McGrade Opublikowano 3 Sierpnia 2008 Opublikowano 3 Sierpnia 2008 jechałem wczoraj tzw. polną drogą do kolegi, gdy jechałem do niego wszystko było ok, ale gdy wracałem czułem brak już brak turbo. Auto wchodzi do 2900 obrotów i nic więcej i zapala się przy tych obrotach kontrolka od podgrzewaczy. Dodam, że na tej fantastycznej drodze straciłem też czujnik od poduszek . Wyczytałem, że to może być nieszczelny wąż dolotowy, zapchany katalizator,filtr powietrza, coś z przepływomierzem, jakiś czujnik N75, lecz wszyscy odczuwali przez jakiś czas, że moc zanika i coś się dzieje z turbo a u mnie stało sie to odrazu, wszystko bylo wporządku aż nagle całkowity brak turbiny . Myślę, że na tych dziurach mogło się coś rozłączyć lub tak jak czujnik od airbagow wyrwać się tylko nie wiem co . Wąż sprawdzałem i jest ok, nie wiem co to jest ten czujnik N75 i gdzie się on znajduje, jesli ktoś by mi to wyjaśnił byłbym bardzo wdzięczny i może ktoś miał podobny przypadek i wie co to może być. Jeśli myślicie, że to mogły odłączyć się jakieś kabelki to napiszcie gdzie się one znajdują bo z elektroniki jestem zielony.
marcin j Opublikowano 3 Sierpnia 2008 Opublikowano 3 Sierpnia 2008 sprawdz połączenie weżykow to sztangi turbo, mógł się odczepić.
Darek_G Opublikowano 3 Sierpnia 2008 Opublikowano 3 Sierpnia 2008 użyj też a dowiesz się co to N75 i wszystkiego innego co powinieneś zrobić w tej sytuacji Pozdrawiam :>
McGrade Opublikowano 3 Sierpnia 2008 Autor Opublikowano 3 Sierpnia 2008 Wruciłem właśnie od mechanika i stwierdził po podczepieniu sie pod komputer, że padła pompa podciśnienia. Na allegro taka pompa boscha nowa kosztuje 500zł, ale nie będe jej rozpieszczał i kupie za 300 nie boscha, ale też nowa. Wyciągnięcie turbiny i jej przeczyszczenie wiele zmieni w pracy silnika? co wogóle daje przeczyszczenie turbiny bo zastanawiam się żeby odrazu też to zrobić bo mi troszkę dymi i czuć ja takim przepalonym olejem. Szczerze się przyznam, że nie szukałem co to jest N75 , ale do rozwiązania problemu z turbiną używałem opcji szukaj, ale nie znalazłem podobnego przypadku do mojego.
Darek_G Opublikowano 3 Sierpnia 2008 Opublikowano 3 Sierpnia 2008 Wyciągnięcie turbiny i jej przeczyszczenie wiele zmieni w pracy silnika? To zależy od jej stanu - bez logów możemy równie dobrze użyć szklanej kuli Szczerze się przyznam, że nie szukałem co to jest N75 :bicz3: http://www.google.pl/search?hl=pl&q=%22zaw%C3%B3r+n75%22&btnG=Szukaj+w+Google&lr=
Flyer Opublikowano 4 Sierpnia 2008 Opublikowano 4 Sierpnia 2008 Wyciągnięcie turbiny i jej przeczyszczenie wiele zmieni w pracy silnika? co wogóle daje przeczyszczenie turbiny bo zastanawiam się żeby odrazu też to zrobić bo mi troszkę dymi i czuć ja takim przepalonym olejem. Jesli Twoja turbina ma 10lat to moze warto to zrobic. Jesli chodzi o korzysci - np. stabilniejsze doladowanie (widac bedzie po logach).
McGrade Opublikowano 5 Sierpnia 2008 Autor Opublikowano 5 Sierpnia 2008 Zna ktoś z was może numer seryjny tej pompy vacum do a4 2.5tdi 98r.? Ponieważ oferuja mi pompe o numerze: NR. 074 145 100A i nie wiem czy będzie ona pasować. Na swojej niestety nie mogę odczytać tego numeru . Może ktoś z Was będzie wiedział czy ta pompa pasuje do mojej.
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się