MemberA4 Opublikowano 31 Sierpnia 2013 Opublikowano 31 Sierpnia 2013 Witam. Koledzy oceńcie moje logi bo coś mi autko zaczyna dymić na niebiesko przeważnie rano gdy ruszam z miejsca, po odpaleniu i póżniej jak się rozkręci tego już nie ma. Zauważyłem że jak logowałem (próbnie) na niedogżanym grupę 003BS to właśnie zaczął mi kopcić ale póżniej już nie nawet przy wysokich obrotach. To moje logi : Statyczne Log (4 - 000) Log (8 - 001) Log (1 - 003) Log (5 - 004) Log (2 - 007) Log (7 - 013) Log (0 - 014,018,023) BasicSettings Log (9 - 000) Log (6 - 003) Log (3 - 011) Dynamiczne Log (16 - 000) Log (12 - 001) Log (13 - 003) ]Log (11 - 004) Log (14 - 008) Log (15 - 010) Log (10 - 011) Jeśli macie jakieś uwagi co do zrobionych logów to robiłem je pierwszy raz więc liczę na Waszą wyrozumiałość Z góry dzieki za pomoc
RoGaz50 Opublikowano 31 Sierpnia 2013 Opublikowano 31 Sierpnia 2013 Logi "ładne" - nic złego się nie dzieje. To poranne kopcenie to może uszczelniacze trzonków zaworów zaczynają puszczać - ale to domniemanie. Przyczyny mogą być także inne i jest o tym sporo na Forum.
MemberA4 Opublikowano 31 Sierpnia 2013 Autor Opublikowano 31 Sierpnia 2013 No właśnie raczej obstawiałbym coś innego niż uszczelniacze bo zanim zacząłem próbnie logować 003 w BS nic się nie działo aż do momentu gdy EGR zaczął po raz pierwszy pracować i tak jak napisałem wyżej później też nie było dymienia żadnego. Gdyby to były uszczelniacze to raczej od razu przy odpaleniu przydymił by na niebieskawo.Ide zaraz rozebrać EGRa do czyszczenia dopóki mam czas wolny. ---------- Post dopisany at 20:06 ---------- Poprzedni post napisany at 15:37 ---------- Koledzy a czy u mnie w grupie 011BS jest tak jak powinno być bo podczas otwarcia zaworu N75 w trybie ON wartość spada do 0% a według opisu w diagnostyce kolegi lukaszr powinno być odwrotnie czyli 100%, a gdy jest OFF to wtedy mam prawie 100% ale ciśnienie jest zgodnie z opisem czyli gdy jest ON to rośnie i się utrzymuje a gdy jest OFF spada i też trzyma wartość.Czy wszystko jest tak jak powinno być czy może wkradł się jakiś błąd??
Sztomel Opublikowano 31 Sierpnia 2013 Opublikowano 31 Sierpnia 2013 Nie sugeruj się opisami współczynnika wypełnienia N75 bo Ty logujesz auto z silnikiem R4 czyli rzędową czwórką. Logi są przeznaczone dla silników 2.5 TDI V6 więc i współczynniki wypełnienia dla N75 i N18 są zgoła inne i u Ciebie prawidłowe. Masz wszystko OK.
MemberA4 Opublikowano 31 Sierpnia 2013 Autor Opublikowano 31 Sierpnia 2013 OK dzięki nie będe już sobie mieszał w głowie Wyczyściłem EGRa i kolektor był troszku zasyfiały, rano zobaczę czy to dymienie znikneło, jeśli nie to nie będe szukał igły bo to nie na moje nerwy.
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się