Skocz do zawartości
IGNOROWANY

Błąd 17965. Logi do sprawdzenia. Auto zamulone.


Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Witam serdecznie,

dzisiaj zrobiłem mojemu koledze Logi w jego Audi A4 B5 Kombi silnik AVG 110km.

Auto wydaje mi się trochę zamulone. Praca turbiny jest odczuwalna ok. 2200-2300obr. Auto naprawdę fajnie przyspiesza jak się wyłączy klimatyzacje.

Logi (wykonane przy włączonej klimatyzacji)

statyczne:

Log (0 - 001)

Log (1 - 003)

Log (2 - 004)

Log (3 - 007)

Log (4 - 013)

Log (5 - 000)

Log (6 - 018)

Log (7 - 023)

basic settings:

Log (0 - 000)

Log (1 - 003)

Log (2 - 004)

Log (3 - 011)

dynamiczne:

Log (0 - 001)

Log (1 - 000)

Log (2 - 003)

Log (3 - 004)

Log (4 - 008)

Log (5 - 010)

Log (6 - 011)

Podczas wykonywania logów dynamicznych wyłączyła się turbina (taki notlauf) po sprawdzeniu błędów wyszło:

Błąd 17965 - Charge Pressure Control: Positive Deviation

Przed wykonywaniem logów nie było żadnych zapisanych błędów.

Po własnej analizie wg tutka na na naszym forum nie zgadza mi się praca zaworu N75. Zestawiłem ze sobą te dwa wykresy

VAGLOG - wklej logi z VCDS/VAG-COM oraz http://img201.imageshack.us/img201/613/11bsus5.jpg

Wtedy kiedy zawór jest w pozycji ON Duty cycle: powinno być 100% a kiedy OFF powinno być 0,00% a u mnie jest na odwrót? Czy tak może być?

Proszę o sprawdzenie logów.

Opublikowano

wszystko jest ok z doładowaniem ,przegoń porzadnie auto . te logi do których sie odnosiłes to sa z 2,5 tdi a tam wysterowanie n75 jest odwrotnie . jedynie co to poraw poczatek wtrysku na ok 50 .

Opublikowano

dzięki za szybką odpowiedź. No właśnie auto jest przeganiane od m-c czasu i tak naprawdę od 2-3 miesięcy czuć że jest trochę mułowate. Jeśli z doładowaniem jest wszystko ok. To co spowodowało to że pojawił się błąd po wystąpieniu chwilowego notlaufa:

Błąd 17965 - Charge Pressure Control: Positive Deviation

Dodam że auto lubi sobie puścić małego czarnego dymka w okolicach 2200-2300obr. czyli wtedy kiedy jest odczuwalna praca turbiny. Olej bierze 1litr na 12-15.000km czyli od wymiany do wymiany.

Kiedy kumpel był z nim mechanikiem jakiś rok temu to mówił mu że dołodowanie jest Ok, ale wylot tzn katalizator może być przytkany. Jak można to sprawdzić?

Pozdrawiam,

Opublikowano

Albo zacinajaca sie geometria w turbinie albo N75. Sprawdz najpierw N75, pozycz moze od kogos kto ma sprawny, albo wez ze szrota na probe i powiedz ze jak bedzie git to go wezmiesz. Jesli nie to to turbo do czyszczenia.

Opublikowano

Dzisiaj jeszcze raz rozmawialem z kumplem i zaaktualizowal informacje o ilosci oleju jaki dolewa od wymiany do wymiany czyli co 12-15tys km. On dolewa 2,5-3litry. Co moze byc przyczyna tak duzego zuzycia oleje. Olej to 5W40 pzdr

Opublikowano

Zajechany silnik, uszczelniacze, wyciek z silnika, turbo może puszczać. Dużo może być przyczyn.

Opublikowano

Sciagnij, ktorąś rure dolotową i zobacz czy nie ma tam tego oleju co go dolewasz...

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...