gawel0211 Opublikowano 3 Sierpnia 2008 Opublikowano 3 Sierpnia 2008 Witam Panowie! Są takie objawy - jadąc na 4 biegu przy obrotach 1900, przy stałej jezdzie jest szarpanie silnika jakby zaraz miało go wyrwać. Na 5 biegu jest to samo. Przy przyspieszaniu szarpanie ustaje. To jest na oryginale, a na chipie jest o 100 razy gorzej. To szarpanie dzieje się przy stałej prędkości. Pomóżcie..! Pozdrawiam
tomaszv8 Opublikowano 4 Sierpnia 2008 Opublikowano 4 Sierpnia 2008 Walczę z podobnym tematem. Przeryłem prawie wszystko ,łącznie z podmianą pompy wtryskowej. Ale od początku chodzi mi po głowie turbo. Dziś je wywalam. Jak dojdę do czegoś dam znać.
dziuniek Opublikowano 4 Sierpnia 2008 Opublikowano 4 Sierpnia 2008 witam ja miałem to samo i na początku szarpało mi przy obrotach 1800 i wymieniłem filtr paliwa i był spokój a później mi padła pompa wtryskowa i poszła do regeneracji sprawdź pompę wtryskowa pozdrawiam
przemik Opublikowano 5 Sierpnia 2008 Opublikowano 5 Sierpnia 2008 sprawdz/podmień wtrysk sterujący albo nastawnik do czyszczenia... jakby co mam namiary na goscia w W-wie co dobrze to robi...
gawel0211 Opublikowano 5 Sierpnia 2008 Autor Opublikowano 5 Sierpnia 2008 Witam! Nastawnik wymieniony miesiąc temu i nadal jestem w kropce.Został jeszcze do wymiany wtrysk sterujący...!! Jak to nie poskutkuje to help
przemik Opublikowano 5 Sierpnia 2008 Opublikowano 5 Sierpnia 2008 VAG a podpinales ??? Chcialbym zobaczyc: odczyt błedów, zalogowną statycznie grupe: 000 Basic Settings , 001, 013. Pozdr
tomaszv8 Opublikowano 6 Sierpnia 2008 Opublikowano 6 Sierpnia 2008 Turbo wyjęte. W siłowniku olej. Wymycie siłownika, wymiana wężyków, montaż i nadal szarpie. Ręce opadają. Objaw jest taki: na 4 biegu przy delikatnym dodawaniu gazu od ok 1700 -1800 obr silnik zaczyna szarpać ( posadzenie koleżanki na kolanach zwalnia kierującego od wszelkiego wysiłku związanego z osiąganiem przyjemności), po przekroczeniu 2000 obr wszystko ok. Przy szybkim przyspieszaniu efekt prawie niewyczuwalny. Podmieniałem pompę wtryskową, przepływkę i sam już nie pamiętam co jeszcze - bez efektu. Na razie brak mi koncepcji co dalej. Odpuszczam sobie auto na dwa trzy dni. Ale będę śledził wątek.
przemik Opublikowano 7 Sierpnia 2008 Opublikowano 7 Sierpnia 2008 @gawel0211 Widac w 013 ze jeden z wtryskliwaczy nie trzyma parametrów.... skoro nastawnik jest OK(zakladam ze jest) to zostaje Ci tylko wtryskiwacz sterujacy. Zaprezentuj logi na forum Pozdr
gawel0211 Opublikowano 8 Sierpnia 2008 Autor Opublikowano 8 Sierpnia 2008 Po podłączeniu kompa wyszło to: 000 - 41; 60; 000; 028; 092; 203; 109; 144; 154; 100. 001 - 840; 5.4 mg/s 1.5V 63'C 013 - 1.58 mg/s 0.52 mg/s 0.21 mg/s
peteair Opublikowano 2 Listopada 2009 Opublikowano 2 Listopada 2009 Witam. Mam podobne problemy w moim AFN-e. Została wymieniona pompa wtryskowa a dziś rozebrane i wyczyszczone wtryskiwacze. Szarpanie choć zmalało to jednak nie ustało. Pojutrze jadę na elektroniczną korekcję wtrysków, jeśli to nie pomoże to już nie wiem. Do tej pory wydałem 1200 zł i znaczącej poprawy nie widzę. Zobaczę ten wtrysk sterujący no i jeszcze pomyślałem że może chip( chipowany był) kiepsko zrobiony. Będę śledził dalej ten wątek. pzdr
maicke82 Opublikowano 3 Listopada 2009 Opublikowano 3 Listopada 2009 mialem to samo w golfie III 1.9tdi czyli ten sam silnik co 1z, fachowa regeneracja nastawnika i problem znikl a zrobilem jeszcze ze 30000 km zanim sprzedalem.Szarpalo silnikiem tylko przy utrzymywaniu stalej predkosci, przy dodawaniu ustepowalo.na wolnych obrotach po otworzeniu maski widoczne bylo takie lekkie bujanie sinkiem.Za naprawe nastawnika placilem pare lat temu 700zl ale klopot juz nie wrocil.
aruś12 Opublikowano 18 Marca 2010 Opublikowano 18 Marca 2010 No i co z tym szarpaniem Bo kolega ma podobny problem przy stałej prędkości około 60 może ponad szarpie silnikiem 1,9 bez turbo WW Polo
yahoo Opublikowano 18 Marca 2010 Opublikowano 18 Marca 2010 sprawdzcie kąt wtrysku, może coś z zaworkiem pompy wtryskowej. Spójrzcie na pompe paliwa. Komp raczej napewno powinien wywalić jakiś błąd. A może cholercia coś ze sprzegłem ?
rafalskin73 Opublikowano 18 Marca 2010 Opublikowano 18 Marca 2010 Spróbuj ustawić dawkę paliwa na 2,8 do 3mg.Ja testowałem u siebie dawki od 1.8mg do 7mg i najlepiej silnik pracuje na dawce 2.8 a jezdziłem rok czasu na dawce 2.2 mg i auto w trasie paliło nie całe 5litrów.Możesz zmieniać dawkę vagiem, w nie wielkim zakresie,Ja u siebie z 2.8 mg doszedłem do 5.0mg,Masz trochę małą dawkę,może dlatego przerywa.
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się