YEezy Opublikowano 13 Października 2013 Opublikowano 13 Października 2013 Chciałbym się dowiedzieć czy 115/116KM w 1.9 TDI jest tak naprawdę "zdławionym" silnikiem z 130 KM. Sam posiadam wersję B7 (2007r) z 115/116 KM i słyszałem jakieś plotki, nie-plotki o tym, że jest to ograniczona wersja z 130 KM. Niby o jakieś zaoszczędzenie na opłatach ekologicznych przez Niemców itd. Zresztą nieważne. W każdym razie podobno wersje słabsze mają jedynie założony jakiś "kaganiec" elektroniczny ograniczające ze ze 130 do 115/116 KM. Czy jest ktoś w stanie mi odpowiedzieć czy to rzeczywiście sprawy się tak mają? Pytam, ponieważ chciałbym zrobić chip-tuning do swojej A4. Jeśli to prawda, to najpierw lepiej zdjąć jej rzekomy "kaganiec" (o ile to prawda) i przeprogramować ją z 130 KM, zawsze to lepszy efekt.
uciniak Opublikowano 14 Października 2013 Opublikowano 14 Października 2013 Zrobienie programu ,,chiptuning,,to właśnie jest zdjęcie ,,kagańca,,.A róźni się nie tylko programem inne wytryski,turbo itp.
adrian998998 Opublikowano 14 Października 2013 Opublikowano 14 Października 2013 115/116 ma słabszy słupek niż 130PS. Różnica wtryski, Turbo i trochę osprzętu. Jak zdrowa seria to masz ok max 145ps 330nm.
kanu Opublikowano 14 Października 2013 Opublikowano 14 Października 2013 Generalnie turbawka dużo nie podmucha, sprzęgło też nie jest tęgie, ale spokojnie te 140-150KM przy zdrowej serii wyciągniesz
piotrek83 Opublikowano 14 Października 2013 Opublikowano 14 Października 2013 Spokojnie ok 150KM bezpiecznie mozna wyciagnac programem, polecam z doswiadczenia, calkiem inne auto:wink:
YEezy Opublikowano 24 Października 2013 Autor Opublikowano 24 Października 2013 Dzięki bardzo. Właśnie do tego dążę. Do jakichś 150 KM. Wiem, że po tyłu dostaje turbo i inne podzespoły, ale z tego co się dowiedziałem nie jest tak źle jak się wydaje. Podobno rzadko kiedy, przy dość bezpiecznym mapowaniu siadają podzespoły
kanu Opublikowano 30 Października 2013 Opublikowano 30 Października 2013 btw czy ktoś wie jaka turbawka podejdzie do BRB p'n'p ?? bez rezania ? Czy turbo z BRD wymiarowo i podłączeniowo nie jest takie same??
piotrsob1 Opublikowano 31 Października 2013 Opublikowano 31 Października 2013 BRB najbliżej konstrukcyjnie do BPW, masz u siebie DPF-a ? Jak tak, to z dużym prawdopodobieństwem turbina z BPW podejdzie p&p
kanu Opublikowano 7 Listopada 2013 Opublikowano 7 Listopada 2013 DPF już wycięty... ale oryginalne podłączenia zachowane...
MAT1000 Opublikowano 8 Listopada 2013 Opublikowano 8 Listopada 2013 Też zastanawiam się nad zmianą turbawki i z BRD powinna wejść p&p, tylko jaką moc się osiągnie to nie wiem. Swoje BRB hamowalem i wyszło 131KM, nie widać było by ktoś coś grzebal w programie. Pomiar jeszcze nie sprawdziłem na innej hamowni.
kanu Opublikowano 11 Listopada 2013 Opublikowano 11 Listopada 2013 Generalnie chodzi o to czy na pewno wejdzie p&p ? Nic nie trzeba przerabiać? Sama turbawka i tak za wiele nie da bo trzeba by mocniejsze wtryski dać i pewnie IC... Kwestia tylko by było p&p z turbinką... ktoś ma wiedzę i może potwierdzić? Ciężko mi coś tu na forum znaleźć czy ktoś już taką przekładkę robił... A że mi turbawka zaczęła pośpiewywać dobrze by było ją ewentualnie potem zmienić na coś lepiej dmuchającego
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się