JimmyHe Opublikowano 20 Października 2013 Opublikowano 20 Października 2013 Witam, miałem problem z zegarami Jeagera więc wymieniłem je na VDO. Elektryk zakodował mi immo spytał o wyposażenie powiedział iż licznik musi się dostosować. Pytałem go jak ze wskazaniem paliwa odpowiedział że VAG pokazuje 43 L i faktycznie miałem kreskę w okolicach 3/4, przejechałem 200 km i wskazówka zamiast opadać podnosi się, wlałem dziś z ciekawości 10 L i okazało sie iż znów opadła do 3/4. Dodam że wszystko dzieje się płynnie. Nie wiem co z tym zrobić reklamować licznik, naprawiać, czy może to coś w sofcie jest źle ustawione . Dodam że miałem 1/2 fisa obecnie mam 1/1 vdo. dodam że na fisie pokazuje zbyt duży dystans na baku i to dość znacznie . ktoś miał z tym problem ? Dodam również że zawsze pokazuje ten sam poziom nie jak poprzednio że raz full raz ponad full raz 1/2 raz 1/4. Teraz jakby wszystko było okej tylko działał na odwrót. dodam że nie zalożyłem jeszcze manetki
krzysztof61 Opublikowano 20 Października 2013 Opublikowano 20 Października 2013 bylo juz opisywane pare razy , po zmianie zegarow byly takie objawy
bediks Opublikowano 20 Października 2013 Opublikowano 20 Października 2013 Pewnie tak, podaj nr licznika jeśli zaczyna się 4B0 to jest od a6 jeśli 8D0 to od a4 , obstawiam jak wyżej ze od a6 , rozwiążesz to oczywiście poprzez założenie plywaka z a6 ale np juz drzwi nie podłączysz zeby wyświetlało bez edycji wsadu co jest ryzykowne , jeśli nie masz vaga to czy pokazuje Ci otwarte drzwi kierowcy albo klapę bagażnika teraz ? Bo jeśli nie to na bank masz zegary z a6
JimmyHe Opublikowano 20 Października 2013 Autor Opublikowano 20 Października 2013 Nie sprawdzałem Vagiem ale mam prawdopodobnie niestety są do zegary od a6 z tym że kupiłem je jako od a4 niestety jutro bede się starał zwrócić. Temat zgłębiłem. Nie ma regulacji podświetlenia więc na 99 % to od a6 niestety. wątek niestety można usunąć bo nic nie wykombinuje a nie będę zmieniał pływaka skoro gość zapewniał że to od a4 ...
bediks Opublikowano 20 Października 2013 Opublikowano 20 Października 2013 Dlatego na następny raz pros o numery części
szogun0 Opublikowano 20 Października 2013 Opublikowano 20 Października 2013 Potencjometr do ogarnięcia, ale trzeba licznik rozebrać. Jak licznik po lifcie ale nie crypto to wskaźnik też do ogarnięcia, bez rozbierania obudowy.
JimmyHe Opublikowano 21 Października 2013 Autor Opublikowano 21 Października 2013 zadzwonię dziś do gościa zobaczymy co do się zrobić najwyżej ten sprzedam jeżeli będzie robił problemy. i znowu szukanie ... A mój stary licznik juz nie podchodzi a nie chce znów kasy ładować na przekodowanie.. cholerka właśnie na tym liczniku nie ma tej karteczki z nr ;/
bystry_p Opublikowano 21 Października 2013 Opublikowano 21 Października 2013 jesli fis fajnie swieci i nie chcesz dalej szukac to otwieraj zbiornik paliwa i zmieniaj potencjometr od plywaka na taki z A6. Powinno pomoc
JimmyHe Opublikowano 21 Października 2013 Autor Opublikowano 21 Października 2013 dzięki kolego fis świeci okej ale lubie ori więc jeżeli ktoś chce niech bierze jutro po południu wysyłam z powrotem
cichy8610 Opublikowano 22 Października 2013 Opublikowano 22 Października 2013 Z tego co mi się wydaje to na pinout'cie w liczniku w B5 jest jeden pin od wskaźnika paliwa w b6 natomiast masz 2 piny więc może stąd ten problem.
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się