arris_88 Opublikowano 11 Października 2013 Opublikowano 11 Października 2013 Witam, czy mógłby ktoś z kolegów zinterpretować poniższe logi. Z góry dziękuję. Dynamiczny - grupy 003, 010, 011: VAGLOG - wklej logi z VCDS/VAG-COM Grupa 003 w BS: VAGLOG - wklej logi z VCDS/VAG-COM Dynamiczny - grupa 008: VAGLOG - wklej logi z VCDS/VAG-COM Grupa 011 w BS: VAGLOG - wklej logi z VCDS/VAG-COM
Dev Opublikowano 11 Października 2013 Opublikowano 11 Października 2013 Pisz do goscia o nicku Sztomel On jest mocno kumaty w dieslach
Biszczan Opublikowano 12 Października 2013 Opublikowano 12 Października 2013 Powtórz logi. Pedał gazu ma być w podłodze.
banshee Opublikowano 13 Października 2013 Opublikowano 13 Października 2013 Przepływka i termostat OK, resztę musisz powtórzyć.
arris_88 Opublikowano 19 Października 2013 Autor Opublikowano 19 Października 2013 Powtórzyłem pełne logi: Tryb statyczny: Log (0 - 000,002,003) Log (1 - 004,007,013) Log (2 - 014,018,023) Tryb BS: Log (0 - 000) Log (1 - 003) Log (2 - 011) Tryb dynamiczny: Log (0 - 000,001,010) Log (1 - 003,004,010) Log (2 - 008,011,010) Proszę o analizę i pozdrawiam.
banshee Opublikowano 19 Października 2013 Opublikowano 19 Października 2013 W normie. Nie widać nic niepokojącego. A na przyszłość pamiętaj, że dynamiczne robi się od 1500obr.
arris_88 Opublikowano 19 Października 2013 Autor Opublikowano 19 Października 2013 Nic waszym zdaniem nie trzeba poprawić przed virusem?
Biszczan Opublikowano 20 Października 2013 Opublikowano 20 Października 2013 Nic waszym zdaniem nie trzeba poprawić przed virusem? Logi są dobre. Silnik osiąga temperaturę 90C na vagu ?
arris_88 Opublikowano 20 Października 2013 Autor Opublikowano 20 Października 2013 Muszę sprawdzić. Ale zauważyłem że jest różnica 4 stopni pomiędzy wskazaniami z bloku pomostowego instruments a engine.
elmer80 Opublikowano 20 Października 2013 Opublikowano 20 Października 2013 Muszę sprawdzić. Ale zauważyłem że jest różnica 4 stopni pomiędzy wskazaniami z bloku pomostowego instruments a engine. W normie wysłane z Commodore 64
arris_88 Opublikowano 20 Października 2013 Autor Opublikowano 20 Października 2013 Zaślepiłeś EGR?Pasek nie mam zaslepionego egr-a, czyscilem go kiedyś. W środku jest czysty a czemu pytasz. Jest z nim coś nie tak?
arris_88 Opublikowano 20 Października 2013 Autor Opublikowano 20 Października 2013 Membrama jest na bank cała. Podcisnienie też. Może ten czarny zaworek jest uwalony co steruje jego pracą?
Ossek Opublikowano 20 Października 2013 Opublikowano 20 Października 2013 Może być zaworek, ale ja tam bym się tym nie przejmował.
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się