SotoM Opublikowano 4 Maja 2015 Opublikowano 4 Maja 2015 to jeszcze picikłaka go cofnij... wałek ustawiałes tak poprostu na chybił/trafił czy ustawiałes rozrzad na blokade ssacy i do niego wydech? bo ja tak ustawiam - ustawiam sychro - potem motr obracam az blokada bedzie mi wchodziła w wałek wydechowy dosłownie jak w masełeczko - jak pasuje to potem luzuje wałek wydechowy i tak samo ustawiam wałek aby tak samo masełkowo mi pasowała blokada - jak pasi to zkrecam i zazwyczaj mi 3 okno wychodzi cos miedzy 3,8-4,8 i tez skacze o 5/10
cichy525 Opublikowano 5 Maja 2015 Opublikowano 5 Maja 2015 Kilka tyg temu ustawilem synchro bez blokad patrzac w otwory, wyszlo mi blisko 0 ale chcialem idealnie wiec kombinowalem ssacym az wyszlo 0 i nie skacze, teraz wpadlem na pomysl by pomajstrowac wydechem i coflem delikatnie co spowodowalo 6.1 w 3 oknie, wiec coflem o okolo 5stopni a w vcdsie nadal 6.1 tyle ze trzesie silnikiem niemilosiernie a obroty i dawka zmienialy sie z duza czestotliwoscia wiec powrocilem do stanu poprzedniego czyli po pierwszym cofnieciu i zastanawia mnie dlaczego ruszenie o 5 stopni walkiem niczego nie zmienia w 3 oknie Jutro wjade do garazu i chyba jeszcze raz pokombinuje jak piszesz, czyli skoro mam ssacy idealnie to blokada w wydech i obracam az blokada wejdzie w ssacy co spowoduje 3 z kawalkiem na kacie wtrysku? Jeszcze takie pytanko, ile powinno byc ksiazkowo?
SotoM Opublikowano 5 Maja 2015 Opublikowano 5 Maja 2015 jeśli chodzi o 3okno to z tego co wiem najlepiej jakby było jak najbliżej 0,0 (co chyba jest nie do ustawienia) wiem że jak masz podłączonego kompa i mychą najedziesz na dane okienko to pojawia się chmurka z informacją zakresu-ja np jak sie podłanczam w swojej audi to ni cholery nic nie podpowie a w innych vagach-podpowiada. Może jak go dygnąłeś to poszło po za toleracncje i dlatego tak pracował ten wałek nie ma czujnika info zczytywane jest z ppd.
cichy525 Opublikowano 5 Maja 2015 Opublikowano 5 Maja 2015 (edytowane) walczylem dzisiaj ale niestety bez zmian, na blokadzie jest 7,1 a po cofnieciu delikatnie 6.1 i niemozna zmienic tych wartosci,istnieje mozliwosc przesuniecia walka pd wzgledem walka wydechu? nie przygladalem sie temu za bardzo podczas zakladania glowicy. czekam na uszczelki pd, moze one cos zmienia bo pomysly mi sie koncza, mam jeszcze jedno pytanie, za co odpowiada sztanga z grucha do ktorej biegnie jeden z wezykow podcisnienia po lewej stronie silnika, sztanga jest na wysokosci duzego kola prowadzacego pasek rozrzadu, ona mi nie dyga i w wezu niema podcisnienia a w testach silnika nic jej nie aktywuje Edytowane 5 Maja 2015 przez cichy525
SotoM Opublikowano 5 Maja 2015 Opublikowano 5 Maja 2015 Wałek sterujący ppd jest tylko 1 i nie można go źle zamontowac-przykręcany jest 5ma śrubami i tyle chodzi ci o kolektor ssący ten regulator sterowanie klapkami wirowymi czy regulator przy chłodniczce spalin-to termostat.
cichy525 Opublikowano 5 Maja 2015 Opublikowano 5 Maja 2015 no to ladnie, w bmw wywala sie klapki o ile jeszcze meksyku nie narobily i wsadza zaslepki a jak w audi? mialem na mysli walek rozrzadu z krzywkami, wydawalo mi sie ze sa 2 po stronie wydechu, ten z dzwigienkami to wiem bo trzeba go zrzucic do odkrecenia srob glowicy
SotoM Opublikowano 5 Maja 2015 Opublikowano 5 Maja 2015 (edytowane) wałek wydechowy ma dodatkowe krzywki do przekazu na wałek. tak samo w M-B tez sie wywala zestaw klapek i wsadza zaslepki co do tego silnika 2.0TDI to klapki kombinerkami sie odrywa od oski bo sa w 3 lub w 4ech pkt przygżane do metalowej oski. - klapki wyrywasz i tyle a oska zostaje i sobie pracuje w kolektorze na slepo. A.d robienia przy pompowtryskach to masz instrukcje fajnie napisana przez Musashi - http://a4-klub.pl/index.php?/topic/188283-b7-blb-bre-bkd-demontaz-wymiana-montaz-pompowtryskiwaczy-20-tdi-16v/ Edytowane 5 Maja 2015 przez SotoM
cichy525 Opublikowano 5 Maja 2015 Opublikowano 5 Maja 2015 Dzieki za zainteresowanie i cenne wskazowki, jak gumki doleca to dam znac jak poszlo ale odechciewa mi sie na mysl obracania kola zamachowego srubokretem bo w multi nie zakrece kolem
SotoM Opublikowano 6 Maja 2015 Opublikowano 6 Maja 2015 Zrób sobie lagę z dwiema szpilkami na rozstaw otworów w kołku wałaka rozrządu-ja w taki sposób automaty obracam przy konpletnym pysku
Prezes870 Opublikowano 10 Maja 2015 Opublikowano 10 Maja 2015 No i zmiana mapek zalatwila sprawe na cieplym pali od strzala
Pawelkiwi Opublikowano 3 Lipca 2015 Opublikowano 3 Lipca 2015 Zmiana mapek to maskowanie wad np. do sprzedaży auta a nie naprawa. W 2004 jak Ci Twoje autko produkowali to zapewne dobrze działało. Tańsza metoda na na zmianę map to moduł delay diesel czyli oszukiwacz temperatury silnika po to by załączył świece żarowe wtedy kiedy silnik jest ciepły. Sprawdzone w BMW 2.5TD i innych + Audi.
Prezes870 Opublikowano 4 Lipca 2015 Opublikowano 4 Lipca 2015 Ile kosztuje? Ja za poprawienie map zapłaciłem 60 pln
Musashi Opublikowano 4 Lipca 2015 Opublikowano 4 Lipca 2015 jestes pewien ze to byly mapy, a nie dawka startowa? podejrzanie tanio... za tyle, porządnej diagnostyki nie zrobisz (chyba, że sprawdzenie i wykasowanie błędów), a to modyfikacja oprogramowania. zakres pracy jest taki sam jak przy wgraniu softu - gotowca na wieksza moc, zwłaszcza, że do tego trzeba mieć nietani sprzęt. Zrób sobie lagę z dwiema szpilkami na rozstaw otworów w kołku wałaka rozrządu-ja w taki sposób automaty obracam przy konpletnym pysku pod bezwzględnym warunkiem - -wykręcenie świec żarowych. ale bezpieczniej wydłubać zaślepkę kola pasowego walu i kluczem oczkowym odsadzonym spróbować obrócić śrubą na wale. klucz powinien się zmieścić ale od spodu auta.
Prezes870 Opublikowano 4 Lipca 2015 Opublikowano 4 Lipca 2015 Tak korektę dawek startowych. Sorka. Robiłem u kumpla 3 programy więc miałem zniżkę
Musashi Opublikowano 4 Lipca 2015 Opublikowano 4 Lipca 2015 to ze ci kolega zrobil taniej, nawet nie powinienes sie chwalic. sprzet kosztuje, wiedza rowniez. pozniej ludzie beda narzekac ze tunerzy wolaja za drogo, poniewaz komus zrobil, ktos, cos za 60zl.
Prezes870 Opublikowano 4 Lipca 2015 Opublikowano 4 Lipca 2015 To niech niektórzy nie mówią że taniej naprawić albo jakies dodatki oszukujące kupywać.
POWER-KRIS Opublikowano 4 Lipca 2015 Opublikowano 4 Lipca 2015 Wszędzie dotychczas pomogła mi wymiana lub regeneracja rozrusznika bez grzebania w sofcie.
Pawelkiwi Opublikowano 4 Lipca 2015 Opublikowano 4 Lipca 2015 (edytowane) To niech niektórzy nie mówią że taniej naprawić albo jakies dodatki oszukujące kupywać. Gdzie tak napisałem ? Umiesz czytać ze zrozumieniem. Wszystkie te rzeczy które opisałem to maskowanie wad. Czy tanie czy drogie, czy kolega CI wgrał softa za browara, flaszkę itp. są poza tematem. Edytowane 4 Lipca 2015 przez Pawelkiwi
Prezes870 Opublikowano 5 Lipca 2015 Opublikowano 5 Lipca 2015 Czy ja wspomniałem w moim poście o tobie? A po 2 jeżeli wymieniłbym rozrusznik na nowy i by dalej było to samo? Pakowanie kasy w stary samochód nie potrzebnie. Wolę te kasę przeznaczyć na poważniejsze awarie w przyszłości na moje ukochane 2.0 TDI
POWER-KRIS Opublikowano 5 Lipca 2015 Opublikowano 5 Lipca 2015 Dobra tabelka http://a4-klub.pl/index.php?/topic/321990-[AWX]-Problem-z-odpalaniem-po-przejeździe-krótkiej-trasy
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się