Skocz do zawartości
IGNOROWANY

[B7 Blb] Siemianowe Audi. Black Mat Project. Nowy Silnik ;-P


Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano
nie nie. na luzie poprostu pociagnij lewarek do góry. mój miałluz ok 1cm góra dół.

aha tak to jest na bank 100% bo się dziwiłem po zmianie gałki na nowa z aso ze chyba nie do końca trzyma mi ta opaska ;/ w tym wypadku jeka jest procedura naprawy wymiany?

  • Odpowiedzi 5.1 tys.
  • Dodano
  • Ostatniej odpowiedzi

Top użytkownicy w tym temacie

Top użytkownicy w tym temacie

Opublikowano

Ściągasz ramke biegów, odkrecasz, poluzowujesz wydech i wyciągasz dolem

Opublikowano

ok a naprawa,? mozna gdzies kupic ta kulke? czy samemu moznato naprawic jakos?

Opublikowano

nie no wymieniasz cały wybierak :hi:

Opublikowano
Nowe turbo trzebaby nowe HEBLE zapodać :whistling:

już z rok rozglądam się za jakąś ceramiką w dobrych pieniądzach ale narazie nic nie wpadło... :wink:

Właśnie Marku - w jakim pułapie cenowym można dorwać używaną ceramikę?
Opublikowano

mysle ze 10-20k

Opublikowano
mysle ze 10-20k
Cały komplet tak? W jakim stanie?
Opublikowano

Gdzie caly komplet.... sam przod.

Co do stanu to roznie bywa

Opublikowano
Gdzie caly komplet.... sam przod.

Co do stanu to roznie bywa

Cycu jasne, że przód (pytam o RS4 B7). A u Ciebie Dev też takie rzeczy?

Opublikowano

Mam 380-ki na ceramice z RS4 B7 ale nie sa do sprzedaży.

Czekaja na "lepsze czasy" :decayed:

Opublikowano
Mam 380-ki na ceramice z RS4 B7 ale nie sa do sprzedaży.

Czekaja na "lepsze czasy" :decayed:

OK ale jak masz zestaw na sprzedaż to jakie kwoty? Sory Marku...

Opublikowano

Na te chwile nie mam nic, ale nie ma sensu sie w to pchac.

345mm na dobrym klocku i 330mm na tyle zrobia robote.

Opublikowano
Na te chwile nie mam nic, ale nie ma sensu sie w to pchac.

345mm na dobrym klocku i 330mm na tyle zrobia robote.

No jak widzisz na Siemiana to za mało... Marek a jak Ty odniesiesz się do ceramiki - jechałeś na tym kiedyś? Możesz porównać pracę i trwałość w porównaniu do "zwykłych" hebli ?

---------- Post dopisany at 22:43 ---------- Poprzedni post napisany at 22:41 ----------

...w sieci jest trochę info ale mamy tutal hebelmajstera i hebelrajdera więc jest kogo podpytać :wink:

Opublikowano

jechałem kiedyś przez chwile ale nie na tyle żeby moc to potestować :wink: miałem w rękach dotychczas tylko jeden komplet ceramiki i po wielkości powierzchni tarcia sądze że róznica będzie znaczna.

Opublikowano

jesli nie przesadzasz z hamowaniem jak siemian:decayed: stalowe heble w zupelnosci wystarcza

duzy plus ceramiki jest na masowym hamowaniu kilka ostrych hamowan pod rzad na rozgrzanych hamulcach i nie ma straty na hamowaniu a na stalowkach spada sprawnosc dosc mocno ale do smigania autostrdowego stalowki sa w zupelnosci wystarczajace

zeby nie bylo dodam ze sam przetestowalem sl 63 amg na ceramice na torze testowym ale to nie na moj zoladek hamulce :decayed:

Opublikowano

Koszty utrzymania są masakryczne - klocki można przeboleć ale tarcze to już masakra (prawie 20 000tyś 1szt.). Pod kątem eksploatacyjnym na pewno się nie opłaca - no chyba, że rzeczywiście wytrzymują 5x dłużej niż zwykłe...

Opublikowano

mysle że wytrzymują więcej niż 5x dłuzej

Opublikowano
mysle że wytrzymują więcej niż 5x dłuzej

Ja wiem, że to zależne od stylu jazdy ale jak miałbyś porównać zwykłe i ceramikę to jaki to jest pułap km?

Opublikowano

ceramika sie sciera bardzo powoli chyba ze wpadnie Ci kamyczek a takie tarcze juz widzialem

wpada kamyczek miedzy tarcze a klocek i zrysuje i powyrywa cala tarcze no i jestes w du...

kolesie z testow mowia ze na 200tkm takie tarcze starcza ale wiecej ciezko zrobic a niktore serie siadaly na torze po 5tkm wiec w realnym zyciu jakies 120tys km takie sa przeliczniki

ceramika tylko na tor gdzie auto dostaje max w du... inaczej sie nie oplaca koszty sa poprostu masakryczne

bajki o zywotnosci tarcz przewyzszajacych zywotnosc auta to w dziale bracia grimm :wink:

Opublikowano
ceramika sie sciera bardzo powoli chyba ze wpadnie Ci kamyczek a takie tarcze juz widzialem

wpada kamyczek miedzy tarcze a klocek i zrysuje i powyrywa cala tarcze no i jestes w du...

kolesie z testow mowia ze na 200tkm takie tarcze starcza ale wiecej ciezko zrobic a niktore serie siadaly na torze po 5tkm wiec w realnym zyciu jakies 120tys km takie sa przeliczniki

ceramika tylko na tor gdzie auto dostaje max w du... inaczej sie nie oplaca koszty sa poprostu masakryczne

bajki o zywotnosci tarcz przewyzszajacych zywotnosc auta to w dziale bracia grimm :wink:

Klocki są praktycznie w tej samej cenie ale przelicznik na tarczach to już masakra (2600zł x 2 vs. 19 000zł x2). Zwykłe tarcze jak troszkę męczysz auto to jakieś 30 000km więc do podanych 120 000km pod kątem wytrzymałości to by się zgadzało.

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...