grabson765 Opublikowano 5 Października 2013 Opublikowano 5 Października 2013 witam dziś podłączylem vaga pod swój samochód przegłądam grupy dochodze do 012 i tam w 3 okienku pokazuje ladowanie 13.6 czyli duzo za niskie zawsze pokazywało 14.1-14.2 więc myślę że szczotki sie skonczyły kiedys musiały wkoncu. Zajachałem do sklepu kupiłem nowe wymieniłem podłączam vaga a tam pokazuje mi 13.3-13.5 czyli jeszcze gorzej... ale dla potwierdzenia wziąłem miernik i sprawdziłem na akumulatorze i miernik pokazuje 14.2 więc którym wskazaniom mam wierzyć? ewentualnie moze vag w tej grupie to nie pokazuje ładowania a cos innego?
jacek70 Opublikowano 5 Października 2013 Opublikowano 5 Października 2013 Vag nie pokazuje napięcia aku tylko napięcie panujące w instalacji samochodu.Napięcie aku sprawdza się na zaciskach + i - tak więc uwierz miernikowi napięcia.
grabson765 Opublikowano 6 Października 2013 Autor Opublikowano 6 Października 2013 a gdzie szukac przyczyny takiego słabego napięcia całej instalacji samochodu?
POWER-KRIS Opublikowano 6 Października 2013 Opublikowano 6 Października 2013 Oczyść wszystkie masy na budzie bo sniedzieja. Ale na oko masz Ok. A w instalacji zawsze jest trochę mniej bo spadki napiec na kablach przekaznikach itp. Wysłane Pocztą Polską przy pomocy listonosza.
jacek70 Opublikowano 6 Października 2013 Opublikowano 6 Października 2013 Masz napięcie ok. nie szukaj kwadratowych jaj.Nigdy niema 14v na instalacji.Alternator daje do14,4 max ale regler je zmniejsza do ok. 13v i tak ma być.
PRZEMEKC Opublikowano 10 Października 2013 Opublikowano 10 Października 2013 http://a4-klub.pl/uklad-elektryczny-16/samodzielna-diagnoza-uszkodzony-akumulator-alternator-zrob-to-288945/
hortomagiko Opublikowano 11 Października 2013 Opublikowano 11 Października 2013 Nigdy niema 14v na instalacji.Alternator daje do14,4 max ale regler je zmniejsza do ok. 13v i tak ma być. Co Ty chłopie za dyrdymały ludziom wciskasz. Ze sprawnego alternatora wychodzi napięcie rzędu 16-18 lub nawet więcej volt. Regulator napięcia w samochodach europejskich ma za zadanie ograniczać napięcie ładowania w pojeździe do 13,8 - 14,5V, a w samochodach amerykańskich górna granica przesunięta jest do max. 14,9V. Koniec i kropka. Nawet nie podejmuj dalszej dyskusji na ten temat.
POWER-KRIS Opublikowano 11 Października 2013 Opublikowano 11 Października 2013 Nie chciało mi się pisać tego. ;-) Sony Xperia Tapatalk 4.
grabson765 Opublikowano 16 Listopada 2013 Autor Opublikowano 16 Listopada 2013 witam napisze ku potomnym ze problem slabego napiecia instalacji rozwiazany:decayed: zaczne od poczatku razem z pojawieniem sie slabego napiecia instalacji pojawil sie u mie problem z uruchomieniem silnika jakby dzialo sie cos z rozrusznikiem kontrolki abs i hamulcow wykrzykniki to juz norma byla mimo nowego naladowanego akumulatora. wymienilem szczotki altenatora co pisalem wczesniej nic nie pomoglo, potem rozrusznik wymienilem szczotki i bendix ale problem dalej byl zamowilem juz nawet nowy rozrusznik bo myslalem ze moj juz kaput ale dzis dopiero przy odpaleniu poczulem smrod z skrzynki bezpiecznikow... wiec wiedzialem ze cos sie dzieje zlegfo z instalacja....rozebralem i przyczyna znaleziona w tej listwie co ida przekazniki przy jednej śrubie popalone kable i to tak ze nawet przytopilo plastik wkoło wszytsko oczyscilem zmienilem koncowke przewodu i napecie instalacji wrocilo teraz wynosi 14.36 i nie zmienia nawet go włączanie swiatel czy innych odbiornikow prądu i samochod odpala bez problemu bez wykrzyknikow i innych cyrkow.... zebym odrazu znalazl przyczyny to koszt bylby 20gr a tak poszlo jakies ponad 250zl... pol biedy ze robilem wszystko sam to odeszla robota mechanikow...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się