Skocz do zawartości
IGNOROWANY

Prośba o analizę logów dwóch TDI


Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Proszę o analizę poniższych logów dynamicznych.

Chodzi o turbo oraz przepływomierz ew. co tam jeszcze widać :eusathink:

Pacjent nr 1 AVF

Log (000)

Log (003)

Log (008)

Log (010)

Log (011)

Pacjent nr 2 AWX

Log (000)

Log (003)

Log (008)

Log (010)

Log (011)

Opublikowano

W AVF turbo przeładowuje a w AWX nie doładowuje. Przepływki działają poprawnie.

Opublikowano

Jakoś krótkie te przeładowanie nie sądzisz??

Opublikowano

W awx do sprawdzenia vaccum , gruszka, podcisnienia wezyki.

w AVJ do sprawdzenia czy geometria pracuje lekko w calym zakresie bez zaciec.

Opublikowano

Logi były zrobione tuż po czyszczeniu geometrii w obydwu. Tak więc nie ma możliwości zacinania się. Chodziła bardzo luźno. Dodatkowo AWX dostał nowy map sensor i N75. Na czym dokładnie polega sprawdzenie vacum?

wysłane z Commodore 64

Opublikowano

polega na sprawdzeniu szczelnosci ukladu pompa vacum-gruszka.

Opublikowano
polega na sprawdzeniu szczelnosci ukladu pompa vacum-gruszka.

gregor10 jaka wartość podciśnienia powinna być, i w którym miejscu wpiąć się manometrem który mierzy podciśnienie. Tak jak pisał kolega elmer80 wymieniłem N75 i mapsensor nowe i oryginalne, wężyki podciśnienia tez wszystkie nowe.

Opublikowano

Sprawa z AWX się wyjaśniła.

Przyczyną niedoladowania był niesprawny N75 który był zamontowany nowy. Wrócił stary i wszystko wróciło do normy. Turbo pompuje jak trzeba. Podciśnienie na starym N75 wynosi 0,7 Bara a na tym nowym/zepsutym było 0,4

wysłane z Commodore 64

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...