audison88 Opublikowano 10 Października 2013 Opublikowano 10 Października 2013 Witam potrzebuje taką rzecz jak odległość w zabkach(licząc zeby paska od kola wałka poprzez pompe do walu czyli od prawej strony rozrządu) paska licząć od znaku na kole wlaka rozrządu do takiego wypustu na kole wału (wypust służy do poprawnego ustawienia kola pasowego). Ma może ktoś takie dane może to pomoże mi sprawdzić ustwienie w jednym aucie. Dzieki z gory koledzy
soul87 Opublikowano 10 Października 2013 Opublikowano 10 Października 2013 na ząbki chcesz ustawiać rozrzad? przeciez ustawienie sprawdzasz na znakach na kole pasowym i na kole glowicy...
audison88 Opublikowano 10 Października 2013 Autor Opublikowano 10 Października 2013 Tylko ze tak jest i auto zgubilo troche mocy a znaki pasuja i myslalem o takiej mozliwosci na zabki na pasku
soul87 Opublikowano 10 Października 2013 Opublikowano 10 Października 2013 jezeli znaki sie pokrywaja to nie ma co liczyc na ząbki a jak auto stracilo moc to trzeba podlaczyc sie vagiem i zrobic logi ...
audison88 Opublikowano 10 Października 2013 Autor Opublikowano 10 Października 2013 wszystko bylo robione i nic to nie dalo a na logach jest calkiem niezle ---------- Post dopisany at 15:29 ---------- Poprzedni post napisany at 15:26 ---------- Spotkalem sie takze ze stwierdzeniem ze znaki na gronym kole rozrzadu wzgledem pokrywy zaworów sa nie prezycyjnie nabite ---------- Post dopisany at 15:39 ---------- Poprzedni post napisany at 15:29 ---------- A twoj 1.8 T jest w serri? ---------- Post dopisany at 16:25 ---------- Poprzedni post napisany at 15:39 ---------- Jezeli ktoś bedzie mial takie dane jak interesujaca mnie ilosc tych zebow to prosze pisac
soul87 Opublikowano 10 Października 2013 Opublikowano 10 Października 2013 u mnie sie pokrywalo idealnie .... a rozrzad nie dawno robilem .
audison88 Opublikowano 10 Października 2013 Autor Opublikowano 10 Października 2013 Moze to szalone ale u mnie tez sie niby pokrywa a jednak mam wrazenie ze nie ma tej elastyczności na III biegu jak wczesniej. A u ciebie jak to wyglada w jakim czasie robi dystans przykładowo od 70 do 140 bo tak niby wszyscy mierza ta elastyczności?
soul87 Opublikowano 10 Października 2013 Opublikowano 10 Października 2013 moze sie poprostu przyzwyczailes do mocy... ile przeplywka pokazuje na pelnym bucie przy odcince?
audison88 Opublikowano 10 Października 2013 Autor Opublikowano 10 Października 2013 pokazuje ok 128 zreszta moge podeslac logi bo mam akurat ---------- Post dopisany at 17:42 ---------- Poprzedni post napisany at 17:41 ---------- VAGLOG - wklej logi z VCDS/VAG-COM ---------- Post dopisany at 17:43 ---------- Poprzedni post napisany at 17:42 ---------- mam tez inne jak chcesz do oceny
soul87 Opublikowano 10 Października 2013 Opublikowano 10 Października 2013 masz loga z kanalow 90-93 ? dynamiczne, po tym mozna poznac czy rozrzad jest przestawiony cyz nie 20 tez by sie przydalo, oraz 32 chyba , nie pamietam dokladnie, chodzi o korekte plus minus % mieszanki
audison88 Opublikowano 10 Października 2013 Autor Opublikowano 10 Października 2013 VAGLOG - wklej logi z VCDS/VAG-COM VAGLOG - wklej logi z VCDS/VAG-COM VAGLOG - wklej logi z VCDS/VAG-COM ---------- Post dopisany at 17:59 ---------- Poprzedni post napisany at 17:59 ---------- Co myslisz ?
Łukasz13 Opublikowano 10 Października 2013 Opublikowano 10 Października 2013 Wszystko ok poza masakrycznym cofaniem zapłonów i tu jest problem ze zmniejszeniem mocy, stało się to po wymianie rozrządu? czy jak
audison88 Opublikowano 10 Października 2013 Autor Opublikowano 10 Października 2013 wlasnie po wymianie rozrządu ---------- Post dopisany at 18:27 ---------- Poprzedni post napisany at 18:23 ---------- Tamte logi sa z uszkodzona przepływka te sa poprawne dotyczące zapłonów VAGLOG - wklej logi z VCDS/VAG-COM ---------- Post dopisany at 18:28 ---------- Poprzedni post napisany at 18:27 ---------- Tutaj tak nie cofa a jednak nie ma mocy:kwasny:
Łukasz13 Opublikowano 10 Października 2013 Opublikowano 10 Października 2013 Kolego jest wszystko ok, takie cofanie na jednym cylindrze może byc spowodowane słabsza cewka lub swieca, ale nie powinno wpływac odczuwalnie na moc, zrób jeszcze logi z 002+115 i 033+118.
audison88 Opublikowano 10 Października 2013 Autor Opublikowano 10 Października 2013 niby logi ok ale jak nadal czuje taki niedosyt VAGLOG - wklej logi z VCDS/VAG-COM narazie mam tylko te
Łukasz13 Opublikowano 11 Października 2013 Opublikowano 11 Października 2013 A ta przepływka włozona tak jak powinna być? mogłaby pokazywać pare gr. więcej ale mieści się w granicach błędu.
audison88 Opublikowano 11 Października 2013 Autor Opublikowano 11 Października 2013 Niby po numerach pasuje bo to inter carsu jest za ponad 400 zl bosh. Raczej powinien byc oryginal bo z pewnego sklepu
pioteros Opublikowano 15 Października 2013 Opublikowano 15 Października 2013 po mojemu przyzwyczailes sie, 150KM to nie jest szatan, moze jescze w B5 to jedzie ale B6 jest ciezsze, zrob porzadek z tym zaplonem i zbieraj kase na chipsa
audison88 Opublikowano 23 Października 2013 Autor Opublikowano 23 Października 2013 Tylko ze to moje 1.8 T ma 163 KM to powinien sobie radzic jakos no nie wiem ale tak mi sie wydaje. Swiece wymienilem na nowe NGK co jeszcze można poprawić w zapłonie? Chyba juz nic bo elektroniczny. Badałem kompresje też i wyszło: I - 10.5 bar II- 11 bar III- 11 bar IV- 11 bar Jak sie maja te wartości?
pioteros Opublikowano 23 Października 2013 Opublikowano 23 Października 2013 sa ok 163km 150KM to zadna roznica, zrob logi kanalu 115 i 002
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się