Kohmornik Opublikowano 20 Października 2013 Opublikowano 20 Października 2013 Witam Kurcze mam taki problem co i potwierdzi kolega z forum (swoja drogą drogą davidoff82 masz u mnie 4 pak piwa wiesz jakiego ) mianowicie mało mocy no niby ma to teoretycznie 150 hp a coś jest nie tak. Popiołem pod VAGa i wyskoczył tylko jeden bląd Przeładowanie turbiny. Poszedłem dalej w tym kierunku, na trasie przy podpiętym VAGu okazało się że zawór turbiny otwiera ją na max 35 % chyba chodzi o n 75). No ale niestety spec ze mnie nijaki jeżeli chodzi o silniki doładowane więc jest problem. Zacząłbym od przewodów podciśnienia, potem DVki, a następnie n75,. Potem dopiero turbo i jedziemy dalej. No ale nie chodzi o to by pół silnika rozebrać i patrzeć jak już śnieg mnie zastanie. Więc zwracam się z prośbą co może na samym początku sprawdzić, może ktoś miał taki problem. Aha no i problem który doprowadza mnie do cholery, przy opuszczaniu gazu jak wchodzi na na wolne obroty coś tak dzwoni w okolicach turbiny że aż wstyd, nie wiem czy to jest że sobą powiązane ale dołączam do wątku no bo innej opcji już nie mam, a niestety samochód dziennie swoje robi :/. Więc proszę o radę opcjonalnie pomoc
Łukasz13 Opublikowano 20 Października 2013 Opublikowano 20 Października 2013 Dzwoni pewnie klapka od WG jesli jest lużna to doładowania też nie bedzie trzymać można odkrecic kata i sprawdzic, a pozatym logi dynamiczne by sie przydały 002 007 025
Kohmornik Opublikowano 20 Października 2013 Autor Opublikowano 20 Października 2013 aha czyli wyniki z kanałów 002 007 oraz 025 VAGa ??? Bo powiem szczerze że nie znam tego silnika itd. Więc się pytam......
Łukasz13 Opublikowano 20 Października 2013 Opublikowano 20 Października 2013 Logi dynamiczne czyli na trójce od ok 1500 obr. do odcinki, logujesz podane grupy, po za tym szczelność dolotu jak pisałes to podstawa.
Kohmornik Opublikowano 8 Listopada 2013 Autor Opublikowano 8 Listopada 2013 [/color]Koledzy czy jest ktoś ze Śląska będący w stanie zrobić logi dynamiczne i posprawdzać kilka rzeczy na VAGu? ---------- Post dopisany 08-11-2013 at 01:15 ---------- Poprzedni post napisany 24-10-2013 at 22:23 ---------- Tak wyglądają moje logi tylko że pierwszy były robione na 3 biegu do około 5300 obr/min a ostatni na 2 biegu do odcięcia. Co możecie mi koledzy o tym powiedzieć ? Gdzie szukać problemu ? VAGLOG - wklej logi z VCDS/VAG-COM VAGLOG - wklej logi z VCDS/VAG-COM Dzięki za podpowiedz
Magicbattle Opublikowano 8 Listopada 2013 Opublikowano 8 Listopada 2013 nie jestem pewny ale chyba cos masz nie tak z zaworkiem n75 duty cycle jakies male. ale poczekaj az inni sie odezwa
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się