wojciu0308 Opublikowano 16 Października 2013 Opublikowano 16 Października 2013 Jak w temacie mam problem z 1,8T wyskakuje blad polozenia wałka rozrzadu. Czujnik wymieniony dalej to samo,rozebralem pokrywe silnika okazalo sie slizg sie rozlecial na napinaczu lańcuszka,slizg wymieniony rozrzad wychodzi na to ze jest w punktach,zlozone wszystko do kupy i... dalej to samo ten sam bład i nadal nie chce odpalac od pierwszego strzalu dopiero za 5 razem albo i nawet wiecej dopiero zapala. Jak odpali wydaje sie ze chodzi dobrze ale do 3 tys obr jest muł w wyzszych zakresach raz jedzie raz nie. Swiece wydaja sie ok maja dobre iskry paliwo wymienione spuszczone cale do spodu zbiornik umyty wlane nowe paliwo i nadal to samo... jak ma ktos jakas dobra rade to prosze o jakas pomoc sam nie wiem co juz robic... Schematy ustawienia rozrzadu jakies manuale cokolwiek ludzie pomozta ---------- Post dopisany at 20:50 ---------- Poprzedni post napisany at 20:47 ---------- Aha zapomnialem jeszcze napisac ze auto padlo z dnia na dzien. W piatek latalo auto jak glupie w sobote rano juz nie odpalilo
Łukasz13 Opublikowano 16 Października 2013 Opublikowano 16 Października 2013 Po wymianie tego slizgu chodził normalnie? jaki to dokladnie błąd sie wyswietla?
wojciu0308 Opublikowano 16 Października 2013 Autor Opublikowano 16 Października 2013 po wymianie slizgu nadal to samo blad podam jutro bo nie pamietam
demonkyo1 Opublikowano 16 Października 2013 Opublikowano 16 Października 2013 Może problem leży gdzie indziej , mi w poprzednim aucie (opel vectra pokazywał czujnik wałka rozrządu tylko i wyłącznie a okazało się że to czujnik położenia wału korbowego lecz zdarza się że występuje również pod tym błędem , tak samo były problemy z odpalaniem , mi AEB z odpiętym czujnikiem wałka rozrządu odpalał odrazu ostatnio więc przyczyna może leżeć gdzie indziej
wojciu0308 Opublikowano 16 Października 2013 Autor Opublikowano 16 Października 2013 jak wypinam od walu korbowego to nie odpala wgl. a jak odpinam czujnik walka rozrzadu to chodzi tak samo jak z wpietym nadal te same objawy
demonkyo1 Opublikowano 16 Października 2013 Opublikowano 16 Października 2013 Może też byc padnięte ECU jak w aucie znajomego cokolwiek by nie wsadził za czujnik (nówki , używki) za kazdym razem błąd pozostawał i nie dało rady odpalić. Niestety w A4 komputer nie jest za ciekawie umiejscowiony bo jest w takim miejscu gdzie może się woda dostać a mówisz że po nocy przestał działać
wojciu0308 Opublikowano 16 Października 2013 Autor Opublikowano 16 Października 2013 ECU rozbieralem sucho jak na pustyni...hehe brak zimnych lutów czy czego kolwiek... ---------- Post dopisany at 21:48 ---------- Poprzedni post napisany at 21:47 ---------- Auto odpala tylko dopiero za ktoryms tam razem jak sie go pomeczy
demonkyo1 Opublikowano 16 Października 2013 Opublikowano 16 Października 2013 ECU już może być suche lub zamokły przewody poszło zwarcie i je uszkodziło , tego nawet nie zauważysz, niewiem co ci poradzić , nie rozkodowało ci się immo jak wyciągłęś ECU? ale to niema nic do rzeczy w zasadzie , obstawiam przy zwarciu lub uszkodzonym ECU , no chyba że trafiłeś na fabrycznie nowy uszkodzony czujnik bo i taki się czasem zdarzy , powiedz mi taką rzecz z jakiej firmy ten czujnik? ja mam swoją opinie że silniki audi nie lubią zamienników typu topran itp , jakbyś umiał dorwać używany oryginał byłoby dobrze
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się