witek7 Opublikowano 9 Sierpnia 2019 Opublikowano 9 Sierpnia 2019 Witam wszystkich fachowców tego forum.Mam spory problem z moim audi silnik diesel na zimnym pali normalnie a jak się zagrzeje to jak odpalam jakby nie pracował na wszystkie cylindry,jest takie odczucie jakby miał wylecieć z ramy,nie wiem co się dzieje.Wymienione zostały uszczelniacze pod pompowtryskami ale to nic nie dało jeszcze na dodatek coś rozrusznik zle pracuje.Proszę o pomoc bo nie wiem co mam robić.
qenik Opublikowano 25 Września 2019 Opublikowano 25 Września 2019 czy ktos juz realnie rozwiazal problem? 7 stron watki bo mam to samo
batek89 Opublikowano 27 Września 2020 Opublikowano 27 Września 2020 Witam. Mam ten Sam problem. 2.0 BRE Na zimnym Pali normalnie, nagrzany jak widac na filmie. Wymieniony czujnik polozenia wału przy podstawie filtra oleju lecz nie pomógł. W komputerze brak bledow co może być przyczyna pzdr IMG_6361.MOV 1
Dev Opublikowano 27 Września 2020 Opublikowano 27 Września 2020 1 godzinę temu, batek89 napisał: Witam. Mam ten Sam problem. 2.0 BRE Na zimnym Pali normalnie, nagrzany jak widac na filmie. Wymieniony czujnik polozenia wału przy podstawie filtra oleju lecz nie pomógł. W komputerze brak bledow co może być przyczyna pzdr IMG_6361.MOV Odepnij wtyczkę od czujnika wody i sprawdź czy będzie zmiana
batek89 Opublikowano 27 Września 2020 Opublikowano 27 Września 2020 Godzinę temu, Dev napisał: Odepnij wtyczkę od czujnika wody i sprawdź czy będzie zmiana To jest to?
Dev Opublikowano 27 Września 2020 Opublikowano 27 Września 2020 1 godzinę temu, batek89 napisał: To jest to? Jo
batek89 Opublikowano 27 Września 2020 Opublikowano 27 Września 2020 3 godziny temu, Dev napisał: Jo Pytanie. Wtyczka jest na klika czy na wcisk i żeby ja odpiąć trzeba tylko pociągnąć? Pytanie głupie ale nie chce urwać a za pierwszym podejściem nie udało mi się jej odpiąć. Dodam ze wtyczka obraca się w osi czujnika. ????
batek89 Opublikowano 28 Września 2020 Opublikowano 28 Września 2020 11 godzin temu, batek89 napisał: Pytanie. Wtyczka jest na klika czy na wcisk i żeby ja odpiąć trzeba tylko pociągnąć? Pytanie głupie ale nie chce urwać a za pierwszym podejściem nie udało mi się jej odpiąć. Dodam ze wtyczka obraca się w osi czujnika. ???? Ok, udało się ja ściągnąć. Samochód pali. Pierwszy strzał z malutkim problemem a później już normalnie palił. Check engine się zaświecił. Zgaśnie sam czy komputerowo trzeba go usunąć? Co dalej? przestudiowalem cześć postów i chyba winy należy szukać w rozruszniku i akumulatorze? Dobrze myśle? dzięki
Adalbertus Opublikowano 16 Października 2020 Opublikowano 16 Października 2020 W dniu 28.09.2020 o 08:54, batek89 napisał: przestudiowalem cześć postów i chyba winy należy szukać w rozruszniku i akumulatorze? Dobrze myśle? Jeśli wszystko inne jest dobre tzn. akumulator, rozrusznik a samochód dobrze zaczął palić na ciepłym po odpięciu czujnika temperatury to zostaje poprawić mapę od zapłonu. Miałem taki przypadek u siebie, zimny palił od strzała a ciepły po 2s kręcenia, wymieniłem akumulator, rozrusznik, nowy dwumas i to samo aż w końcu poprawiłem lekko mapę zapłonu i teraz już jest dobrze.
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się