emil.66 Opublikowano 22 Września 2013 Opublikowano 22 Września 2013 Problem z uszczelką rozwiązany bo została wymieniona i jest ok tylko że dziś zauważyłem że po wciskaniu gazu jest taki syk (zasysanie powietrza?), tak ma być? auto stoi odpalone na luzie i jak się gwałtowanie naciska na gaz to słychać taki syk.. normalne czy jakiś problem z tym jest? Dziękuje!
Magicbattle Opublikowano 22 Września 2013 Opublikowano 22 Września 2013 uszczelka pod deklem. koszt 55zl jak dobrze pamietam. samemu to ogarniesz
emil.66 Opublikowano 22 Września 2013 Autor Opublikowano 22 Września 2013 Ok, a ten terkot to bardzo możliwe że wariator? auto ma 166tys nalotu, jeśli bym nie wymienił tego wariatora i tak jeździł to są jakieś skutki uboczne?
enrike2 Opublikowano 22 Września 2013 Opublikowano 22 Września 2013 To na 100 % uszczelka pod deklem lepiej wymień bo cewki będą ci padać jak je zaleje ją tak miałem i sama uszczelka. 180 zł
yarosyaros Opublikowano 22 Września 2013 Opublikowano 22 Września 2013 Kolego zerknij sobie na stan oringu przy od mnie, jak u mnie był zniszczony to tam też miałem olej, ale po wymianie samego oringu olej już się nie pojawia.
benyA4 Opublikowano 22 Września 2013 Opublikowano 22 Września 2013 uszczelka pod pokrywa zaworow do wymiany, Co do tyrkotania to poczytaj http://a4-klub.pl/silniki-benzynowe-30/alt-stuki-rozruchu-244561/
MaciekW. Opublikowano 23 Września 2013 Opublikowano 23 Września 2013 Koszt uszczelki ori w ASO to ok. 100zł; u mnie też się tam pojawiał wcześniej olej- po wymianie uszczelki spokój.
emsiek Opublikowano 24 Września 2013 Opublikowano 24 Września 2013 Na 99% uszczelka pod pokrywą zaworów. Jak chcesz mieć 100% to wyjmij cewki i zobacz czy nie ma oleju na świecach.
enrike2 Opublikowano 6 Października 2013 Opublikowano 6 Października 2013 u mnie tez byl wlasnie olej w olicy swiec powymianie uszczelki problem ustapil ;d a uszczelka 180 zl; -)
emil.66 Opublikowano 6 Października 2013 Autor Opublikowano 6 Października 2013 Problem uszczelki rozwiązany, teraz mam pytanie apropo tego syczenia które opisałem powyżej..
benyA4 Opublikowano 7 Października 2013 Opublikowano 7 Października 2013 Syczy kolektor ssacy , gdy kierownica powietrza zmienia dlugosc dolotu. W ALT tak jest gdy gazujesz.
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się