Skocz do zawartości
IGNOROWANY

zapytanie pompa oleju


Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Cześć wszystkim, jestem od roku szczęśliwym posiadaczem Audi A4 2.0tdi BLB przebieg 204tys z czego sam zrobiłem 24tys, w przeciągu miesiąca zamierzam oddać auto na wymianę rozrządu i przy okazji chce zrobić coś z pompą oleju. Mechanik u którego będę wymieniał rozrząd nie miał nigdy do czynienia z pompa oleju w takim silniku wiec zbieram informacje tutaj. Z moją pompą nic się jeszcze nie stało, silnik chodzi jak należy zatem mogę skorzystać z modyfikacji nr 1 którą podaje jaro4444 ? Niektórzy pisali tu że wymienili imbus i zbierak na nowy jeśli gniazdo nie było wyrobione. Zatem pierwszym krokiem przed podjeciem jakiekolwiek czynności jest ocena gniazda ibusa i wtedy moża decydować co dalej, dobrze rozumiem?

Opublikowano

tak, dobrze rozumiesz, dowiedz sie w serwisie po vinie jaki masz jeszcze naped pompy oleju. czy lancuszkiem czy kolem zembatym...

Opublikowano

czyli w silnikach BLB wystepowaly 2 napedy? czym sie roznia w obu mozna przeprowadzic modyfikacje forumowicza jaro4444? ktorys z nich jest trwalszy lepszy? znalazlem takze firme zajmujaca sie regeneracja pomp koszt 600pln daja 3 lata gwarancji co o tym sadzicie ?

Opublikowano

masz 2005 rok wiec pewnie masz napęd łańcuszkowy, oba napędy można swapowac. Nad napędem zębatym można się jeszcze zastanowić czy nie regenerować gniazda napędu pompy i wymiana imbusa bo pewnie wyjdzie to bardziej ekonomicznie.

Opublikowano

czyli jesli mam naped lancuszkowy regeneracja odpada ?

Opublikowano
czyli jesli mam naped lancuszkowy regeneracja odpada ?
przeciez wszystko masz w watku jaro4444 .Albo regenerujesz lub robisz swap z 1,9.
Opublikowano
czyli jesli mam naped lancuszkowy regeneracja odpada ?
przeciez wszystko masz w watku jaro4444 .Albo regenerujesz lub robisz swap z 1,9.

Dokładnie, bo już nam sie robi coraz więcej wątków na ten sam temat.:facepalm:

Opublikowano

gdybym wszystko miał nie pisałbym tutaj... nikt się nie wypowiadał w wątku jara o regeneracji a wydawała mi się to najprostrza opcja bo koszt nieduży i gwarancja na 3 lata a tak jak juz mówilem mechanik ktory bedzie robil rozrzad nigdy nie mial do czynienia z takim problemem wiec za tym tez to przemawialo... a tu kolego mowisz ze jesli mam naped lancuszkowy to regeneracja odpada

Opublikowano

jak chcesz miec wałki to regenerujesz na zabierak o wiekszej srednicy praktycznie nie do zajebania.Tylko obowiazkowo wymien napinacz łancucha po tej operacji.

Opublikowano

nie to ze ja chce je miec tylko wydaje mi sie to prostrzym rozwiazaniem i chyba tanszym bo kontaktowalem sie z firma zajmujaca sie tym to jest to koszt 600, gdyby mechanik kiedykolwiek przeprowadzal juz takiego swapa lub mial jakiekolwiek pojecie na ten temat to sprawe zostawilbym jemu ale nie mial do czynienia nigdy z takim problemem wiec wyjecie calego modulu przeslanie i pozniej zamontowanie wydaje sie duzo prostrzym rozwiazaniem

Opublikowano

600 to troche drogo praktycznie za te pienieadze kupisz komplet z 1.9 nowy

Opublikowano

870 sama pompa kosztuje. na nowych czesciach okolo 1200...

Opublikowano

rakud29 gdzie znajde w tej cenie zestaw tych czesci

---------- Post dopisany at 19:36 ---------- Poprzedni post napisany at 19:32 ----------

i jeszcze jedna sprawa, dzieje sie to juz kolejny raz po przejechaniu 8tys km od wymiany oleju wyswietlila sie kontrolka informujaca o minimalnym poziomie oleju, na bagnecie pokazuje prawidlowy poziom oleju o co chodzi? dzieje sie to drugi raz, poprzednim razem podlaczylem pod komputer i okazalo sie ze czujnik oleju padl, przy wymianie oleju wpialem i wypialem kostke wszystko wrocilo do normy

Opublikowano

dzieki wielkie, widze ze tez jestes posiadaczem a4 z takim silnikiem, przeprowadziles u siebie juz taka modyfikacje ?

Opublikowano

wlasnie nie mam przebieg 200 tys i mysle w niedlugim czasie wymieniac rozrzad wiec chcialbym tez zrobic ten naped ty masz lancuszek co myslisz z tym robic i jaki masz przewbieg jak spisuje ci sie auto moj silnik to blb

Opublikowano

u mnie tez przebieg 204tys choc nie wiem czy prawdziwy bo kupilem auto na gieldzie w Essen z przebiegiem 180tys bez ksiazki serwisowej. Auto spisuje sie bardzo dobrze przez rok uzytkowania jedyne co musialem zrobic to wymiana mechanizmu opuszczania szyby i wymiana oleju. Tez wlasnie chce wymienic rozrzad w najblizszym czasie i mysle co robic, rozrzad bede robil u znajomego mechanika zrobi mi taniej ale nie robil nigdy czegos takiego jak swap pompy i wlasnie bardziej jestem za regeneracja z tego wzgledu ze daja 3 lata gwarancji a autem pojezdze rok gora dwa

---------- Post dopisany 17-09-2013 at 10:07 ---------- Poprzedni post napisany 16-09-2013 at 21:06 ----------

A czy jest ktos na forum kto moglby mi sprawdzic przebieg, ewentualnie co bylo w nim robione. Bylbym niezmiernie wdzieczny

---------- Post dopisany at 10:07 ---------- Poprzedni post napisany at 10:07 ----------

Po VIN-nie oczwyscie

Opublikowano

Jak masz napęd łańcuszkowy i chcesz regenerować zabierak to i tak nie rozwiążesz do końca problemu. Napinacz łańcuszka pęka i zęby na kole dostają po d*pie czego efektem jest brak napędu pompy oleju. W przyklejonym wątku masz kilka zdjęć tej zębatki bez zębów:decayed:

Opublikowano
Jak masz napęd łańcuszkowy i chcesz regenerować zabierak to i tak nie rozwiążesz do końca problemu. Napinacz łańcuszka pęka i zęby na kole dostają po d*pie czego efektem jest brak napędu pompy oleju. W przyklejonym wątku masz kilka zdjęć tej zębatki bez zębów:decayed:

dlatego pisalem,że obowiazkowa wymiana napinacza na nowy.

Opublikowano

Pytanie ile ten napinacz wytrzyma. Ja robiłem u siebie napęd przy 140tys i już był pęknięty. Napinacz z silnika 1,9 jest chyba trwalszy

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...