marda16 Opublikowano 9 Września 2013 Opublikowano 9 Września 2013 Jakiś czas temu przy myciu auta zauważyłem na dolnych uszczelkach drzwi opaski zaciskowe,czemu one mają służyć bo już chciałem poobcinać ?:eusathink:
Vts Opublikowano 9 Września 2013 Opublikowano 9 Września 2013 jestem też ciekaw po co taki patent czy np. komuś nie odstawała uszczelka i ją potraktował trytytką, dziwne.
marda16 Opublikowano 9 Września 2013 Autor Opublikowano 9 Września 2013 są one we wszystkich drzwiach w tym samym miejscu..
POWER-KRIS Opublikowano 10 Września 2013 Opublikowano 10 Września 2013 Żeby woda mogła z progu odplynac. Sony Xperia Tapatalk 4.
Muskel1 Opublikowano 10 Września 2013 Opublikowano 10 Września 2013 Żeby woda mogła z progu odplynac. Sony Xperia Tapatalk 4. Dokladnie, najwidoczniej poprzedniemu wlascicielowi dostawala sie woda do wew. (tak jak w wielu Golfach) wiec wymyslil patent
kdawid Opublikowano 15 Września 2013 Opublikowano 15 Września 2013 Ja też mam u siebie takie opaski więc chyba to jakiś opatentowany pomysł
marda16 Opublikowano 15 Września 2013 Autor Opublikowano 15 Września 2013 Czyli wygląda na to że od któregoś roku 2006 lub 2007 zakładali je do A4...
kdawid Opublikowano 15 Września 2013 Opublikowano 15 Września 2013 Czyli wygląda na to że od któregoś roku 2006 lub 2007 zakładali je do A4... Ja mam produkcje grudzień 2006, modelowo 2007 i jak kupiłem auto u 1-wszego właściciela w Niemczech serwisowane tylko w ASO to już to było. Nie wiem czy to ktoś dołożył w ASO czy to fabryka ale ostatnio jak ściemniałem szyby z tyłu to goście rozbierając drzwi mówili że w A4 te opaski to standard dlatego ściągają górę uszczelki żeby wyciągnąć ramkę tylnej szyby.
feniks Opublikowano 16 Września 2013 Opublikowano 16 Września 2013 Czyli wygląda na to że od któregoś roku 2006 lub 2007 zakładali je do A4... U mnie też są a to jeszcze b6 z 2003. Wymieniłem mechanizm szyby pasażera pozbywając się trytytki i różnica jest między drzwiami z trytka po deszczu/myciu. Woda zdecydowanie lepiej spływa z progu, gdzie jest trytytka. Wysłane z mojego GT-I9070
Muskel1 Opublikowano 16 Września 2013 Opublikowano 16 Września 2013 Szkalem na Niemieckim forum i znalazlem. Mamy tutaj do czynienia z akcja serwisowa 1643301/10. W podanych modelach (B6/B7) moze dochodzic do przedostawania sie wody z progow do wnetrza pojazdu. Jako rozwiazanie problemu zalecane jest umieszczenie opaski na uszczelce, co prowadzi do odprowadzania zalegajacej wody z progow. Originalny tekst ponizej. Vorgangsnummer: 1643301/10 Freigabedatum: 18.02.2008 Kundenaussage/Werkstattfeststellung Wasser im Bereich der Türinnen-und Außendichtung am Schweller im Türeinstiegsbereich (waagerechte Schwellerfläche) Technischer Hintergrund Die Befestigungsclipse der Türdichtung können bei ungünstigen Toleranzen ihre Funktion als Dichtung zwischen Feuchtraum und Trockenraum nicht erfüllen.Somit kann es zu einem eindringen von Wasser aus dem Feuchtraum in den Schwellerbereich kommen. Maßnahme An der Türaußendichtung wird ein Kabelbinder N 020 904.5 im Bereich der Lautsprecher um die Dichtung montiert.Somit kann eindringendes Wasser gezielt aus dem Schwellerbereich wieder ablaufen.Damit der Kabelbinder korrekt verbaut wird muss zuvor die Türverkleidung demontiert werden.Bitte überprüfen Sie alle 4 Türen am Fahrzeug und bringen Sie den Kabelbinder an den betroffenen Türen an.
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się