Skocz do zawartości
IGNOROWANY

Regeneracja pomp olejowych 2.0 tdi audi vw seat skoda


Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano (edytowane)
qngktkpTURBXy9hZTQzNjgyMTA4OTQ0YTE3OTA4Y
WWW.AUTO-SWIAT.PL

Wadliwie zaprojektowana chłodnica zaworu EGR odpowiada za tysiące zniszczonych silników 2.0 TDI. Problem dotyczy głównie Volkswagena T5...

 

Edytowane przez FUTURUM
Opublikowano

witam..silnik 2.0 tdi oznaczenie CNHA...numer pompy oleju 04L145208J...piszczenie na zimnym silniku czy regeneracja pomaga czy wymiana na nowa??

Opublikowano

Witam.Jeżdżę już około miesiąca po regeneracji modułu wałków i wszystko ok.Firma FUTURUM godna polecenia.Gwarancja na piśmie 4 lata .Dzięki za rabat.Pozdrowienia.

Opublikowano

Jestem świeżo po regeneracji pompy przez Futurum. Super kontakt i szybkie działanie. Gorąco polecam. Pozdro

Opublikowano (edytowane)

Kilka zdjęć jak wyglądają podzespoły w module olejowym z samochodu od pana taksówkarza z Warszawy( 3 razy jazda bez ciśnienia oleju)

IMG_20191010_134749.jpg

IMG_20191010_134811.jpg

IMG_20191010_134828.jpg

IMG_20191010_134902.jpg

IMG_20191010_134932.jpg

IMG_20191010_134948.jpg

IMG_20191017_174850.jpg

Edytowane przez FUTURUM
Opublikowano

2011r. AUDI PRZEBIEG - 610.000. Profilaktyczna wymiana oleju- jeszcze chwila i czerwona kontrolka. 10 cm zabierak też będzie problemem dla aut z większym przebiegiem...

  • Pomoc techniczna 1
Opublikowano
W dniu 21.11.2019 o 08:53, FUTURUM napisał:

2011r. AUDI PRZEBIEG - 610.000. Profilaktyczna wymiana oleju- jeszcze chwila i czerwona kontrolka. 10 cm zabierak też będzie problemem dla aut z większym przebiegiem.

No trochę nastukane jest tych kilometrów :D   Mieliscie już jakieś problemy z silnikami po lifcie przykładowo CGLC ? 

Opublikowano

-Najczęściej pada pompa z 2-ma zaworkami;

-przycierają się panewki-jak jedna będzie bardziej wytarta przy rozgrzanym oleju wyskakuje "oil pressure" (puszcza bokiem)

Opublikowano

POLAK POTRAFI CZĘŚĆ 2 :)

już mnie chyba nic nie zdziwi...

IMG_20191126_102054.jpg

IMG_20191126_102106.jpg

IMG_20191126_102152.jpg

IMG_20191126_102203.jpg

Opublikowano

BAJECZNA NAPRAWA cd...Gdzie Wy odstawiacie te samochody...

IMG_20191209_103943.jpg

Opublikowano

w 6:40 "kolega" ze wschodniej granicy pokazuje, co dzieje się z napędem łańcuszkowym blb,bna,bpw

(objawy-głosniejsza praca od dołu,metaliczny dźwięk)

 

 

Opublikowano

Podejmujecie się też regeneracji pomp wspomagania?

Opublikowano (edytowane)

to nie nasza branża mechaniczna..Pompy dużo nie kosztują więc można kupić nową lub już zregenerowaną..

Edytowane przez FUTURUM
Opublikowano (edytowane)

Szkoda.. w moim przypadku nowa pompa to 1500 zł, a nie da się jej zregenerować bo nie ma materiałów potrzebnych do regeneracji. W grę wchodzi w takim razie tylko ktoś, kto jest w stanie sam wykonać takie elementy jak wirniki czy łożyska..

Edytowane przez Langista
Opublikowano (edytowane)

Prześlij kilka zdjęć to ocenie czy uda się coś obrobić,,nr oryginału też poproszę..WESOŁYCH I SPOKOJNYCH ŚWIĄT..

Edytowane przez FUTURUM
Opublikowano
POMPA-WSPOMAGANIA-AUDI-A4-B6-B7-3-0-8E01
ALLEGRO.PL

Kup teraz na Allegro.pl za 379 zł - POMPA WSPOMAGANIA AUDI A4 B6 B7 3.0 8E0145155F OEM (7428867245). Allegro.pl - Radość zakupów i...

 

Opublikowano

Widziałem co podesłałeś i od razu zapytałem się ich, w jaki sposób regenerują taką pompę, skoro kilka firm regenerujących pompy wspomagania powiedziało mi, że tej pompy nie regenerują z powodu braku jakichkolwiek części zamiennych, nie że nie potrafią dostać a po prostu nie produkują ich. 

Wyczytałem też kilka negatywnych opinii odnośnie pomp wspomagania jakie oferują i pisali, że są głośne, czyli to co miałem na oryginalnej pompie.

 

Sam jak spojrzałem na te części które się zużywają, stwierdziłem że jest możliwość regeneracji konkretnie dwóch elementów które się wycierają, wystarczyłoby tylko zapytać firm, które oferują na rynku wykonywanie części pod zamówienie na maszynach CNC. Kwestia tylko aby znać wymiary części, które są w oryginalnych, nowych częściach.

Opublikowano

#FUTURUM jeśli po zdjęciu pompy i wysłaniu do Was okaże się że Imbus jest tylko lekko zarysowany i stwierdzicie że pompa jeszcze się nadaje do jazdy i wymiana imbusa na jakiś czas pomoże to czy informujecie o tym telefonicznie czy z automatu robicie pompę choć nie trzeba by tego robić ? Zawsze to mniejsze koszta i w sumie tylko kurier do Was i z powrotem . Wiem że to tylko na jakiś czas zapobiega ale czasami może sie okazać że w niedługim czasie pozbędę się auta i bez sensu wywalać tyle kasy.

Opublikowano

Ja bym nie umiał parę stów zaoszczędzić tylko po to, żeby potem w strachu jeździć przed zatarciem silnika..

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...