Flyer Opublikowano 10 Sierpnia 2010 Opublikowano 10 Sierpnia 2010 Z tego co widze, to pogoda z roku na rok coraz gorsza i asfalt tez...
boseron Opublikowano 10 Sierpnia 2010 Opublikowano 10 Sierpnia 2010 :decayed: szykują się jeszcze 2 małe modziki w najbliższym czasie :naughty: co to za mody pochwal się
adamooo Opublikowano 10 Sierpnia 2010 Opublikowano 10 Sierpnia 2010 coś ostatnio mówiłeś że pralki szukasz ?
H4mm3R Opublikowano 11 Sierpnia 2010 Opublikowano 11 Sierpnia 2010 a ja słyszałem o swapie na 1.4 TFSI :gwizdanie:
siemian Opublikowano 11 Sierpnia 2010 Autor Opublikowano 11 Sierpnia 2010 jak juz to 1.0 w benzynie... Zaczeła przerażać mnie ta moc... :polew:
seves Opublikowano 11 Sierpnia 2010 Opublikowano 11 Sierpnia 2010 a ja obstawiam ze po kilku modach wewnatrz poprawisz jeszcze znow cos z zewnatrz moze kierunki i wrocisz znow do silnika :gwizdanie: chciaz podobno sie nie da hehe to cos kutego wsadzisz
siemian Opublikowano 11 Sierpnia 2010 Autor Opublikowano 11 Sierpnia 2010 no i dzisiaj doszedł mały modzik. Zostały zamontowane stabilizatory przód/ tył z Audi RS4 :evil: Pierwsze wrażenia, auto stało się dużo stabilniejsze przy mocnych hamowaniach w łuku (na granicy przyczepności). I co jeszcze ważniejsze wreszcie tył zaczął jechać za przodem w zakręcie. Można ładnie przechodzić szykany bez kontr i korekt :kox: [br]Dopisany: 11 Sierpień 2010, 14:48_________________________________________________Powiem wam że zrobiłem sobie przed chwilą 40 minut upalania i róznica przy szybkiej dynamicznej jezdzie na nowych stabilizatorach jest KOLOSALNA. Auto stało się prawie neutralne w zakręcie. Po rondzie latałem bokiem i już d_upa nie ucieka, nie trzeba tak kontrować. Strasznie jestem zadowolony. Musze troche jeszcze pojezdzić żeby się "wjezdzić" i móc w pełni wykorzystać nowe stabilizatory. Jako że całkowicie zmieniła się charakterystyka auta, po zmianie trzeba uważać bo auto potrafi zaskoczyć... Przy szybkiej jezdzie całkowicie inaczej się zachowuje... Ale jest MEGA :kox: :kox:
Wihajster Opublikowano 11 Sierpnia 2010 Opublikowano 11 Sierpnia 2010 no i dzisiaj doszedł mały modzik. Zostały zamontowane stabilizatory przód/ tył z Audi RS4 :evil: Pierwsze wrażenia, auto stało się dużo stabilniejsze przy mocnych hamowaniach w łuku (na granicy przyczepności). I co jeszcze ważniejsze wreszcie tył zaczął jechać za przodem w zakręcie. Można ładnie przechodzić szykany bez kontr i korekt :kox: [br]Dopisany: 11 Sierpień 2010, 14:48_________________________________________________Powiem wam że zrobiłem sobie przed chwilą 40 minut upalania i róznica przy szybkiej dynamicznej jezdzie na nowych stabilizatorach jest KOLOSALNA. Auto stało się prawie neutralne w zakręcie. Po rondzie latałem bokiem i już d_upa nie ucieka, nie trzeba tak kontrować. Strasznie jestem zadowolony. Musze troche jeszcze pojezdzić żeby się "wjezdzić" i móc w pełni wykorzystać nowe stabilizatory. Jako że całkowicie zmieniła się charakterystyka auta, po zmianie trzeba uważać bo auto potrafi zaskoczyć... Przy szybkiej jezdzie całkowicie inaczej się zachowuje... Ale jest MEGA :kox: :kox: czyli masz Q w uboższej wersji
Wojtek_A4 Opublikowano 11 Sierpnia 2010 Opublikowano 11 Sierpnia 2010 no i dzisiaj doszedł mały modzik. Zostały zamontowane stabilizatory przód/ tył z Audi RS4 :evil: Pierwsze wrażenia, auto stało się dużo stabilniejsze przy mocnych hamowaniach w łuku (na granicy przyczepności). I co jeszcze ważniejsze wreszcie tył zaczął jechać za przodem w zakręcie. Można ładnie przechodzić szykany bez kontr i korekt :kox: [br]Dopisany: 11 Sierpień 2010, 14:48_________________________________________________Powiem wam że zrobiłem sobie przed chwilą 40 minut upalania i róznica przy szybkiej dynamicznej jezdzie na nowych stabilizatorach jest KOLOSALNA. Auto stało się prawie neutralne w zakręcie. Po rondzie latałem bokiem i już d_upa nie ucieka, nie trzeba tak kontrować. Strasznie jestem zadowolony. Musze troche jeszcze pojezdzić żeby się "wjezdzić" i móc w pełni wykorzystać nowe stabilizatory. Jako że całkowicie zmieniła się charakterystyka auta, po zmianie trzeba uważać bo auto potrafi zaskoczyć... Przy szybkiej jezdzie całkowicie inaczej się zachowuje... Ale jest MEGA :kox: :kox: Czytam czytam i dochodze do wniosku, ze nie ma co zmieniac na quattro tylko stabilizatory montowac Ps. Ladne zdjecia
siemian Opublikowano 11 Sierpnia 2010 Autor Opublikowano 11 Sierpnia 2010 no i dzisiaj doszedł mały modzik. Zostały zamontowane stabilizatory przód/ tył z Audi RS4 :evil: Pierwsze wrażenia, auto stało się dużo stabilniejsze przy mocnych hamowaniach w łuku (na granicy przyczepności). I co jeszcze ważniejsze wreszcie tył zaczął jechać za przodem w zakręcie. Można ładnie przechodzić szykany bez kontr i korekt :kox: [br]Dopisany: 11 Sierpień 2010, 14:48_________________________________________________Powiem wam że zrobiłem sobie przed chwilą 40 minut upalania i róznica przy szybkiej dynamicznej jezdzie na nowych stabilizatorach jest KOLOSALNA. Auto stało się prawie neutralne w zakręcie. Po rondzie latałem bokiem i już d_upa nie ucieka, nie trzeba tak kontrować. Strasznie jestem zadowolony. Musze troche jeszcze pojezdzić żeby się "wjezdzić" i móc w pełni wykorzystać nowe stabilizatory. Jako że całkowicie zmieniła się charakterystyka auta, po zmianie trzeba uważać bo auto potrafi zaskoczyć... Przy szybkiej jezdzie całkowicie inaczej się zachowuje... Ale jest MEGA :kox: :kox: czyli masz Q w uboższej wersji QUATTRO dla ubogich :decayed: stabilizatory + szpere ze szperą jest niestety kłopot. Myślałem kiedyś nad tym. Jest duży wybór do skrzyń ustawionych poprzecznie. Do wzdłużnych jest niestety kłopot... Myślałem też o short shifterze ale w b7 nie ma to chyba zbytnio sensu bo przy szybkiej zmianie biegów synchronizatory lubią zatrzeszczeć to co by było dopiero wtedy...
adamooo Opublikowano 11 Sierpnia 2010 Opublikowano 11 Sierpnia 2010 też miałem kiedyś motować short shiftera..ale źle się wypowiadają o tym na az..
variocustoms Opublikowano 11 Sierpnia 2010 Opublikowano 11 Sierpnia 2010 B&W ma w ofercie i B&B, nie wiem jak by się to sprawdzało w TDI chyba kupa szarpania by była, w PB chyba lepiej
siemian Opublikowano 11 Sierpnia 2010 Autor Opublikowano 11 Sierpnia 2010 B&W ma w ofercie i B&B, nie wiem jak by się to sprawdzało w TDI chyba kupa szarpania by była, w PB chyba lepiej tak czy siak jest kupa szarpania przy szybkiej zmianie i synchronizatory i tak niestety nie nadążają
variocustoms Opublikowano 11 Sierpnia 2010 Opublikowano 11 Sierpnia 2010 jak by nie było to TDI nie jest do sprintów, ale w trasie szybka zmiana z 2 na 3 i dalej to fajna sprawa podczas wyprzedzania
Flyer Opublikowano 11 Sierpnia 2010 Opublikowano 11 Sierpnia 2010 SS zniszczy Ci skrzynke. Stabilizatory RS4? Ja mam ochote na H&R :gwizdanie:
siemian Opublikowano 11 Sierpnia 2010 Autor Opublikowano 11 Sierpnia 2010 jak by nie było to TDI nie jest do sprintów, ale w trasie szybka zmiana z 2 na 3 i dalej to fajna sprawa podczas wyprzedzania no fajna fajna ale skrzynia się sypie już bez SS więc nie chce myśleć co by było z SS. Trzeba by pomyśleć nad jakimś wzmocnieniem skrzyni wtedy. Potem za innymi poduchami silnika i tak dalej...
david_n Opublikowano 11 Sierpnia 2010 Opublikowano 11 Sierpnia 2010 siemian te stabilizatory wiesz kiedy beda twoje czekam na ta flaszeczke :gwizdanie:
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się