Skocz do zawartości
IGNOROWANY

Ilość zabków na pasku rozrządu od znaku do znaku na wale


Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Witam potrzebuje taką rzecz jak odległość w zabkach(licząc zeby paska od kola wałka poprzez pompe do walu czyli od prawej strony rozrządu) paska licząć od znaku na kole wlaka rozrządu do takiego wypustu na kole wału (wypust służy do poprawnego ustawienia kola pasowego). Ma może ktoś takie dane może to pomoże mi sprawdzić ustwienie w jednym aucie.

Dzieki z gory koledzy

Opublikowano

na ząbki chcesz ustawiać rozrzad?

przeciez ustawienie sprawdzasz na znakach na kole pasowym i na kole glowicy...

Opublikowano

Tylko ze tak jest i auto zgubilo troche mocy a znaki pasuja i myslalem o takiej mozliwosci na zabki na pasku

Opublikowano

jezeli znaki sie pokrywaja to nie ma co liczyc na ząbki a jak auto stracilo moc to trzeba podlaczyc sie vagiem i zrobic logi ...

Opublikowano

wszystko bylo robione i nic to nie dalo a na logach jest calkiem niezle

---------- Post dopisany at 15:29 ---------- Poprzedni post napisany at 15:26 ----------

Spotkalem sie takze ze stwierdzeniem ze znaki na gronym kole rozrzadu wzgledem pokrywy zaworów sa nie prezycyjnie nabite

---------- Post dopisany at 15:39 ---------- Poprzedni post napisany at 15:29 ----------

A twoj 1.8 T jest w serri?

---------- Post dopisany at 16:25 ---------- Poprzedni post napisany at 15:39 ----------

Jezeli ktoś bedzie mial takie dane jak interesujaca mnie ilosc tych zebow to prosze pisac

Opublikowano

u mnie sie pokrywalo idealnie .... a rozrzad nie dawno robilem .

Opublikowano

Moze to szalone ale u mnie tez sie niby pokrywa a jednak mam wrazenie ze nie ma tej elastyczności na III biegu jak wczesniej. A u ciebie jak to wyglada w jakim czasie robi dystans przykładowo od 70 do 140 bo tak niby wszyscy mierza ta elastyczności?

Opublikowano

moze sie poprostu przyzwyczailes do mocy... ile przeplywka pokazuje na pelnym bucie przy odcince?

Opublikowano

pokazuje ok 128 zreszta moge podeslac logi bo mam akurat

---------- Post dopisany at 17:42 ---------- Poprzedni post napisany at 17:41 ----------

VAGLOG - wklej logi z VCDS/VAG-COM

---------- Post dopisany at 17:43 ---------- Poprzedni post napisany at 17:42 ----------

mam tez inne jak chcesz do oceny

Opublikowano

masz loga z kanalow 90-93 ? dynamiczne, po tym mozna poznac czy rozrzad jest przestawiony cyz nie

20 tez by sie przydalo, oraz 32 chyba , nie pamietam dokladnie, chodzi o korekte plus minus % mieszanki

Opublikowano

Wszystko ok poza masakrycznym cofaniem zapłonów i tu jest problem ze zmniejszeniem mocy, stało się to po wymianie rozrządu? czy jak

Opublikowano

wlasnie po wymianie rozrządu

---------- Post dopisany at 18:27 ---------- Poprzedni post napisany at 18:23 ----------

Tamte logi sa z uszkodzona przepływka te sa poprawne dotyczące zapłonów

VAGLOG - wklej logi z VCDS/VAG-COM

---------- Post dopisany at 18:28 ---------- Poprzedni post napisany at 18:27 ----------

Tutaj tak nie cofa a jednak nie ma mocy:kwasny:

Opublikowano

Kolego jest wszystko ok, takie cofanie na jednym cylindrze może byc spowodowane słabsza cewka lub swieca, ale nie powinno wpływac odczuwalnie na moc, zrób jeszcze logi z 002+115 i 033+118.

Opublikowano

A ta przepływka włozona tak jak powinna być? mogłaby pokazywać pare gr. więcej ale mieści się w granicach błędu.

Opublikowano

Niby po numerach pasuje bo to inter carsu jest za ponad 400 zl bosh. Raczej powinien byc oryginal bo z pewnego sklepu

Opublikowano

po mojemu przyzwyczailes sie, 150KM to nie jest szatan, moze jescze w B5 to jedzie ale B6 jest ciezsze, zrob porzadek z tym zaplonem i zbieraj kase na chipsa

Opublikowano

Tylko ze to moje 1.8 T ma 163 KM to powinien sobie radzic jakos no nie wiem ale tak mi sie wydaje. Swiece wymienilem na nowe NGK co jeszcze można poprawić w zapłonie? Chyba juz nic bo elektroniczny.

Badałem kompresje też i wyszło:

I - 10.5 bar

II- 11 bar

III- 11 bar

IV- 11 bar

Jak sie maja te wartości?

Opublikowano

sa ok

163km 150KM to zadna roznica, zrob logi kanalu 115 i 002

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...