Skocz do zawartości
IGNOROWANY

Problem: auto trzęsie i kopci jakby filrt dpf ale niby nie


lukasluki

Rekomendowane odpowiedzi

No więc reasumując.

Jeśli diagnostyka VAG nic nie wykazuje, trzęsienie budą, przerywanie silnika, gryzące spaliny = 99% zła synchronizacja wałków.

Z mojego doświadczenia niektóre silniki zaczynają już przerywać przy +2 stopniach (norma +3 stopnie).

Więc jak ktoś ustawi na 0 powinno być jak fabryka.

ps.

Nie ma znaczenia w jakim to super serwisie wcześniej byłeś.

Podałbym parę serwisów autoryzowanych które mają "zmieniaczy" i "0" intuicji i zrozumienia tego co pokazuje im diagnostyka komputerowa.

Może być na "0" i też będzie przerywał, trzeba drugi wałek ustawić na znaki fabryczne i będzie git.

ps. Moje auto miało wymianę rozrządu i wtrysków w niemieckim serwisie i spieprzyli. Najlepsze jest to, że zrobili sobie jakieś znaki na kołach białym markierem. Wniosek jest prosty, robili bez blokad.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

wchodzisz w silnik (engine)czyli grupa 08, potem 04 i czwarte pole tam powinno być 0.0 . Jeśli jest inaczej to trzeba poprawić. A wtedy jak jest 0.0 trzeba ustawić drugi wałek, i będzie ok.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dziękuję ;). Tylko ja mam bpw ;) swija droga mozna by stworzyc taki maly deal w dziale diagnostyki vag typu podstawowa diagnostyka... jak ktos chetny do pomocy zapraszam na pw. Moge sie tym zajac ;)

Wysłane z mojego GT-I9295 przy użyciu Tapatalka

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

grami121 :

Pisząc o synchronizacji wałków trzeba mieć na względzie liczbę mnogą słowa "wałków".

Synchronizacja wałków zawsze w VAG-u widoczna jest od strony ssącej.

Stronę wydechową trzeba doregulować do ssącej.

Jak zrobisz tak na "0" trzęsienia, telepania silnikiem oraz gryzących spalin nie będzie.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

witam,

Tą regulację w jaki spowób się dokonuje?

poczytaj tutaj:

http://a4-klub.pl/2-0-197/dziwne-zachowanie-zmianie-rozrzadu-317292/

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Hej, mialem podobny problem. Panowie wymieniali pompe oleju i musieli rozebrac i zlozyc rozrzad z powrotem. Podejrzewalem ze cos poprzestawiali ale okazalo sie ze spadek mocy / trzesienie buda / czasem spadajace obroty przy hamowaniu / koszmarne kopcenie spowodowane sa uwalonym zaworem egr.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

EGR w tym samochodzie i jego diagnoza to VAG i maksymalnie godzina roboty.

Sprawa dość prosta do ogarnięcia.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...