Skocz do zawartości
IGNOROWANY

[B5 AJM] Quattro Ptyś /bi-xenon/170KM/AZEV/2.5"ex+dp


DaveDaveDave

Rekomendowane odpowiedzi

Rok prod. 2001, lakier którego kodu nie mogę zapamiętać, silnik AJM (PD 116KM seria) Quattro

6 biegowa skrzynia

Turbo zmienione z CAAH 170KM -Q5

Duży IC centralny - Mercedes Sprinter

Wydech 2.5" przelot by GT Performance

Doładowanie 1.47bara 170KM/400nm

Zawieszenie komplet S4

Poliuretany tył komplet.

Interior:

-Flok

-Fotele S4

-Navi Plus 2din

Bixenon

Grill ory plastilak czorny

P9290112kopia_zpsc68aaa36.png




Interior:
P9290119_zps96260a82.png
P9290115kopia_zpsa401c73f.png

Turbosprężarka KKK z 2.0 16v (CAAH 170KM -Q5)
Obecne doładowanie jest już na 1.47bara
IMAG0335_zpsb2d32c97.jpg
IMAG0334_zps24f0a832.jpgIMAG0333_zps14ea7a06.jpg

Intercooler Mercedes Sprinter
IMAG0343_zps6706decd.jpg
IMAG0346_zps5f02fc27.jpg
IMAG0347_zps25666f23.jpg
IMAG0361_zps3486884f.jpg
P9290121kopia_zpsd7e8e628.png



Jeszcze na przelocie 3"

974028_320845671381574_558190140_n_zpsd6


STARY wykres przed modami. Stary wykres hamowany na wydechu 3"
1004027_320860508046757_1208153735_n_zps

Tutaj po Turbinie CAAHA (2.0 16v 170) Wydechu 2,5" +DP przelot, IC fmic QS
wykres2_zpsbed9693b.jpg

Wydech GT Performance 2.5"
IMAG0455_zps9732e3ed.jpg
IMAG0452_zpsf81b80ba.png
+Końcówka
Obraz072_zpsb16973a0.png

Pierwsze przymiarki na szerokich kołach:
Obraz019_zps961b35b9.jpg

Po przerwie wleciały nowe tarcze 312mm na przedzie, 16 siada jak powinna.

WP_20140606_002_zps94700493.jpg

Poszedł również bixenon na soczewce 3" z Skody Roomster

10984849_606177046181767_195818604_n_zps

11040115_901331116564855_316844220_n_zps

Edytowane przez DaveDaveDave
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

stary był złamany, ten miał byc na krótko. Ale jakoś tak wyszło, nie chciało mi sie szukać na allegro tego z s4 zbytnio bo ten ory. pikny jak obecny niemal.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

O, widzę nowe mody. Dalej robione z głową i profi (fajnie że są wykresy a nie wróżenie z fusów). Działaj, działaj, pęknie 200KM coś czuję ;) Ciekawy sleeper

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

wszystko pieknie fajnie ale dalbym tu oryginalny grill i jakas skromna dwururke z tylu bo ta jest straszna :wink:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Bylem wozony, ptyś robi robote i zaswstydza niejednego. Mody w dobrym kierunku, czekam jak pęknie 200 na wykresie ;)

Felgi tez widzialem, w zapasach inne na lato :P

Edytowane przez zgredek27
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jak motorownia to znosi? Zrobiłeś coś czy reszta motoru seria? No i jaki dźwięk na takim wydechu?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach


silnik AJM (PD 116KM seria)

raczej ATJ :wink:

lakier będziesz ogarniał czy tak zostaje jak jest?


fajne fotele :D

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

zastanawiam się nad pastilakiem:

ptys_zpsb47e1619.png

Silnik jest inny niż w oryginale, wybuchł w 2005 i był wymieniany w ASO Austriackim.

Proszę, jakość prosto z kalkulatora, ale dźwięk oddaje. (Przynajmniej częściowo :] )

http://s675.photobucket.com/user/adren4linusi/media/1_zps116184f0.mp4.html?o=5

Co do motorowni to dużo by mówić, górę już wymieniałem. Przed wakacjami zabrałem się za rozrząd, przy uszczelnianiu postanowiłem zerknąć na szklanki i wałek PD.

10294290_737031822994786_138645204278046

Zakończyło się na nowym wałku, panewkach. A dalsze mody to na pewno przekucie nowych końcówek FIRADa 80% jako zamiennik AL'ów. W tej cenie będę miał zrobione własne, bez loterii kupna uwalonych PD. Dołu nie ruszałem jeszcze.


ostatni z ciekawych modów: przejście z ory soczewki na bixenon - 3" dawca Skoda Roomster

OJA_zps0yhj5rlj.jpg

WP_20150123_002_zpsb8furs80.jpg

10984849_606177046181767_195818604_n_zps

11040115_901331116564855_316844220_n_zps

Edytowane przez DaveDaveDave
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

fajnie brzmi :decayed: jak w środku? urywa głowe, czy da się wytrzymać?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach


A dalsze mody to na pewno przekucie nowych końcówek FIRADa 80% jako zamiennik AL'ów. W tej cenie będę miał zrobione własne, bez loterii kupna uwalonych PD.

podrzucisz mi na PW jakie koszta? :eusathink:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

dzięki, jest głośna na pełnym bucie. Ale w trasie gdzie nie jadę cały czas na maksymalnym obciążeniu, dało się wytrzymać. Wytłumienie b5 nie należy do najgorszych. Co do pompek, mam już od AWX więc nie będę robił an wysyłkę. Ale masz na pw link do nadrzyna, wszyscy wielce polecają po forach tdików tych gości.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...