Skocz do zawartości
IGNOROWANY

duze turbo a wtryski 0.205??


Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Witam. Mam pytanie odnosnie wtryskiwaczy z wersji AVG, z tego co sie orientuje siedza tam 0.205, osadzam u siebie turbo gtb1756vk i pytanko czy moge na jakis miesiac czasu zostawic te wtryski? Czy od razu trzeba 0.216 ladowac? I drugie pytanie czy bedzie mozna jezdzic samochodem przez tydzien zanim sie wszystko zestroi programem? I jak auto bedzie sie zachowywac? Pozdro

Opublikowano

możesz i na zawsze zostawić te wtryski, a po mocnej modyfikacji pompy możesz ich już nigdy nie ruszać bo mocy będzie dużo, tyle co na 216 ze zwykłą pompą, jeździć bez strojenie też możesz tylko turbo będzie na dole słabiej wstawać

Opublikowano

jak osadzisz to turbo, to weź zrób pare fotek, bo również o nim mysle do siebie:wink:

gdybyś ruszył układ paliwowy bez strojenia to by auto nadmiernie kopciło, w drugą strone nic sie nie będzie działo, jedynie jak ciachciach napisał, mozę wstawać inaczej niz seria, za duzo projektów z tym turbem w B5 VP na forum nie ma:wink:

Opublikowano

Powinienem skonczyc ( a wlascieie moj przyjaciel mechanik) na poczatek przyszlego tygodnia, nie moge byc przy calym projekcie ze wzgledu na prace, ale porobie pare fotek w miedzy czasie i postaram sie opisac krok po kroku ile z tym roboty itd. Ps. Jesli mam zrobiony program, nowe turbo nie rozreguluje mi wszystkiego? Pozdrowki:)))

Opublikowano

tak czy tak bedziesz musiał korekte robić, a ze masz jakis tam program to tylko lepiej bo na dzień dobry jakieś mocniejsze parametry osprzęt przyjmie nizto co seria oferowała, mozesz śmiał tak jeżdzić nic sie nie popsuje:wink:

a na tutorial czekam:hi:

Opublikowano

Już dziś widać było, że bedzie z tym sporo kombinowania bo na zwykłej flanszy turbo chaczyć bedzie o podłużnice a gdy sie je obróci spływ oleju będzie u góry... Jest już na to jakaś koncepcja, jutro bedzie grzebane dalej:) PS. jest z tym duzo wiecej zabawy niż by się mogło wydawać ..

Idzie je jakos wcisnac na miejsce, ale nie daj bog przy oberwaniu poduszki silnika turbina bedzie napierdzielac o podluznice, takze zdecydowalismy sie wyciagnac je troche do gory, jutro dodam fotki flanszy ktora ( mam nadzieje) podniesie je troche wyzej. Pozdrowki

---------- Post dopisany 13-10-2013 at 11:54 ---------- Poprzedni post napisany 10-10-2013 at 23:08 ----------

DSC_0197.jpg

Flansze już odebrałem,teraz trzeba miedzy nie wspawać kolanko zeby turbina wyszła nad podłuznice, jak pospawają wstawie fotkę gotowca.

Porównanie turbin :

DSC_0199.jpg

No i stan nowej :)))) :

DSC_0198.jpg

POZDRO :hi:

Opublikowano
Już dziś widać było, że bedzie z tym sporo kombinowania bo na zwykłej flanszy turbo chaczyć bedzie o podłużnice a gdy sie je obróci spływ oleju będzie u góry... Jest już na to jakaś koncepcja, jutro bedzie grzebane dalej:) PS. jest z tym duzo wiecej zabawy niż by się mogło wydawać ..

Idzie je jakos wcisnac na miejsce, ale nie daj bog przy oberwaniu poduszki silnika turbina bedzie napierdzielac o podluznice, takze zdecydowalismy sie wyciagnac je troche do gory, jutro dodam fotki flanszy ktora ( mam nadzieje) podniesie je troche wyzej. Pozdrowki

---------- Post dopisany 13-10-2013 at 11:54 ---------- Poprzedni post napisany 10-10-2013 at 23:08 ----------

http://s22.postimg.org/vdn9z67ql/DSC_0197.jpg

Flansze już odebrałem,teraz trzeba miedzy nie wspawać kolanko zeby turbina wyszła nad podłuznice, jak pospawają wstawie fotkę gotowca.

Porównanie turbin :

http://s21.postimg.org/t7b24uu6r/DSC_0199.jpg

No i stan nowej :)))) :

http://s23.postimg.org/mo0asp83b/DSC_0198.jpg

POZDRO :hi:

Wybrałeś chyba najgorszy sposób na zamontowanie GTB:) nie lepiej przykręcić bezpośrednio do kolektora? tego tez nie pochwalam ale mniej kombinacji

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...