Skocz do zawartości
IGNOROWANY

silnik nie che odpalić


Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

witam

Dziś po przejechaniu około 20 km zaparkowałem samochód, po powrocie na parking samochód już nie odpalił. Do momentu zgaszenia silnika nie było żadnych niepokojących objawów wszystko ładnie równo chodziło. Rozrusznik kręci jak szalony ale silnik nawet nie burknie

Nie jest to raczej pompa paliwa, ponieważ awaryjne odpalenie na LPG też się nie udało.

Konieczne było holowanie do zaprzyjaźnionego warsztatu.

Dziś raczej mi już z tym nie zrobią, a nurtuje mnie co się mogło stać. Dodam jeszcze że rozrząd wymieniany niedawno. silnik 2.6 ABC, sedan 95r

Macie jakieś pomysły? :)

Opublikowano

mialem ostatnio tak ale wlasnie przekaznik pompy paliwa siadl . a immo sie nie rozkodowalo?? u mnie na gazie w trybie awaryjnym tez nie zapalil

Opublikowano

hmm no może faktycznie z tym immobilajzerem to jest myśl

dzwoniłem do mechanika wczoraj wieczorem powiedział że podejrzewa czujnik położenia wału ale musi to jeszcze sprawdzić

zobaczymy co wyniknie nie będę pouczał fachowca ;) szkoda tylko bo weekend a tu bez samochodu jak bez ręki ..

Opublikowano

czujnik tez moze byc kiedys meczylem sie w astrze dlugo i wlasnie okazalo sie ze to on raz dzialal raz nie na cieplym np nie dzialal . nie kupuj uzywanego jak cos strata kasy i potem znowu meczarnia

Opublikowano

też jestem zdania że jak zrobić coś to raz a porządnie :)

no nic jak odbiorę autko to dam znać co go bolało będzie dla potomnych :)

w każdym razie dzięki za pomoc

Opublikowano

Spoko :) nie mam nic do roboty to napisalem ;p

Opublikowano

po niemal tygodniu szukania i grzebania auto odpaliło

winny był czujnik halla oraz brak sygnału na wiązce od sterownika silnika czy jakoś tak

co ciekawe dwa czujniki dedykowane do togo samochodu (nowe) okazały się trefne dopiero trzeci zadziałał

wszystko było by miodzio gdyby nie to że po naprawie auto nie trzyma wolnych obrotów ;/ i szarpie

może zrobić reset komputera ?

Opublikowano

mozesz zrobic resa a zrob tak odepnij kleme na 10 min podlacz pojezdzij troche nim niech sie zagrzeje osiagnie 90stopni woda i zgas i zapal i powinno byc ok

Opublikowano

reset niestety nie pomógł

samochód wrócił na warsztat w ramach reklamacji

---------- Post dopisany 27-09-2013 at 19:03 ---------- Poprzedni post napisany 26-09-2013 at 14:14 ----------

tak na przyszłość jeśli ktoś miałby podobny problem

auto odebrane, wszystko miód malina

mechanik przy wymianie owego czujnika zdejmował któryś wąż od podciśnienia i zakładając go nie założył jakiejś obejmy, przez co łapał lewe powietrze i podobno stąd falowanie obrotów :)

Opublikowano

maju91

ja mam teraz podobnie. miałem wymienianą pompe paliwa bo bylo za niskie napięcie i rozjechane kąty wtrysków . po wymianie bylo ok ale obroty w okolicach 500-600 na jałowym. od kilku dni mam obroty na ok 300 i nieraz silnik gaśnie. Zdarzyło się że nie odpalił i reset kompa pomógł.

Jezeli pamietasz jeszcze co i jak to napisał byś mi żeby mnie jakoś nakierować co posprawdzać i powymieniać ( tzn co bylo u ciebie dokladnie wymienione ) ze obroty wróciły ;)

Opublikowano

Jak czasami nie chce odpalić, to trzeba odpiąć, przedmuchać/przeczyścić wtyczki od modułu zapłonowego. U mnie kilka razy mu odbiło ;)
39336_2.jpg?759247

Opublikowano

ja odpinam minus kleme na pare sekund ;)

ten czujnik to ten w dolocie ?

Opublikowano

to jest modul zaplonu heheh mechanicy mowia na to przeplywka hahahahah mam dwa takie i nie zdazylo sie zeby wymieniac:p

Opublikowano

;) nie no przepływomierz wiem jak wyglada ;) w omedze bujałem się z nim ho ho ho ;)

Opublikowano

to jest modul zaplonu heheh mechanicy mowia na to przeplywka hahahahah mam dwa takie i nie zdazylo sie zeby wymieniac:p

Wymieniać nie, ale wtyki czasem nie załapią i trzeba poprawić.

Opublikowano

Ok będę wiedział jednak bardziej zastanawia mnie co to jest ten regulator biegu jałowego N71.

Regulatgor biegu jałowego = silnik krokowy , tylko kurna ja takowego nie posiadam. miałem przepustnice wiele razy w łapie, zresztą gość który serwisuje mi auto potwierdza że nie ma tam krokowca :/

Opublikowano

Może Ty masz zduszoną wersję ABC. Były jakieś 135km bodajże. Może tam takie cuda wianki się działy :grin:

Opublikowano

no to mnie rozłozyłes teraz :D aa jak to sprawdzic czy to 135 km ? w brriefie bylo 150

Opublikowano

byly 2 wersje 185 chyba i 155 w abc

Opublikowano

dawid ja czytałem o 150KM i wersji okrojonej ( chyba tylko w B4 i C4 montowane 135 KM )

dodatkowo :

Wpadłem na genialny pomysł . Skoro vag pokazuje zawór n71 którego fizycznie nie ma i nie bylo to moze jest to blad vaga jako programu. skubany czuje ze problem z obrotami jest i zrzuca wine na krokowca którego nie ma. dzis tak gdybałem i mam pytanie czy któryś z was spotkał się z przejściem silnika i komputra w tryb awaryjny czyli auto pali jezdzi ale z problemami. np w automatach jak cos sie podzieje ze skrzynią głównie z elektroniką to kontrolki P R N D D4 D3 D2 migają i wtedy skrzynia działa ale w trybie awaryjnym czyli chyba np nie wychodzi powyżej 3 biegu.

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...