HiRide Opublikowano 4 Sierpnia 2008 Opublikowano 4 Sierpnia 2008 pare dni temu zauwazylem ze po maksymalmnym wcisnieciu pedalu gazu do oporu,moge go jeszcze dalej wcisnac jakies 2-3 cm po czym jest juz twarda blokada-podloga jak wcisne pedal gazu normalnie do konca to obroty wchodza np na 3,3 tys(zaleznie od predkosci) a jak przy tej samej predkosci wcisne pedal do drugiego oporu to obroty wchodza na 3.6 tys i rosna powoli.Dodam ze ten "prog" jest dobrze wyczuwalny co pozwala z cala pewnoscia wykluczyc ze cos blokuje pedal gazu i nie moge dalej wcisnac poki nie pokonam oporu tej przeszkody pod pedalem.Moze ktos wie co mam na mysli ?skrzynia automat
OLO_GDA Opublikowano 5 Sierpnia 2008 Opublikowano 5 Sierpnia 2008 w autoamcie masz cos takiego jak kick-down, czyli wlasnie jak kopniesz gaz do konca to skrzynia redukuje bieg zebys mogl szybciej wyprzedzic.,
marcelomattsoy Opublikowano 5 Sierpnia 2008 Opublikowano 5 Sierpnia 2008 a czujesz, że naciskasz przycisk w podłodze? albo że auto redukuje bieg (gwałtowne przyspieszenie)? Jak napisał OLO jest to kick-down, bardzo przydatne urządzenie na polskich drogach krajowych. Za często się tym nie baw jednak
HiRide Opublikowano 5 Sierpnia 2008 Autor Opublikowano 5 Sierpnia 2008 niestety zaden z was niezrozumial o co mi chodzi wiemk co to kickdown ale nie w multitronicu jesli wiece jak dziala. .Nie naciskam zadnego przycisku w podlodze.Po maksymalnym wcisnieciuu gazu do podlogi nastepuje opor -normalna sprawa ale jak docisne jeszcze z wiele wieksza sila,pokonuje opor czegos i pedal daje sie wcisnac dalej i obroty rosna o kilkaset wiecej.Jestem przekonany ze nie jest to cos co producent przewidzial do codziennej normalnej jazdy bo gdyby tak bylo to mialbym pod pedalem twardo i dalej nie dalo by sie go wcisnac,Niech ktos kto ma multitronic to sprawdzi i potwierdzi.Rocznik nie ma pewnie znaczenia
maro82 Opublikowano 21 Września 2008 Opublikowano 21 Września 2008 hej ja mam to samo...najlepiej wyczuwalne na S niezle pierdo....cie.! MILEGO SMIGANIA :>
HiRide Opublikowano 21 Września 2008 Autor Opublikowano 21 Września 2008 hej ja mam to samo...najlepiej wyczuwalne na S niezle pierdo....cie.! MILEGO SMIGANIA :> wiem juz o co chodzi z tym.Nie sprawdzalem na S ale kiedy przelacze na tryb manualny jadac np na 6 "biegu" 70km/h i wcisne pedal do oporu to z 6 przelacza na 4.Tak samo na innych biegach.Jesli nie wcisne do tego drugiego oporu to nie ma kick down tylko powoli sie rozpedza.
maro82 Opublikowano 21 Września 2008 Opublikowano 21 Września 2008 hej ja mam to samo...najlepiej wyczuwalne na S niezle pierdo....cie.! MILEGO SMIGANIA :> wiem juz o co chodzi z tym.Nie sprawdzalem na S ale kiedy przelacze na tryb manualny jadac np na 6 "biegu" 70km/h i wcisne pedal do oporu to z 6 przelacza na 4.Tak samo na innych biegach.Jesli nie wcisne do tego drugiego oporu to nie ma kick down tylko powoli sie rozpedza. A przy jakich obrotach zmienia Ci biegi sam na manualu? 7000tys?
HiRide Opublikowano 21 Września 2008 Autor Opublikowano 21 Września 2008 hej ja mam to samo...najlepiej wyczuwalne na S niezle pierdo....cie.! MILEGO SMIGANIA :> wiem juz o co chodzi z tym.Nie sprawdzalem na S ale kiedy przelacze na tryb manualny jadac np na 6 "biegu" 70km/h i wcisne pedal do oporu to z 6 przelacza na 4.Tak samo na innych biegach.Jesli nie wcisne do tego drugiego oporu to nie ma kick down tylko powoli sie rozpedza. A przy jakich obrotach zmienia Ci biegi sam na manualu? 7000tys? przy 7 tys obr to moj silnik juz by przestal istniec mam diesla i zmienia sam na wyzszy przy 4,1-4,2 czyli przed czerwona skala
maro82 Opublikowano 21 Września 2008 Opublikowano 21 Września 2008 no tak hej ja mam to samo...najlepiej wyczuwalne na S niezle pierdo....cie.! MILEGO SMIGANIA :> wiem juz o co chodzi z tym.Nie sprawdzalem na S ale kiedy przelacze na tryb manualny jadac np na 6 "biegu" 70km/h i wcisne pedal do oporu to z 6 przelacza na 4.Tak samo na innych biegach.Jesli nie wcisne do tego drugiego oporu to nie ma kick down tylko powoli sie rozpedza. A przy jakich obrotach zmienia Ci biegi sam na manualu? 7000tys? przy 7 tys obr to moj silnik juz by przestal istniec mam diesla i zmienia sam na wyzszy przy 4,1-4,2 czyli przed czerwona skala w hej ja mam to samo...najlepiej wyczuwalne na S niezle pierdo....cie.! MILEGO SMIGANIA :> wiem juz o co chodzi z tym.Nie sprawdzalem na S ale kiedy przelacze na tryb manualny jadac np na 6 "biegu" 70km/h i wcisne pedal do oporu to z 6 przelacza na 4.Tak samo na innych biegach.Jesli nie wcisne do tego drugiego oporu to nie ma kick down tylko powoli sie rozpedza. A przy jakich obrotach zmienia Ci biegi sam na manualu? 7000tys? przy 7 tys obr to moj silnik juz by przestal istniec mam diesla i zmienia sam na wyzszy przy 4,1-4,2 czyli przed czerwona skala no tak w traktorkach inaczej jest
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się