elmer80 Opublikowano 13 Października 2013 Opublikowano 13 Października 2013 świece wymieniałem w zeszłym roku ale oczywiście sprawdzę jakieś dwa miesiące temu wlewałem motul clean diesel - korekcje się poprawiły po użyciu jutro postaram się na zimno zrobić logi i zobaczymy co wyjdzie
machina Opublikowano 13 Października 2013 Opublikowano 13 Października 2013 Co nie znaczy że są ok:wink: coraz bardziej się skłaniam ku teorii niesprawnej świecy na 3 garze ale na 100% to mozna by to było potwierdzic po wymianie świecy lub zamianie miedzy cylindrami. Samo sprawdzenie oporności nie daje 100% gwarancji że świeca odpowiednio grzeje
Jarek882 Opublikowano 13 Października 2013 Opublikowano 13 Października 2013 Ja napisze tak. Jak jeździ to niech jeździ. Rozbieranie silnika który jezdzil odpalał jest bezsensu bo pusczał bonka, moj puszcza bonka z rana niebieskiego bo bierze olej 800ml na 10tys km wcale sie tym nie przejmuje jak padnie to wymieniam. Jak widać powyżej kolega wsadził kasę i znowu to samo
machina Opublikowano 13 Października 2013 Opublikowano 13 Października 2013 Na świecy żarowej nie zbankrutuje:decayed:
elmer80 Opublikowano 13 Października 2013 Opublikowano 13 Października 2013 no dobra ale co ma do tego świeca na rozgrzanym silniku??? przecież nie podgrzewa jak uruchamiamy ciepły silnik. Rano to wiadomo że grzeje. Rano w sensie poniżej 5 stopni czy jakoś tak
machina Opublikowano 14 Października 2013 Opublikowano 14 Października 2013 Po uruchomieniu silnika świece grzeją ok 2 minut w celu lepszego spalania mieszanki co skutkuje równą praca silnika. Może byc tak że właśnie jedną świecę masz padniętą i na tym cylindrze są gorsze warunki spalania przez co ecu podlewa wiecej oleju napędowego by wyrównac obroty a to akurat w logu widać u Ciebie:wink: Gdy przekroczysz 2500rpm to słychac jak przekaźnik odłącza świece.
elmer80 Opublikowano 14 Października 2013 Opublikowano 14 Października 2013 Logi na zimno zrobione. Temp. zewnętrzna była +2. Temp. płynu przed uruchomieniem była 7 a w instruments 6 także czujnik dobrze pokazuje. Najpierw 2X uruchomiłem po jednym logu a później chwilę działał i 3 grupy zrobiłem. No i teraz najlepsze... chmury nie było i telepawki też nie w szoku jestem Log (0 - 013) Log (1 - 023) Log (2 - 023,013,001)
machina Opublikowano 14 Października 2013 Opublikowano 14 Października 2013 Na tych logach wszystko zupełnie inaczej się przedstawia w porównaniu do poprzednich, i moja teoria z uszkodzoną świeca żarową na 3 cylindrze legła w gruzach:kwasny: nie wiem o co kaman:shock3:
elmer80 Opublikowano 14 Października 2013 Opublikowano 14 Października 2013 Przytarcie wałka ma coś do tego ??? wysłane z Commodore 64
machina Opublikowano 14 Października 2013 Opublikowano 14 Października 2013 Jak wałek sie zużywa to zazwyczaj silnik coraz gorzej/głośniej pracuje, słychac dudnienie w dolocie etc. Nie ma to wpływu na odpalanie i dymienie przy tym.
elmer80 Opublikowano 14 Października 2013 Opublikowano 14 Października 2013 Też mi się tak wydaje że nie ma nic wspólnego. Mam wrażenie że telepanie było spowodowane olejem splywajacym do cylindrów. Zaburzalo to spalanie przy uruchamianiu. Bo chmura dymu to na pewno od tego. wysłane z Commodore 64
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się