Skocz do zawartości
IGNOROWANY

[ALL B7] Lampy zwykłe a xenony


bynionr1

Rekomendowane odpowiedzi

ale to tak czy siak chyba trza liczyć kolo 4-5 tys za xenonki?(1,8-2,2 same lampy +plus układ +zderzak+spryski)

[br]Dopisany: 20 Luty 2009, 13:44_________________________________________________ale można pomyśleć o zbiorowym :good:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

No niestety koszt rezania xenonków jest bardzo duży :(

Ja się powoli do tego przymierzam i planuję zakupić właśnie w kufatec`u samopoziomowanie. Mam nadzieję, że dadzą opis montażu tak jak w przypadku elektryki do foteli :)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Do zainteresowanych w temacie jaki to konkretnie przepis / norma prawna reguluje posiadanie spryskiwaczy i samopoziomowania przy ksenonach ,ale KONKRETNIE paragraf i z czego kodeks drogowy ,normy unijne itp.a nie odpowiedzi słyszalem za musza byc od wujka szwagra ,sam posiadam xenony ale bez sprysków i zjezdziłem europe i jak do tej pory nikt nie robił z tym zadnych problemów przy przegladzie czy kontroli drogowej wiec jak to z tym jest ?????????

Pozafabrycznie montowane reflektory ksenonowe, żeby spełniać normy muszą być nabywane jako kompletne zestawym, co oznaczone zostaje symbolem E1 na zewnętrznej szybie. W skład kompletu wchodzi automatyczny system poziomowania lamp oraz układ oczyszczania szyb reflektorów, które są obowiązkowe dla świateł mijania zgodnie z regulacją ECE R48 i europejskimi Kodeksami Drogowymi.

P.S. A to, że jeździsz i oślepiasz innych z braku "dowodów" pozostawiam Tobie pod rozwagę.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Temat zaczal sie od trudnosci zamontowania lamp xenon i tego dotyczy.

Juz wszyscy wiedza ze trzeba miec samopoziom i spryski, dlatego nie piszcie juz dalej o tym, a jak ktos chce prowadzic dyskusje czy trzeba miec samopoziom czy nie trzeba to zakladajcie inny temat i tam toczcie dyskusje! :wallbash:

Dla zainteresowanych tematem glownym

Zalozylem lampy bixenonowe, nie bylo z tym wiekszych problemow jak stwierdzil mechanik (ja nie zakladalem) zgrubsza rzecz ujmujac trzebabylo wtyczki i koniec zabawy, nic nie mruga, wszystko dziala cacy, ale nie ma poziomowania z ukladu kabiny jak zakladalem wczesniej, koledzy mieliscie racje nie da sie tego zrobic.

Jesli chodzi o samopoziom to jak malik pisal wyzej :hi: kufatec jest gotowym rozwiazaniem.

Dla mnie troche drogo wiec szukam na allegro i gdzie popadnie, jakby ktos mial jakies info prosze o PW

Narazie mam wypatrzony zderzak ze spryskami, skoro juz zmieniam to zdecydowalem sie na s-line :kox:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

maru_kinia dokładnie masz racje jak ktos nie potrafi czytac to juz jego sprawa. ten tema jest o tym czy da sie wsadzic bi-xenony a nie o samopoziomowaniu. :wink4:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Temat zaczal sie od trudnosci zamontowania lamp xenon i tego dotyczy.

Juz wszyscy wiedza ze trzeba miec samopoziom i spryski, dlatego nie piszcie juz dalej o tym, a jak ktos chce prowadzic dyskusje czy trzeba miec samopoziom czy nie trzeba to zakladajcie inny temat i tam toczcie dyskusje! :wallbash:

Dla zainteresowanych tematem glownym

Zalozylem lampy bixenonowe, nie bylo z tym wiekszych problemow jak stwierdzil mechanik (ja nie zakladalem) zgrubsza rzecz ujmujac trzebabylo wtyczki i koniec zabawy, nic nie mruga, wszystko dziala cacy, ale nie ma poziomowania z ukladu kabiny jak zakladalem wczesniej, koledzy mieliscie racje nie da sie tego zrobic.

Jesli chodzi o samopoziom to jak malik pisal wyzej :hi: kufatec jest gotowym rozwiazaniem.

Dla mnie troche drogo wiec szukam na allegro i gdzie popadnie, jakby ktos mial jakies info prosze o PW

Narazie mam wypatrzony zderzak ze spryskami, skoro juz zmieniam to zdecydowalem sie na s-line :kox:

Szanowny kolego, prawdą jest że pytanie dotyczyło "czy się zmieści i ewentualnie jak założyć". Ale jak widać ciągłe gadanie o "spryskach" w tym miejscu jest o tyle dobre, że może trafi w końcu i do Ciebie.

Jak to możliwe, że założyłeś ksenony, a nie masz "chwilowo całej reszty" - czy to brak rozsądku, odpowiedzialności czy zwykłe dbanie tylko "o własny punkt widzenia na drodze" :angry:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Temat byl taki: Czy po przekładce lamp ze zwykłych na xenony w audi a4 z 2005r. jest wyświetlany błąd ?

Jeżeli tak to czy ten błąd można bez skutków ubocznych skasowac ?

wiec nie wiem dlaczego cytujesz jakies czy sie miesci,

a ciagle gadanie o spryskach nie ma nic wspolnego z tym czy ja je zaloze, bo je zakladam, naucz sie czytac to zrozumiesz:

"Narazie mam wypatrzony zderzak ze spryskami, skoro juz zmieniam to zdecydowalem sie na s-line"

a jak twoim zamiarem jest nabijanie sobie liczby wiadomosci przez ciagle cytowanie innych i dodawanie zdania zaloz spryski i samopoziom bo tak trzeba, to nabijaj dalej!

zakladanie takich rzeczy trwa i po to sie pisze na forum zeby uzyskac rzetelne informacje na dany temat a nie oblatany tekst ktory wszyscy znaja: spryski, samopoziom

i jeszcze raz powtarzam chcesz zakladaj sobie swoj temat o spryskach i samopoziomie i tam sobie pisz, bo niczego do naszego tematu nie wnosisz

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

jesli kolega jest taki uparty to mu powiem . Spryski sie zakłada bez problemu pompka w ASO kosztuje ok 70zł kolega Mireq który tylko czyta forum a sie na nim nie wypowiada ma juz wsadzone bi-xenon i spryski a teraz tylko trzeba znalezc samopoziomowanie . jak bys czytał wszystko od początu to pisałem ze jest jeden gosciu pod łodzią który zakłada jakies samopoziomowanie za 800 zł . jak bede miał wsadzone u siebie lampki i zderzak to pojade do niego i zobacze jak to wygląda.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

jasne musze sie jakos odwdzieczyc za pomocne informacje. dzisiaj dzwoniłem do elektryka z aso jakos koło nastepnej soboty jak bedzie miał czas to ma mi wsadzic xenonki

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Witam o to jest instrukcja która dostałem od maru_kinia za posrednictwem Marcin j

Tak ma podłączone maru_kinia

Witam, podlączenie bixenonu: wyciągniecie orginalnej kostki ze starej lampy, i podłączenie swiatel mijania, pod swiatla mijania , podlaczenie długich pod swiatla do jazdy dziennej, zeby nie wyskakiwal błąd. kierunki i postój jak leci. pozdrawiam.

i jeszcze

Witam. sprawdź sygnał gdzie jest prąd próbierką( w kostce) gdzie masz sygnał od świateł mijania i wtedy zmień idąc poo kablu. dlugie podłącza sie z dziennymi. wszystko sprawdzisz włączając poszczególne elemnty oświetlenia i w ty momencie sprawdzaj w kostce gdzie dochodzi prąd,, bedziesz wiedział od czego który kabel jest. Powodzeniagdzie

ja bede montował w sobote jak dobrze pujdzie pozdrawiam

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

no tak ale z kat mam wiedziec ktore piny w lampie xenonowej odpowiadaja na poszczegolne swiatla? mam nowe kostki z aso ale tam jest ttylko numeracja pinow, swiatel do jazdy dziennej nie mam...

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

otwierasz dekielki z lampy i widzisz jakie kable gdzie idą .[br]Dopisany: 02 Marzec 2009, 07:34_________________________________________________witam własnie odebralem auto od elektryka . podłaczone jest tak jak napisałem wczesniej . i co sie okazuje mialem do wyboru dwie opcje :

1) swiatła do jazdy dziennej (długie działaja ), Xenon (długie nie działają )

2)bez swiateł do jazdy dziennej (xenon i długie działają normalnie)

wybrałem narazie opcje 1 a elektryk powiedział ze trzeba dodac dwa przekazniki i bedzie ok tylko musi to przemyslec i rozrysowac na spokojnie.

maru_kinia a jak jest u ciebie. moze masz inny bord komputer. pozdrawiam

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

ja wybrałem pierwsza bo szkoda xenonow w dzien nie mowie o zarniku tylko o tych czesciach ;odblaskach czy jak to sie zwie. ale jazda na xenonie w nocy bajka :naughty: :naughty: :naughty:[br]Dopisany: 16 Marzec 2009, 18:52_________________________________________________witam wszystkich , i jak zmienilo sie cos w sprawie xenonow działaja wam dlugie jak smigacie na xenonie??[br]Dopisany: 18 Kwiecień 2009, 20:27_________________________________________________dzisiaj z elektrykiem zrobilismy wszystko tak ze dzialało ale paliły sie kontrolki o przepalonych zarowkach :kwasny: :kwasny:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Panowie czytam te wszystkie wypowiedzi i mam jeden wielki bałagan w głowie... Napiszcie konkretnie...

Kupiłem Bi-xenon , kupiłem wtyczki w aso i czy,żeby je podłączyć wystarczy zdjąć stare i założyć nowe ( w takim samym układzie kabelków) czy musze jakieś piny zamieniać?

Dodam ,że nie potrzbuję świateł do jazdy dziennej...

Wysztarczy,żeby były pozycje xenony i długie.

Bardzo proszę o jakąś konkretną odpowiedz bo po przyczytaniu wszystkich wypowiedzi zgłupiałem...

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

wyciągniecie orginalnej kostki ze starej lampy, i podłączenie swiatel mijania, pod swiatla mijania , podlaczenie długich pod swiatla do jazdy dziennej, zeby nie wyskakiwal błąd. kierunki i postój jak leci. pozdrawiam.

przekodowac kompa na xenony.

pisałem wczesniej ze sa dwie opcje ale jast tylko jedna na tamtej 2 po odpaleniu mrugaja swiatla . wiec nadal nie jest rozwiazany problem długich swiateł jak jedziesz na xenonie reszta dziala

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Przerabiam zwykłe lampy na xenon lub bi-xenon. Lampy xenonowe należy mi dostarczyć wtedy koszt usługi wynosi 250zł, natomiast jeśli lampy mają pochodzić z mojego stanu koszt usługi wynosi 2tys.zł. Usługę wykonuję w Poznaniu po wcześniejszym umówieniu.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...