zabol052 Opublikowano 26 Października 2013 Opublikowano 26 Października 2013 Witam Mam niemaly problem. Jakis 1m-c temu pojazd zaczal robic notlauf przy 120km/h. Gasilem odpalalem - jechalem dalej. Wymienilem weze podcisnienia, zawor n75 i nie wiem za co dalej sie zlapac bo jest gorzej. Teraz po 400m powietrze wypycha mi waz od intercoolera, auto nierowno pracuje, dymi na bialo, no i oczywiscie totalny brak mocy. Na egr zauwazylem ciecz (olej?) ktorej wczesniej nie bylo. NIe wiem za co dalej sie wziasc. Czy moze wyczyscic intercooler? czy moze problem z turbo? dodam ze po wypchnieciu weza od intercoolera podlaczajac vag-com nie mam zadnych bledow. Wczesniej mialem te:facepalm:: KODY BŁĘDÓW - Silnik Data °38906019FP 1,9l R4 EDC G000SG 1538 17965 Ciśnienie doładowania - przekroczona granica regulacji brak osprzętu / nie związany ze sprzętem - BŁĄD SPORADYCZNY 17978 Moduł sterujący zablokowany brak osprzętu / nie związany ze sprzętem - BŁĄD SPORADYCZNY 17957 Zawór regulacji ciśnienia doładowania - przerwa/zwarcie do masy brak osprzętu / nie związany ze sprzętem - BŁĄD SPORADYCZNY Prosze o jak najszybsza pomoc. Pozdrawiam
POWER-KRIS Opublikowano 26 Października 2013 Opublikowano 26 Października 2013 Ja bym wtyczki posprawdzal bo chyba N75 nie trybi. Egr zaslep odlacz. No i zasadnicze pytanie czy te węże dobrze pospinales bo juz cuda w życiu widziałem. Sony Xperia Tapatalk 4.
zabol052 Opublikowano 26 Października 2013 Autor Opublikowano 26 Października 2013 tak jak wcześniej były podłączyłem. EGR wyczyściłem dziś i nadal to samo.
gar.bik Opublikowano 26 Października 2013 Opublikowano 26 Października 2013 Sprawdź klapę gaszącą, faktycznie wygląda to tak jakby źle wężyki podpięte były.
darkle Opublikowano 28 Października 2013 Opublikowano 28 Października 2013 Może kierownice powietrza w turbinie zapieczone i przeładowuje?
PRZEMEKC Opublikowano 3 Listopada 2013 Opublikowano 3 Listopada 2013 moze sie myle ,ale geometria w turbo prawdopodobnie zapieczona,tez mi wywalało 17965 a nawet check engine,albo samo odjedzie ciagnac na obrotch,tak jak u mnie(trochę dni to trwało), albo nie obejdzie sie bez czyszczenia turbo ,jak czysciłes egr to odrazu było kolektor ssacy wyczyscic. olej w egr to w wiekszosci przypadków wina odmy,nalezy OCT zamontowac, lub turbo puszcza ale to mozna tez z ciekawosci sprawdzic luz na wirniku,ale raczej odma. olej zasysany przez turbo zle na nie dział. jak ogarniesz to napisz co i jak
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się