bober882 Opublikowano 25 Października 2013 Opublikowano 25 Października 2013 Witam Szanownych kolegów. Mam (miałem) problem z zaworem EGR. Gdy silnik się nagrzewał zawór zaczął stukać ale po odłączeniu przewodu przestawał. Jednakże postanowiłem wymienić zawór EGR na nowy ale nie przyniosło to skutku i zawór dalej stukał (klekotał). Mechanik postanowił go odłączyć za pomocą komputera (grzebał się 2 godzinki) i zrobił. Zawór EGR przestał stukać, pukać, klekotać. Jednak jeden z mechaników mówił iż trzeba po odłączeniu komputerowym zaworu EGR także go zaślepić jednak drugi z mechaników twierdził iż nie trzeba i chciałbym poznać zdanie kolegów jak to jest?? Na dodatek teraz pojawił się wyciek spod EGR (przynajmniej tak mi się zdaje) chyba że olej leci z czegoś innego. Pozdrawiam
Fazii Opublikowano 29 Października 2013 Opublikowano 29 Października 2013 Z tego co wiem to programowo całkowicie chyba nie idzie odłączyć EGR (ogranicza się jedynie jego "udział"). Pewniejsze jest zaślepienie zaworu. Wywal całkiem EGR i zamontuj flansze
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się