powaguspisz Opublikowano 4 Grudnia 2013 Opublikowano 4 Grudnia 2013 To w takim razie musi być, bo to siedzi za tą gruchą co steruje podciśnieniem, a tam nie zaglądałem nie sądzę że by ktoś mi zostawił kolektor z gruchą a klapki itp powyjmował, muszę rozebrać w takim razie.
ulaiku Opublikowano 6 Grudnia 2013 Opublikowano 6 Grudnia 2013 zawór odpowietrzania oparów paliwa gdzie dokładnie się znajduje zdjęcie by się przydało. ---------- Post dopisany at 13:02 ---------- Poprzedni post napisany at 10:45 ---------- A co do tych łapek w kolektorze to poczekam dzięki.
bzykbtr Opublikowano 6 Grudnia 2013 Autor Opublikowano 6 Grudnia 2013 znajduje się koło przepływomierza
ulaiku Opublikowano 12 Grudnia 2013 Opublikowano 12 Grudnia 2013 Dzięki znalazłem. ---------- Post dopisany 12-12-2013 at 10:53 ---------- Poprzedni post napisany 07-12-2013 at 10:21 ---------- Do powaguspisz co z tymi klapkami do kolektora masz czy sprzedałeś daj znać.
kamilos90 Opublikowano 4 Stycznia 2014 Opublikowano 4 Stycznia 2014 Witam kupilem dzisiaj audi 3.0 v6 asn 4x4 manual, bardzo ładny stan ,na początku jechała mułowato ale potem się rozkreciła, po 50 km patrze i mryga check, i zaczyna przerywac zapłon , jade dalej i check swiecił już na stałe i cały czas przerywa nie ma siły jechac , dojechałem do domu podłączyłem pod kompa i wyszło wypadanie zapłonów wsumei na 3 cilindrach i czujnik temp oleju , odstawiłem auto , przychodze za 2 godz i auto chodzi bez zarzutów , puki się nie nagrzej??
bzykbtr Opublikowano 5 Stycznia 2014 Autor Opublikowano 5 Stycznia 2014 hejka a na których 3 cylindrach?
jaccov6 Opublikowano 5 Stycznia 2014 Opublikowano 5 Stycznia 2014 zapalający się check to raczej rzecz nagminna w asn.Ja walcze rok i w długą trase zabieram vaga.zadzwoń do aso może załapiesz się na akcje wymiany cewek(nie rozwiąże to problemu ale wyeliminujesz jedną z przyczyn)
kamilos90 Opublikowano 16 Stycznia 2014 Opublikowano 16 Stycznia 2014 Przyczyną wypadająceych zapłonów prawodpodobnie był walnięty rozrząd, od nowości nie wymieniany czyli ponad 132 tysiące , po zakupieniu blokad rozrządu i wymianie przez mojego brata , blok 93 pokazuje 0 0 0 1 , czyli praktycznie idealnie i nie ma żadnego wypadania dodam ze ustawienie rozrządu w tym silniku to nie lada wyczyn .....
machu85 Opublikowano 17 Stycznia 2014 Opublikowano 17 Stycznia 2014 Kolego Kamilu, skoro uporaliscie sie ze swoim ASN na tip top i macie blokady to powiedz mi czy bylaby szansa dogadac Cie z Twoim bratem na rozwiazanie mojego problemu, bo malo kto to potrafi zrobic, ja juz wymienialem paski i tlumik drgan dla spokoju bo reszta jest z 2011r i uszczelki pod pokrywami zaworow, wiec licze ze we dwoch poszloby to w miare sprawnie, na ile wycenilby taka operacje? Powered by TapaTalk2
kamilos90 Opublikowano 19 Stycznia 2014 Opublikowano 19 Stycznia 2014 a jakie masz wartości w bloku 93 ? chodzi ci o samą usługę ustawienia rozrządu ? powiem Ci tak brat robił to metodą prób i błędów, generalnie blokady za 370 zł z allegro nadają się do d*p... nie da się na nich ustawic tak rozrząu żeby było : 0 0 0 0 w grupie 93 , trzeba było manualnie przestawiac pojedyńczo po kolei wałki rozrządu , aż komp pokazał wkońcu 0 0 0 1 , aczkolwiek dekle musiały byc zdejmowane i zakładane parokrotnie do przestawiania tych wałków;/ było nawet tak ze udało się ustawic na 0 0 0 0 : aż wkońcu jak samochód się zagrzał to było -2 2 1 4 ;/ to nie jest naprawde łatwa sprawa i wcalę się nie dziwnie ze ludzie piszą ze oddali samochód do warsztat na rozrząd a w bloku 93 pokazuje np 11 8 13 7 ... jak zrobiliśmy tak jak powinnio byc i jest napisane w instrukcji to na tych blokadach własnie tak wychodziło... morał jest taki ze te blokady z allegro albo są zle wyprofilowane albo sam nie wiem ..... Brat prowadzi juz długo warsztat ale takiego rozrządu problematycznego nie robił, ale oczywiście może się tego podjac bo wie juz co i jak : nr kom brata 503-80-36-36
machu85 Opublikowano 29 Stycznia 2014 Opublikowano 29 Stycznia 2014 Dogadalem sie z Twoim bratem, wybiore sie pod koniec lutego, jak sie spisze to sie nie odgoni od nastepnych, bo wielu ma ten problem, a jeszcze wiecej nawet nie wie ze ma Powered by TapaTalk2
kamilos90 Opublikowano 30 Stycznia 2014 Opublikowano 30 Stycznia 2014 No zgadzam się wiele osob ma problem z wypadającym zapłonem a nawet nie wiedzą ze może to byc winna zle ustawionego rozrządu lub zurzytego rozrządu, jak kupiłem auto co chwile wypadały zapłony po wymianie i ustawieniu poprawnie rozrządu nie wypadły ani razu a auto jeżdzi fantastycznie , a juz myslałem ze 3.0 asn jest taki wolny... Dlatego polecam wszytskim odpalic vag coma i sprawdzic blok 93 !!
sławek85 Opublikowano 31 Stycznia 2014 Opublikowano 31 Stycznia 2014 Tylko jak go ustwić poprawnie jak nawet na blokadach żle wychodzi z tego co piszecie?
kamilos90 Opublikowano 31 Stycznia 2014 Opublikowano 31 Stycznia 2014 No własnie dlatego trzeba miec komputer przy sobie i przestawiac po kawałku po kolei wałki rozrządu tak aby wkońcu na kompie pokazały się zera ,jest to monotonne, bo co przstawienie wałka trzeba zakładac dekiel do odpalenia i sprawdzac na kompie czy jest ok ... i mozna się nie zlę przy tym podenerwowac ale coż ,efekt końcowy jest zadowalający ... Niestety większośc pseudo warsztatów nie używa czegoś takiego jak komputer nie mówiąc już o blokadach.. zrobią rozrząd samochód bedzie odpalał ale napewno nie bedzię jeżdził jak powinnien a wartości w grupie 93 nie bedą nawet zbliżone do zera ....
lmarrio Opublikowano 5 Lutego 2014 Opublikowano 5 Lutego 2014 Poniżej zamieszczam opis działania zmiennych faz rozrządu w ASN'ie
sławek85 Opublikowano 6 Lutego 2014 Opublikowano 6 Lutego 2014 A jak sprawdzić czy koła faz rozrządu działają poprawnie ?
lmarrio Opublikowano 6 Lutego 2014 Opublikowano 6 Lutego 2014 Grupa 94 to fazatory dolotowe a grupa 96 to fazatory wylotowe: Work sequence Coolant temperature at least 80 ° C. Connect Vehicle Diagnostic, Testing and Information System VAS 5051 and select vehicle system "01 - engine electronics" . For this, engine must be running at idle Guided Fault Finding in VAS 5051 . Display on VAS 5051 : In selection - 1 - , click on function "04- Basic Setting" . Display on VAS 5051 : 1 - Enter display group Select function "094" in button field - 2 - for "display group 094" and press Q to confirm input. Display on VAS 5051 : Activate basic setting by pressing button - A - . Simultaneously depress accelerator pedal and brake pedal, increasing engine speed to approx. 2200 RPM. Requirement: Depressing accelerator pedal and brake pedal, engine runs at approx. 2200 RPM. Check "camshaft adjustment bank 1" in display field - 3 - and "camshaft adjustment bank 2" in display field - 4 - . Display field Possible displays Specified value 3 Test OFF Test ON Syst. OK Syst. nOK System OK 4 Test OFF Test ON Syst. OK Syst. nOK System OK If specified value "Syst. OK" is not obtained: Click on button twice. i jeszcze opis grup 90 - 98 www.ross-tech.com/vag-com/m_blocks/090-098.html
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się