SNAKU Opublikowano 6 Marca 2011 Opublikowano 6 Marca 2011 Faktycznie 300-400 zeta, to majątek... Mario_ proponuje dać namiary na takie samopoziomowanie, ewentualnie opisać Twoje doświadczenie z tym zestawem. Twój post nic nie wniósł do tego tematu... Dzięki H4mm3R za odpowiedź. Może orientujesz się też w czym jest problem skoro sterowanie działa pod H7 to chyba jest jakiś sposób,żeby zrobić to pod bixenon.... Bo samopoziomowanie to koszty i trochę roboty a bixenon na śrubokręt to trochę słabo Akurat jestem w trakcie zakładania samopoziomowania i tak jak pisze _Mario jest to koszt ok 400zł i ma się jak ori Montujesz sam czy w warsztacie? Jeśli masz możliwość to zrób proszę fotoporadę Napewno się przyda na forum Poza tym co to za zestaw? Na stronie kufatec'a taki zestaw kosztuje 329 ojro.
H4mm3R Opublikowano 6 Marca 2011 Opublikowano 6 Marca 2011 W warsztacie zamontują mi tylko czujniki na wachaczach, resztę robię z kolegą. Postaramy się uzupełnić opis dla B7, bo już jest temat o instalacji samopoziomowania dla B6 Jest to zestaw oryginalnych czujników, taki jaki fabryka montuje
H4mm3R Opublikowano 6 Marca 2011 Opublikowano 6 Marca 2011 A co z wiązką? Wtyczki i PINy są to się wiązkę zrobi
SNAKU Opublikowano 6 Marca 2011 Opublikowano 6 Marca 2011 OK to trzymam kciuki i bardzo jestem ciekawy efektu. Możesz mi jeszcze podać linka do montażu samopoziomowania w B6 bo nie mogę znaleźć
H4mm3R Opublikowano 7 Marca 2011 Opublikowano 7 Marca 2011 OK to trzymam kciuki i bardzo jestem ciekawy efektu. Możesz mi jeszcze podać linka do montażu samopoziomowania w B6 bo nie mogę znaleźć http://www.a4-klub.pl/smf/index.php?topic=164764.0
mireq Opublikowano 15 Kwietnia 2011 Opublikowano 15 Kwietnia 2011 witam, zamontowałem wczoraj bixenony (skrętne) do auta, wykorzystując kabelek kufateca, i mam problem: po włączeniu świateł na 4-5 sekund zapalają się xenony potem wywala bląd na fis i zaczynają mrugać. Żarniki kupiłem nowe, przetwornice podobno były sprawdzone. Nie wie ktoś co to może być?
H4mm3R Opublikowano 15 Kwietnia 2011 Opublikowano 15 Kwietnia 2011 witam, zamontowałem wczoraj bixenony (skrętne) do auta, wykorzystując kabelek kufateca, i mam problem: po włączeniu świateł na 4-5 sekund zapalają się xenony potem wywala bląd na fis i zaczynają mrugać. Żarniki kupiłem nowe, przetwornice podobno były sprawdzone. Nie wie ktoś co to może być? Musisz zakodować xenony, bo spalisz przetwornice. Poza tym masz moduł do bixenona skrętnego ? czy tylko lampy wymieniłeś ?
mireq Opublikowano 15 Kwietnia 2011 Opublikowano 15 Kwietnia 2011 tylko lampy, hm probowalem kodowania na bixenon ale nie chce się zapisać:/ tzn po próbowaniu zmiany kodowania zapalają się, wyskoczy blad na fis i juz nie mrugaja tylko sie wylaczaja
mk4 Opublikowano 15 Kwietnia 2011 Opublikowano 15 Kwietnia 2011 tylko lampy, hm probowalem kodowania na bixenon ale nie chce się zapisać:/ tzn po próbowaniu zmiany kodowania zapalają się, wyskoczy blad na fis i juz nie mrugaja tylko sie wylaczaja podaj jakie masz kodowanie.. w schematach podłączenia nie widzę żadnych różnic między skrętnymi a normalnymi - podłączenie samych świateł bez sterownia jedynie dodatkowo twoje lampy posiadaj "dynamic cornering light control motor" ewentualnie moduł centralnej jaka ma końcówkę
mireq Opublikowano 16 Kwietnia 2011 Opublikowano 16 Kwietnia 2011 mam kodowanie 10001 (proba zmiany na 00001 dziala, na 10021 nie dziala) modul nr 8e0907279K
FANTOMAS Opublikowano 18 Kwietnia 2011 Opublikowano 18 Kwietnia 2011 Witam Montowałem i przerabiałem lampy w A6 C6 i A4 B7. W A6 przerabiałem kompletną instalację ze zwykłych na xeny w wersji jak ori (z LWR) w A4 B7 robiłem przeróbkę zwykłych xenów na skrętne. W A6 można się pokusić o zmianę lamp zwykłych na xeny bez samopoziomowania bo można włożyć silniczek ze zwykłych lamp do lamp xen. (pasuje gniazdo) i wtedy można mieć dalej korekcję z kabiny na pokrętle (miałem tak przez kilka dni do momentu zamontowania samopoziomowania). W A4 nie da się czegoś takiego zrbić bo nie da się podmienić silniczków (chyba że ktoś się pokusi o rozklejanie lampy ale i tak nie wiem czy gniazda są te same) i temat poziomowania jest tylko w dwóch wersjach albo ori albo śrubokręt koniec dyskusji czy się da czy nie zrobić na pokrętle. Do podłączenia lamp ze zwykłych na ori można kupić te przejściówki (dla mnie kasa w błoto zrobiłem sobie to sam i kosztowało mnie to coś koło 50zł) lub kupić wtyczki w ASO 1 szt. coś k.14zł + piny (kabelek z 2 pinami też coś koło tego lub podjechać do np. ASO alfa romeo i pokazać PIN bo mają identyczne cena coś koło 2zł za 1szt lub kupić używaną wiązkę kabiny od np alfy 147 na allegro i ma się tego w hu..... i można mieć pinów na kilkadziesiąt wyczek ;-) dla różnych rezań w audi bo alfa ma w większości takie same piny/wtyki DELPHY np. całą wtyczkę dla LWR-a z kablami mam wlasnie z alfy 147 nie wiem do czego była w alfie ale w audi jest identyko. Jeśli ktoś się decyduje na pełną przeróbkę na xeny to uważam że lepiej wybrać opcję na skrętne bo roboty jest tyle samo a nawet kabli mniej. Z tego co pamiętam to nie trzeba nic ciągnąć bo zostają w każdej lampie dwa wolne kable od poziomowania bo w skrętnych do przetwornicy idzie o dwa kable mniej bo to ona steruje poziomowaniem jak i skrętem i trzeba podciągnąć tylko CAN L i CAN H i on zastępuje 4 kable od sterowania które idą od LWR-a czyli dwa zostają wolne trzeba jej podać tylko "+" po stacyjce który można wziąć z dowlonego miejsca w komorze silnika. W zeszłym roku wklejałem całą rozpiskę łopatologiczną jak przerobić zwykłe na xeny ale sorry nie chce mi się tego szukać bo było to na forum ogólnym krakowskim robiłem to dla kolegi Siemiana piszcie do niego może on to jeszcze ma jeśli nie to może za jakiś czas siądę i znowu to rozpiszę dla tzw. laika ale w tej chwili nie mam na to czasu wklejam schemat podłączenia xenonów w/g. ETKI
mireq Opublikowano 20 Kwietnia 2011 Opublikowano 20 Kwietnia 2011 mam już inny moduł wszystko świeci jak powinno (kodowanie 10042) aleee na fis wywala mi caly czas blad o przeciwmgielne (?) wie ktoś co to może być? - na kodowaniu 10001 też jest błąd
H4mm3R Opublikowano 20 Kwietnia 2011 Opublikowano 20 Kwietnia 2011 mam już inny moduł wszystko świeci jak powinno (kodowanie 10042) aleee na fis wywala mi caly czas blad o przeciwmgielne (?) wie ktoś co to może być? - na kodowaniu 10001 też jest błąd To sprawdź przeciwmgielne, może któraś żarówa się spaliła
mireq Opublikowano 20 Kwietnia 2011 Opublikowano 20 Kwietnia 2011 nie no właśnie świecą obydwie najpierw wywala lewą, potem prawą
H4mm3R Opublikowano 20 Kwietnia 2011 Opublikowano 20 Kwietnia 2011 nie no właśnie świecą obydwie najpierw wywala lewą, potem prawą A tylne?
mireq Opublikowano 20 Kwietnia 2011 Opublikowano 20 Kwietnia 2011 hmm jak mam wlaczone postojowe + halogeny przod to swieca z przodu halogeny i swiatla postojowe jak wlacze do tego halogeny z tylu to zapala mi sie ksenon a z tylu halogeny nie swieca
FANTOMAS Opublikowano 20 Kwietnia 2011 Opublikowano 20 Kwietnia 2011 mam już inny moduł wszystko świeci jak powinno (kodowanie 10042) aleee na fis wywala mi caly czas blad o przeciwmgielne (?) wie ktoś co to może być? - na kodowaniu 10001 też jest błąd Miałeś wcześniej Bordnetz (MCE) w wersji LOW zgadza się ? teraz założyłeś wersję HIGH tak ? i wywala na FIS-ie błąd przeciwmgielnych to masz nie przerobioną pinologie przy bordnetz-cie , bezpiecznikach i przełączniku świateł bo w wersji LOW przeciwmgielne są zasilane bezpośrednio jako sparowane przez wyłącznik świateł dlatego bordnetz ich nie rozróżnia. W wersji HIGH oba przeciwmgielne są zasilane już przez bordnetz i dlatego po jego zakodowaniu nie widzi żarówek od przeciwmgielnych i wywala błąd jakoby były spalone. Nie widzi bo są dalej podpięte bezpośrednio pod wyłącznik świateł i to m.in. musisz zmienić. Wszystko to było widoczne na schematach które zamieściłem na stronie wcześniej ale się widać chyba to komuś nie spodobało bo schematy zostały usunięte z mojego postu nie wiem czemu Być może ten ktoś z tego żyje i mu psułem koniunkturę bo nie rozumiem powodu ich wykasowania w każdym bądź razie pozdrawiam życzliwego wam kolegę
mireq Opublikowano 6 Maja 2011 Opublikowano 6 Maja 2011 szukałem szukałem i nie znalazłem jakiegoś w miarę opisanego sposobu przepięcia tego tak jak powinno byc - ktoś to może już robił??? z ciekawostek : nie zawsze mi wywala błąd na fis - ostatnio coraz mniej - tak ma byc? czy to oznacza jeszcze jakieś problemy?
Bataman Opublikowano 29 Czerwca 2011 Opublikowano 29 Czerwca 2011 jakby ktoś chciał i potrzebował to posiadam kompletne lampy xenonowe do b7 na przód, miałem zakładać do siebie ale sprzedaje autko, KOMPLETNE tak jak na aukcji napisane http://allegro.pl/lampy-xenon-oem-audi-a4-b7-kompletne-okazja-bcm-i1678541490.html
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się