areckzur Opublikowano 29 Października 2013 Opublikowano 29 Października 2013 Witam. Przejdę odrazu do problemu jakim jest mianowicie szarpanie najwieksze w przedziale od 850-2200 obr/min , gdy juz dostanie tzw "kopa" to idzie i czasem leciutko przerwie , pozniej znowu jak zmienie bieg i jest mniej obrotów to szarpie poki sie nie wkreci.. GAZ(instalacja STAG 200): *Mapa pokrywa sie niemal identycznie z Pb *Wtryskiwacze wtryskują wszystkie niemal identycznie (czas wtr 3,0-3,3) *Ciśnienie w normie *Temperatura w normie *Filtry wymienione Układ WN: *Świece dobre(bo na Pb by rownież falował,przerywał) *Przewody sprawdzałem osobiście i są sprawne Przypuszczenia: *Termostat(czasem mi niedogrzewa faktycznie silnika ,planuje go wymienic moze przez to komputer dostaje informacje o niskiej temp i mieszanka rowniez jest inna dla gazu )? *Palec zapłonowy(bo LPG jest czułe na układ WN) *Uszczelka pod głowicą(jednak również na Pb moim zdaniem w tym wypadku by szarpał..) *Katalizator lub któraś z części układu wydechowego(temperatura wylotu spalin z koncowego tlumika jest tak wysoka że nie da rady utrzymać ręki nawet z odleglosci 10-20 cm,podczas tego szarpania przy przyspieszaniu w "tlumiku" dokładnie nie wiem w której jego części przypuszczam wlasnie że w katalizatorze może nie strzela ale ogłos jest jakby się dusił wlasnie tam lub cos go blokowało. I ogólnie tłumik środkowy jest przepalony chyba już ale nie wiem czy to ma coś do rzeczy.) Prosiłbym o w miare szybką pomoc z racji tego że zbliża mi się ważny wyjazd niedługo,za dobre rady lub podpowiedzi napewno się odwdzięczę jak tylko bd mógł,dzieki i Pozdrawiam;). ps. efekt tego szarpania można porównac do tego jakby auto dostawało za małą dawkę gazu a odpowiednie powietrze,powodem tego mogłyby być np filtry , które by blokowały przeplyw gazu na niskich obrotach przy malym cisnieniu , a po wkreceniu auta na wyzsze obroty ten gaz by jakos dawał rade przeplywac,jednak filtry są sprawne..) ---------- Post dopisany 24-10-2013 at 16:03 ---------- Poprzedni post napisany 23-10-2013 at 23:39 ---------- Nikt nic nie wie ? :/ Ciężka sprawa ---------- Post dopisany 29-10-2013 at 19:11 ---------- Poprzedni post napisany 24-10-2013 at 16:03 ---------- Witam ;-) Nikt nie pomógł z forumowiczów , ale na przyszłość dla osób mających ten sam problem powiem że w moim przypadku były to świece. Mianowicie wszystkie miałem platynowe jednoelektrodowe oprócz jednej która była dwuelektrodowa prawdopodobnie ze względu na cene Jedna dwuelektrodowa to koszt ok 15 zł a platynowa jednoelektrodowa to ok 60 Wymieniłem wszystkie odrazu ponieważ reszta była czarna równiesz ;-) Pozdrawiam , mogę wrzucic zdjęcia świec jeżeli komuś się to przyda .
matikemk Opublikowano 9 Listopada 2013 Opublikowano 9 Listopada 2013 Jakie te świece założyłeś? Rozumiem że masz wszystkie platynowe jednoelektrodowe?
art-sob Opublikowano 10 Listopada 2013 Opublikowano 10 Listopada 2013 mam tak samo i zmienilem swiece i nnic i sonde takze
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się