bystry_p Opublikowano 11 Października 2013 Opublikowano 11 Października 2013 Witam. Audi A4 B5 1.9 116KM 2000r. Problem polega na tym ze od poczatku jak posiadam to autko wskaznik poziomu paliwa zle wskazuje. Gdy naleje do pelna idzie na maksa. Pojezdze troche schodzi na 1/4 poziomu paliwa ostatnia biala kreska przed rezerwa to musze jechac zalac bo wchodzi wtedy 59litrow ropy. Wskaznik tak pokazuje a FIS mowi ze jeszcze dam rade przejechac 120km. Zrobilem test zegarow, wskazowka idzie prawidlowo na maksa i wskazuje prawidlowo srodek wskaznika. To pomyslalem ze plywak jest skopany. Wyciagnalem ze zbiornika i recznie ruszylem do gory, wskazuje maksa, na sam dol i wskazuje 1/4 na wskazniku. Wymienilem na inny plywak i jest tak samo. Kodowanie licznika mam 00140. Mozliwe ze plywak od ropniaka jest inny jak do benzyny? Co moze byc przyczyna. Napewno kiedys licznik byl wymieniony bo jest FIS a manetki nie bylo. Jest to Jaeger tak wiec awarie szafe zdarzaja sie ale test robi prawidlowo. pomozcie bo mam wszystko rozkrecone. ---------- Post dopisany 11-10-2013 at 20:36 ---------- Poprzedni post napisany 10-10-2013 at 20:13 ---------- Zmierzylem omomierzem potencjometr plywaka. Gdy plywak jest na maksa wysuniety opornosc wynosi 40 ohm. Gdy znajduje sie na samym dole wartosc 270 ohm. Mimo tego wskazowka jest na 1/4 tarczy. Sprawdzilem u brata w audi a6 c5 i w polowie tarczy VAG pokazuje 32litry 170ohm. Niestety ma on przedlifta i nie moge zamienic calej szafy do swojego. Do tego dzis doszly problemy z predkosciomierzem. Jak sie rozpedzam wszystko jest okey ale jak predkosc spada to wskazowka schodzi skokowo. Prawdopodobnie wszystkie te moje broblemy znajduja sie w samym liczniku.
Mamrot26 Opublikowano 3 Grudnia 2013 Opublikowano 3 Grudnia 2013 i co rozwiazales ten problem bo wedug mnied masz licznik zepsuty ale znam osobe ktury postaw taki licznik na nogi
bediks Opublikowano 3 Grudnia 2013 Opublikowano 3 Grudnia 2013 sam sobie odpowiedziales ktos wymienil zepsuty 1/2 fis na pelny fis ... tez zepsuty, szukaj licznika vdo
maq Opublikowano 4 Grudnia 2013 Opublikowano 4 Grudnia 2013 Jager to jest popelina. Ja też go miałem i miałem również problemy ze wskazaniem paliwa. Zastanawia mnie tylko dlaczego w testach pokazuje poprawnie ( mój wywalał w testach w 2/3 wysokości nie w 1/2) Jeśłi to faktycznie licznik to nie opłaca Ci się go naprawiać. Tak jak napisał Bediks poszukaj VDO.
bediks Opublikowano 4 Grudnia 2013 Opublikowano 4 Grudnia 2013 mi tez test zegarów przechodzil wzorowo a jednak byl jepniety
bystry_p Opublikowano 7 Grudnia 2013 Autor Opublikowano 7 Grudnia 2013 po diagnozie jaka przeprowadzilem doszedlem do takich wnioskow jak wy podajecie, licznik uwalony, szukalem w rozsadnych pieniadzach ze sprawnym fisem vdo ale jedyne jakie sa to angole, tarcze od jaegera nie pasuja wiec swoich nie wloze.
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się