remikson Opublikowano 8 Września 2013 Opublikowano 8 Września 2013 Od czasu kupna auta mam problem z wolnymi obrotami silnika.Motor BFB 1,8T.Po uruchomieniu silnik pracuje jak traktor.Obroty falują +/- 100 obr/min.Po podłączeniu kompa pojawiają się takie błędy: 17705 Ciśnienie ładowania - upływ zbyt mała oporność 16684 Losowe wypadanie zapłonu zwarcie do innego wyjścia - BŁĄD SPORADYCZNY 16685 Brak zapłonu cylinder 1 zwarcie do innego wyjścia - BŁĄD SPORADYCZNY 16687 Brak zapłonu cylinder 3 zwarcie do innego wyjścia - BŁĄD SPORADYCZNY 17544 Mieszanka za bogata strona 1 - regulacja długoterminowa - wolne obroty zbyt mała oporność Po wykasowaniu błędów po jakimś czasie wracają ponownie z tym ,że pojawiają się jeszcze błędy : -brak zapłonu cylinder 2 i 4 Wyczyściłem przepustnice i zrobiłem adaptacje ale to nie za wiele pomogło. Na forum przeczytałem ,że problemem może być zawór N75 i N249 .Gdzie te zaworki się znajdują bo nie potrafię ich zlokalizować! Silnik wywala kontrolkę check która raz się pali światłem ciągłym a innym razem zaczyna mrugać Ciekawostką jest to ,że po skasowaniu błędu :17705 Ciśnienie ładowania - upływ zbyt mała oporność (ten błąd pojawia się zawsze) silnik przez ok 2s pracuje idealnie po czym błąd powraca i obroty szaleją. Ponadto przy odpalaniu silnika w okolicy tylnego prawego koła słychać dziwne buczenie .Buczy tylko w momencie pracy rozrusznika Proszę o pomoc
Krzysiek084 Opublikowano 8 Września 2013 Opublikowano 8 Września 2013 U mnie jak falował na wolnych obrotach to był problem z podciśnieniem wiec trzeba by posprawdzać cały układ podciśnienia
wampir Opublikowano 8 Września 2013 Opublikowano 8 Września 2013 Od czasu kupna auta mam problem z wolnymi obrotami silnika.Motor BFB 1,8T.Po uruchomieniu silnik pracuje jak traktor.Obroty falują +/- 100 obr/min.Po podłączeniu kompa pojawiają się takie błędy:17705 Ciśnienie ładowania - upływ zbyt mała oporność 16684 Losowe wypadanie zapłonu zwarcie do innego wyjścia - BŁĄD SPORADYCZNY 16685 Brak zapłonu cylinder 1 zwarcie do innego wyjścia - BŁĄD SPORADYCZNY 16687 Brak zapłonu cylinder 3 zwarcie do innego wyjścia - BŁĄD SPORADYCZNY 17544 Mieszanka za bogata strona 1 - regulacja długoterminowa - wolne obroty zbyt mała oporność Po wykasowaniu błędów po jakimś czasie wracają ponownie z tym ,że pojawiają się jeszcze błędy : -brak zapłonu cylinder 2 i 4 Wyczyściłem przepustnice i zrobiłem adaptacje ale to nie za wiele pomogło. Na forum przeczytałem ,że problemem może być zawór N75 i N249 .Gdzie te zaworki się znajdują bo nie potrafię ich zlokalizować! Silnik wywala kontrolkę check która raz się pali światłem ciągłym a innym razem zaczyna mrugać Ciekawostką jest to ,że po skasowaniu błędu :17705 Ciśnienie ładowania - upływ zbyt mała oporność (ten błąd pojawia się zawsze) silnik przez ok 2s pracuje idealnie po czym błąd powraca i obroty szaleją. Ponadto przy odpalaniu silnika w okolicy tylnego prawego koła słychać dziwne buczenie .Buczy tylko w momencie pracy rozrusznika Proszę o pomoc Chłopie, czy Ty te błędy sam tłumaczyłeś czy też jakaś aplikacja? A tak na poważnie to wystarczy wrzucić w wyszukiwarkę 17705/P1297/004759 - Ross-Tech Wiki i widać. Jeżeli kody są poprawne to widać, że musisz wymienić DV i sprawdzić szczelność dolotu. Skasuj potem błędy i pojezdzij trochę. Mieszanka bogata może mieć wiele przyczyn m.in pompa paliwa i buczenie z tyłu to potwierdza... Podsumowując. Wymieniasz zawór DV z ASO i sprawdzasz szczelność wszystkich połączeń, a najlepiej to podepnij kompresor i sprawdź to porządnie. Odnosnie pompy to poczytaj to. http://a4-klub.pl/silniki-benzynowe-30/piszczenie-buczenie-okolic-filtra-paliwa-a4-1-8t-bfb-fwd-260731/
remikson Opublikowano 16 Kwietnia 2014 Autor Opublikowano 16 Kwietnia 2014 Uszkodzony zaworek zwrotny w trójniku odmy Dzięki za pomoc
Pawelgm Opublikowano 6 Stycznia 2015 Opublikowano 6 Stycznia 2015 Miałem ten sam problem. Okazało się że jest uszkodzony czujnik otpowietrzenia skrzyni korbowej. Nazwa części śruba odpowietrzająca nr 035103245G koszt w ASO 45zł. Łatwo sprawdzić po wyjęciu możliwość zassania powietrza w jednym kierunku. Po wymiania czujnika równierz wyczyściłem przepustnice i zrobiłem adaptacje autko śmiga jak nowe.
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się