maju91 Opublikowano 20 Września 2013 Opublikowano 20 Września 2013 witam Dziś po przejechaniu około 20 km zaparkowałem samochód, po powrocie na parking samochód już nie odpalił. Do momentu zgaszenia silnika nie było żadnych niepokojących objawów wszystko ładnie równo chodziło. Rozrusznik kręci jak szalony ale silnik nawet nie burknie Nie jest to raczej pompa paliwa, ponieważ awaryjne odpalenie na LPG też się nie udało. Konieczne było holowanie do zaprzyjaźnionego warsztatu. Dziś raczej mi już z tym nie zrobią, a nurtuje mnie co się mogło stać. Dodam jeszcze że rozrząd wymieniany niedawno. silnik 2.6 ABC, sedan 95r Macie jakieś pomysły?
dawid_sc Opublikowano 21 Września 2013 Opublikowano 21 Września 2013 mialem ostatnio tak ale wlasnie przekaznik pompy paliwa siadl . a immo sie nie rozkodowalo?? u mnie na gazie w trybie awaryjnym tez nie zapalil
maju91 Opublikowano 21 Września 2013 Autor Opublikowano 21 Września 2013 hmm no może faktycznie z tym immobilajzerem to jest myśl dzwoniłem do mechanika wczoraj wieczorem powiedział że podejrzewa czujnik położenia wału ale musi to jeszcze sprawdzić zobaczymy co wyniknie nie będę pouczał fachowca szkoda tylko bo weekend a tu bez samochodu jak bez ręki ..
dawid_sc Opublikowano 21 Września 2013 Opublikowano 21 Września 2013 czujnik tez moze byc kiedys meczylem sie w astrze dlugo i wlasnie okazalo sie ze to on raz dzialal raz nie na cieplym np nie dzialal . nie kupuj uzywanego jak cos strata kasy i potem znowu meczarnia
maju91 Opublikowano 21 Września 2013 Autor Opublikowano 21 Września 2013 też jestem zdania że jak zrobić coś to raz a porządnie no nic jak odbiorę autko to dam znać co go bolało będzie dla potomnych w każdym razie dzięki za pomoc
dawid_sc Opublikowano 21 Września 2013 Opublikowano 21 Września 2013 Spoko nie mam nic do roboty to napisalem ;p
maju91 Opublikowano 25 Września 2013 Autor Opublikowano 25 Września 2013 po niemal tygodniu szukania i grzebania auto odpaliło winny był czujnik halla oraz brak sygnału na wiązce od sterownika silnika czy jakoś tak co ciekawe dwa czujniki dedykowane do togo samochodu (nowe) okazały się trefne dopiero trzeci zadziałał wszystko było by miodzio gdyby nie to że po naprawie auto nie trzyma wolnych obrotów ;/ i szarpie może zrobić reset komputera ?
dawid_sc Opublikowano 26 Września 2013 Opublikowano 26 Września 2013 mozesz zrobic resa a zrob tak odepnij kleme na 10 min podlacz pojezdzij troche nim niech sie zagrzeje osiagnie 90stopni woda i zgas i zapal i powinno byc ok
maju91 Opublikowano 27 Września 2013 Autor Opublikowano 27 Września 2013 reset niestety nie pomógł samochód wrócił na warsztat w ramach reklamacji ---------- Post dopisany 27-09-2013 at 19:03 ---------- Poprzedni post napisany 26-09-2013 at 14:14 ---------- tak na przyszłość jeśli ktoś miałby podobny problem auto odebrane, wszystko miód malina mechanik przy wymianie owego czujnika zdejmował któryś wąż od podciśnienia i zakładając go nie założył jakiejś obejmy, przez co łapał lewe powietrze i podobno stąd falowanie obrotów
DanekPL Opublikowano 13 Października 2014 Opublikowano 13 Października 2014 maju91 ja mam teraz podobnie. miałem wymienianą pompe paliwa bo bylo za niskie napięcie i rozjechane kąty wtrysków . po wymianie bylo ok ale obroty w okolicach 500-600 na jałowym. od kilku dni mam obroty na ok 300 i nieraz silnik gaśnie. Zdarzyło się że nie odpalił i reset kompa pomógł. Jezeli pamietasz jeszcze co i jak to napisał byś mi żeby mnie jakoś nakierować co posprawdzać i powymieniać ( tzn co bylo u ciebie dokladnie wymienione ) ze obroty wróciły
peacenotwar Opublikowano 13 Października 2014 Opublikowano 13 Października 2014 Jak czasami nie chce odpalić, to trzeba odpiąć, przedmuchać/przeczyścić wtyczki od modułu zapłonowego. U mnie kilka razy mu odbiło
DanekPL Opublikowano 13 Października 2014 Opublikowano 13 Października 2014 ja odpinam minus kleme na pare sekund ten czujnik to ten w dolocie ?
dawid_sc Opublikowano 13 Października 2014 Opublikowano 13 Października 2014 to jest modul zaplonu heheh mechanicy mowia na to przeplywka hahahahah mam dwa takie i nie zdazylo sie zeby wymieniac:p
DanekPL Opublikowano 13 Października 2014 Opublikowano 13 Października 2014 nie no przepływomierz wiem jak wyglada w omedze bujałem się z nim ho ho ho
peacenotwar Opublikowano 13 Października 2014 Opublikowano 13 Października 2014 to jest modul zaplonu heheh mechanicy mowia na to przeplywka hahahahah mam dwa takie i nie zdazylo sie zeby wymieniac:p Wymieniać nie, ale wtyki czasem nie załapią i trzeba poprawić.
DanekPL Opublikowano 14 Października 2014 Opublikowano 14 Października 2014 Ok będę wiedział jednak bardziej zastanawia mnie co to jest ten regulator biegu jałowego N71. Regulatgor biegu jałowego = silnik krokowy , tylko kurna ja takowego nie posiadam. miałem przepustnice wiele razy w łapie, zresztą gość który serwisuje mi auto potwierdza że nie ma tam krokowca :/
peacenotwar Opublikowano 14 Października 2014 Opublikowano 14 Października 2014 Może Ty masz zduszoną wersję ABC. Były jakieś 135km bodajże. Może tam takie cuda wianki się działy
DanekPL Opublikowano 14 Października 2014 Opublikowano 14 Października 2014 no to mnie rozłozyłes teraz aa jak to sprawdzic czy to 135 km ? w brriefie bylo 150
dawid_sc Opublikowano 14 Października 2014 Opublikowano 14 Października 2014 byly 2 wersje 185 chyba i 155 w abc
DanekPL Opublikowano 14 Października 2014 Opublikowano 14 Października 2014 dawid ja czytałem o 150KM i wersji okrojonej ( chyba tylko w B4 i C4 montowane 135 KM ) dodatkowo : Wpadłem na genialny pomysł . Skoro vag pokazuje zawór n71 którego fizycznie nie ma i nie bylo to moze jest to blad vaga jako programu. skubany czuje ze problem z obrotami jest i zrzuca wine na krokowca którego nie ma. dzis tak gdybałem i mam pytanie czy któryś z was spotkał się z przejściem silnika i komputra w tryb awaryjny czyli auto pali jezdzi ale z problemami. np w automatach jak cos sie podzieje ze skrzynią głównie z elektroniką to kontrolki P R N D D4 D3 D2 migają i wtedy skrzynia działa ale w trybie awaryjnym czyli chyba np nie wychodzi powyżej 3 biegu.
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się