Skocz do zawartości
IGNOROWANY

wypadanie zapłonu szarpanie


Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Zdjęcie by się przydało tego

Opublikowano

To w takim razie musi być, bo to siedzi za tą gruchą co steruje podciśnieniem, a tam nie zaglądałem nie sądzę że by ktoś mi zostawił kolektor z gruchą a klapki itp powyjmował, muszę rozebrać w takim razie.

Opublikowano

CAM00266.jpg

CAM00267.jpg'Tak to sobie wygląda :wink:

Opublikowano

zawór odpowietrzania oparów paliwa gdzie dokładnie się znajduje zdjęcie by się przydało.

---------- Post dopisany at 13:02 ---------- Poprzedni post napisany at 10:45 ----------

A co do tych łapek w kolektorze to poczekam dzięki.

Opublikowano

Dzięki znalazłem.

---------- Post dopisany 12-12-2013 at 10:53 ---------- Poprzedni post napisany 07-12-2013 at 10:21 ----------

Do powaguspisz co z tymi klapkami do kolektora masz czy sprzedałeś daj znać.

Opublikowano

Witam kupilem dzisiaj audi 3.0 v6 asn 4x4 manual, bardzo ładny stan ,na początku jechała mułowato ale potem się rozkreciła, po 50 km patrze i mryga check, i zaczyna przerywac zapłon , jade dalej i check swiecił już na stałe i cały czas przerywa nie ma siły jechac , dojechałem do domu podłączyłem pod kompa i wyszło wypadanie zapłonów wsumei na 3 cilindrach i czujnik temp oleju , odstawiłem auto , przychodze za 2 godz i auto chodzi bez zarzutów , puki się nie nagrzej??

Opublikowano

zapalający się check to raczej rzecz nagminna w asn.Ja walcze rok i w długą trase zabieram vaga.zadzwoń do aso może załapiesz się na akcje wymiany cewek(nie rozwiąże to problemu ale wyeliminujesz jedną z przyczyn)

Opublikowano

Przyczyną wypadająceych zapłonów prawodpodobnie był walnięty rozrząd, od nowości nie wymieniany czyli ponad 132 tysiące , po zakupieniu blokad rozrządu i wymianie przez mojego brata , blok 93 pokazuje 0 0 0 1 , czyli praktycznie idealnie i nie ma żadnego wypadania :) dodam ze ustawienie rozrządu w tym silniku to nie lada wyczyn .....

Opublikowano

Kolego Kamilu, skoro uporaliscie sie ze swoim ASN na tip top i macie blokady to powiedz mi czy bylaby szansa dogadac Cie z Twoim bratem na rozwiazanie mojego problemu, bo malo kto to potrafi zrobic, ja juz wymienialem paski i tlumik drgan dla spokoju bo reszta jest z 2011r i uszczelki pod pokrywami zaworow, wiec licze ze we dwoch poszloby to w miare sprawnie, na ile wycenilby taka operacje?

Powered by TapaTalk2

Opublikowano

a jakie masz wartości w bloku 93 ? chodzi ci o samą usługę ustawienia rozrządu ? powiem Ci tak brat robił to metodą prób i błędów, generalnie blokady za 370 zł z allegro nadają się do d*p... nie da się na nich ustawic tak rozrząu żeby było : 0 0 0 0 w grupie 93 , trzeba było manualnie przestawiac pojedyńczo po kolei wałki rozrządu , aż komp pokazał wkońcu 0 0 0 1 , aczkolwiek dekle musiały byc zdejmowane i zakładane parokrotnie do przestawiania tych wałków;/ było nawet tak ze udało się ustawic na 0 0 0 0 : aż wkońcu jak samochód się zagrzał to było -2 2 1 4 ;/ to nie jest naprawde łatwa sprawa i wcalę się nie dziwnie ze ludzie piszą ze oddali samochód do warsztat na rozrząd a w bloku 93 pokazuje np 11 8 13 7 ... jak zrobiliśmy tak jak powinnio byc i jest napisane w instrukcji to na tych blokadach własnie tak wychodziło... morał jest taki ze te blokady z allegro albo są zle wyprofilowane albo sam nie wiem ..... Brat prowadzi juz długo warsztat ale takiego rozrządu problematycznego nie robił, ale oczywiście może się tego podjac bo wie juz co i jak : nr kom brata 503-80-36-36

Opublikowano

Dogadalem sie z Twoim bratem, wybiore sie pod koniec lutego, jak sie spisze to sie nie odgoni od nastepnych, bo wielu ma ten problem, a jeszcze wiecej nawet nie wie ze ma

Powered by TapaTalk2

Opublikowano

No zgadzam się wiele osob ma problem z wypadającym zapłonem a nawet nie wiedzą ze może to byc winna zle ustawionego rozrządu lub zurzytego rozrządu, jak kupiłem auto co chwile wypadały zapłony po wymianie i ustawieniu poprawnie rozrządu nie wypadły ani razu :) a auto jeżdzi fantastycznie , a juz myslałem ze 3.0 asn jest taki wolny...

Dlatego polecam wszytskim odpalic vag coma i sprawdzic blok 93 !!

Opublikowano

Tylko jak go ustwić poprawnie jak nawet na blokadach żle wychodzi z tego co piszecie?

Opublikowano

No własnie dlatego trzeba miec komputer przy sobie i przestawiac po kawałku po kolei wałki rozrządu tak aby wkońcu na kompie pokazały się zera ,jest to monotonne, bo co przstawienie wałka trzeba zakładac dekiel do odpalenia i sprawdzac na kompie czy jest ok ... i mozna się nie zlę przy tym podenerwowac ale coż ,efekt końcowy jest zadowalający ... Niestety większośc pseudo warsztatów nie używa czegoś takiego jak komputer nie mówiąc już o blokadach.. zrobią rozrząd samochód bedzie odpalał ale napewno nie bedzię jeżdził jak powinnien a wartości w grupie 93 nie bedą nawet zbliżone do zera ....

Opublikowano

Poniżej zamieszczam opis działania zmiennych faz rozrządu w ASN'ie

rozrzad1.jpg

rozrzad2.jpg

rozrzad3.jpg

rozrzad4.jpg

Opublikowano

A jak sprawdzić czy koła faz rozrządu działają poprawnie ?

Opublikowano

Grupa 94 to fazatory dolotowe a grupa 96 to fazatory wylotowe:

Work sequence

Coolant temperature at least 80 ° C.

Connect Vehicle Diagnostic, Testing and Information System VAS 5051 and select vehicle system "01 - engine electronics" . For this, engine must be running at idle Guided Fault Finding in VAS 5051 .

Display on VAS 5051 :

In selection - 1 - , click on function "04- Basic Setting" .

Display on VAS 5051 :

1 - Enter display group

Select function "094" in button field - 2 - for "display group 094" and press Q to confirm input.

Display on VAS 5051 :

Activate basic setting by pressing button - A - .

Simultaneously depress accelerator pedal and brake pedal, increasing engine speed to approx. 2200 RPM.

Requirement: Depressing accelerator pedal and brake pedal, engine runs at approx. 2200 RPM.

Check "camshaft adjustment bank 1" in display field - 3 - and "camshaft adjustment bank 2" in display field - 4 - .

Display field Possible displays Specified value

3 Test OFF Test ON Syst. OK Syst. nOK System OK

4 Test OFF Test ON Syst. OK Syst. nOK System OK

If specified value "Syst. OK" is not obtained:

Click on button twice.

i jeszcze opis grup 90 - 98

www.ross-tech.com/vag-com/m_blocks/090-098.html

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...