skax Opublikowano 3 Września 2013 Opublikowano 3 Września 2013 Dobry Dziś robiłem program u Wojciecha Sarnowskiego. Seria wyszła zdrowa ale zastanawiam się czy nie dało się na pewno wyżyłować więcej mocy. Pytałem, to niby dalej już by kopcił i zrobił co się dało. Jak usłyszałem, że seria ma 144 kuce to byłem pewien, że do ~175 dobije szczególnie, że już widziałem takie wykresy. I teraz co mnie zastanawia. Za miesiąc montuje FMIC + brd/caha. Do tego znowu trzeba placić kolejne 1k PLN za program czy jak to jest ? I generalnie od czego zacząć kolejny mod ? FMIC czy dmuchawke ? Pozdro
uciniak Opublikowano 3 Września 2013 Opublikowano 3 Września 2013 Powinna wystarczyć korekta programu jakieś 400/500zł. Pytanie czy pan tuner ogarnie korektę pod inne graty,pytałeś go?
Dev Opublikowano 3 Września 2013 Opublikowano 3 Września 2013 trzeba było najpierw wrzucac wieksze turbo np BRD albo CAHA i cooler a potem program
MAGIC87 Opublikowano 3 Września 2013 Opublikowano 3 Września 2013 Deva dobrze mówi:wink: ciekawe co wtryski na to,czy podołaja czy bedzie max 175 km
skax Opublikowano 3 Września 2013 Autor Opublikowano 3 Września 2013 Powiem tak ... celuje w 200 km. Więcej póki co nie potrzebuje ale chciałbym przebić magiczną dwójkę. Może najpierw te wtryski ? A co z wywaleniem kata i EGR ? Ile to daje mocy ? Program oceniacie na ok ?
Inkognito Opublikowano 4 Września 2013 Opublikowano 4 Września 2013 Skompletuj wszystkie graty i zrob wszystko na raz i tylko jedna korekte. Tylko wlasnie czy ogarna temat. Wiadomo jak to jest z Brd... A co do softu zrobil jak uwazal i mysle ze dobrze jesli poinformowal Cie ze moglo by byc wiecej ale by kopcil... Wiadoma sprawa jest taka cos za cos...:-P
uciniak Opublikowano 4 Września 2013 Opublikowano 4 Września 2013 Kata przy takich modach powinno się usunąć i dp wstawić lepsze wstawanie turba. Zresztą egr-a również bym się pozbył.Czy pompki zrób logi ale jak kopcił przy tych 170KM to marnie widzę 2 z przodu.
skax Opublikowano 4 Września 2013 Autor Opublikowano 4 Września 2013 Nie wiem dlaczego on stwierdzil ze by kopcil. On chyba wysunal tylko hipoteze. Nie wiem. Moze nie umial dalej. Ale przeciez seria zdrowa wyszla prawda? Jakie moga byc przyczyny teoretycznego kopcenia ? Mi sie wydaje ze tam spokojnie by poszlo 10 kucy jeszcze z samego programu.
MAGIC87 Opublikowano 4 Września 2013 Opublikowano 4 Września 2013 kopciłby chocby dlatego ze mały IC:wink: ogarnij sobie wszystkie graty i dopiero jedz a korekte
skax Opublikowano 4 Września 2013 Autor Opublikowano 4 Września 2013 To brzmi pozytywnie ale kolega 2 posty wyzej mowi co innego. Wiem wiem - narzekam.. ale z mocnej 144 konnej serii tylko 20 km i 50 nm wiecej ;| widzialem jak dodawali w awx 40 km i styklo prawie 180. Tuner niby ogarniety ale nie trybi mi tu cos no... Zrobil chipa w volvo 2,4 130 - 200 wiec chyba ogarnia temat. No nic.. kompletuje graty i najwyzej ogarne innego tunera w Poznaniu. Moze ktos cos poleci. Wtedy w poprawie programu jest tylko strojenie czy moge tez liczyc na talent tunera i ze osobno wykrzesa kuce z samego motoru - tego co nie udalo sie teraz ? Ehh tez zaluje, ze nie pojechalem z programem po kupieniu klamotow to bym 2x nie bulil po 8 stow za program :| .. Po prostu myslalem, ze korekta to juz sprawa za 2-3 stowki. Generalnie jeszcze mam małe pytanka przy okazji .. Szukam od godziny co to jest DP i nie mogę znaleźć :|. Pomożecie ? To mój pierwszy mod, więc czuję się trochę zielony. Chciałbym coś zrobić sam, żeby zacząć ogarniać się w temacie i poczuć satysfakcję, ale boję się, że coś spartacze i będzie po motorze. Zastanawiam się które z tych czynności dam radę zrobić sam i co potrzebuję : - zaślepienie EGR - wyczyszczenie kolektora - wycięcie kata. Do tego ostatniego chyba potrzeba umiejętności spawania z tym też nie miałem do czynienia. Ogólnie rzecz biorąc jestem mega głodny wiedzy, ale nie wiem od czego zacząć. Podziwiam ludzi z tego forum, którzy sobie sami montują FMICe, pompki i dmuchawki. Chyba po pierwsze muszę sobie załatwić jakiś zestaw kluczy. Pozdrawiam
ArturARL Opublikowano 4 Września 2013 Opublikowano 4 Września 2013 Uważam że jak zapodasz te wszystkie graty i staniesz z zdrowym autem jak twoje po programie zaczniesz odchodzić od 120 więc przejedz się jakąś a4 z klubu co ma 200km z 1.9 i się zastanów czy warte to jest tych $$? DP to jest kawałek wydechu za turbo powiedzmy odcinek 1.5 metra za na to mówią dp
skax Opublikowano 5 Września 2013 Autor Opublikowano 5 Września 2013 Dlaczego dopiero od 120 ? Mam 372 Nm, przy 200 KM wyjdzie pewnie kolo 400. Bede mial wieksze przyspieszenie od poczatku. Teraz uroslo mi 50 niutów i widzę co się dzieje. Jechałem wczoraj obok a3 ASZ. Koleś chciał się ścigać i widziałem, że deptał tam bo mu z tłumika już leciało na czarno. Specjalnie przez chwilę operowałem gazem tak, żeby jechać obok niego i w pewnym momencie jak depnąłem to koleś został po 10 sekundach 300 m za mną. Prędkość 30 - 120 km/h Generalnie zależy mi, żeby do tak 150 objechać wujka a6 3.0 tdi 240 km, bo q7 z tym motorem chyba już dam radę Jak ktoś doświadczony znajdzie czas to miło jakby się wypowiedział odnośnie mojego poprzedniego posta. Miłego
MAGIC87 Opublikowano 5 Września 2013 Opublikowano 5 Września 2013 z własnego dosiwadczenia wiem ze od 0-100 w osce to nawet jak masz 30-40 Km róznicy to winik nie jest z góry przesadzony. majac 400 Nm bardzo latwo sie slizga na 1-2 biegu( jedynka w sumie nie istnieje) dopiero powyzej 100 km/h widac róznice w mocach.
st4yKool Opublikowano 5 Września 2013 Opublikowano 5 Września 2013 Generalnie zależy mi, żeby do tak 150 objechać wujka a6 3.0 tdi 240 km, bo q7 z tym motorem chyba już dam radę wujek zrobi sobie soft i wciagnie cie jak odkurzacz poza tym.. tu nie chodzi o maks wartosci ale o przebieg momentu..
Piotrek98igo Opublikowano 5 Września 2013 Opublikowano 5 Września 2013 Jechałem wczoraj obok a3 ASZ. Koleś chciał się ścigać i widziałem, że deptał tam bo mu z tłumika już leciało na czarno. Specjalnie przez chwilę operowałem gazem tak, żeby jechać obok niego i w pewnym momencie jak depnąłem to koleś został po 10 sekundach 300 m za mną. Prędkość 30 - 120 km/h :polew: dobre
Piotrek98igo Opublikowano 5 Września 2013 Opublikowano 5 Września 2013 asz w serii nie odstaje zbytnio od a4 b6 po sofcie. z tej czytanki wynikalo, ze bawiles sie z nim jakbys mial 400ps pod noga,a roznica miedzy wami to pewnie 25ps i 50nm i 200kg wiecej u ciebie.
skax Opublikowano 5 Września 2013 Autor Opublikowano 5 Września 2013 Ja te 50 Nm odczuwam dość mocno - już nawet nie chodzi o max moment ale o ten przebieg. Zreszą nvm, nie ma się nad czym rozwodzić. Tak realnie dziś to sobie przemyślałem to faktycznie większa moc może być bezsensowna. Już teraz na 2 z pedałem w glebie pale laczka. Zmiana opon na szersze z felą 18' coś da ? I pozwole sobie strzelić pytaniem : zamontowanie quattro to gigantycznie droga i trudna rzeźba ? Wiem, że na pewno zaślepie EGR, przeczyszcze kolektor i wytne kata. Chciałbym podnieść już nie sam moment ale jego przebieg na wyższych obrotach, ale nie mam na to pomysłu. Bo turbo i wtryski ze względu na FWD wydają się bezsensowne. Często tras w sumie nie robię, więc te 200 ps w mieście jak Poznań i tak nie zostaną użyte. A co z FMICem ? To mi pewnie mocy nie zwiększy ale w czasie upałów te konie nie będą uciekały. Co mówicie ? Już wolę za tą kasę za Al i BRD obniżyć i usztywnić go sobię i jakieś ładne koło ( od s5 ) wsadzić. Pozdro
mikołaj Opublikowano 5 Września 2013 Opublikowano 5 Września 2013 I pozwole sobie strzelić pytaniem : zamontowanie quattro to gigantycznie droga i trudna rzeźba ? Pozdro Ktoś kiedyś sprzedawał na forum komplet do przekładki za 2000zł A przekładka http://a4-klub.pl/uklad-napedowy-12/b6-avf-przekladka-oski-quattro-94879/
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się