Skocz do zawartości
IGNOROWANY

Drgania po wymianie pompy wody


Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Witam,mam problem w tamtym roku wymieniłem rozrząd i po przejechaniu 10 tys.okazała się wadliwa pompa wody ,po wymianie pompy wody zaczęła drżeć karoseria na biegu jałowym ok.800obr.(przy 850 obr. drganie ustaje) przenosząc się na kierownice i całe wnętrze.Pojechałem do warsztatu z reklamacją ale po dwu godzinnych poszukiwaniach stwierdzili że to nie ich wina że rozrząd jest dobrze ustawiony,jedyne co może przenosić drgania to poduszki ale są dobre,powiedzieli że może coś się sypie żebym czekał na awarię.Może miał ktoś taki problem bo ja nie wiem co robić.

Opublikowano
powiedzieli że może coś się sypie żebym czekał na awarię

Zmień warsztat. Serio.

Opublikowano

podepnij vaga moze cos pokaze, zapłon jest ok?

Opublikowano

Może to głupie pytanie ale czy wydech nie leży na podłodze?

Opublikowano

A jaką pompę zamontowałeś? Może to wina pompy?

Opublikowano

Sprawdź czy napinacz paska klinowego nie wpada w zbyt duże wibracje i czy nie przenosi zbyt dużych drgań, pasek klinowy też sprawdź i łożysko oporowe na alternatorze

Opublikowano

Jak robili rozrząd to pewnie przestawilo się polozenie przedniej belki w stosunku do przedniej poduszki/wspornika silnika i przednia poduszka opiera sie teraz o belke- trzeba wyregulowac przednią poduszke/wspornik/ogranicznik momentu obrotowego silnika. i bedzie ok

Opublikowano

Witam, u mnie dzieje sie podobnie...drganie silnikia jak jest zimny...po nagrzaniu ok...pokazuje mi wypadanie zaplonu...ale poki zaswieci sie check silnika..pokazuje kod bledu termostat 17700..stad moje pytanie...czy to moze byc blad ktory skutkuje pozniej wypadaniem zaplonu..?? dodam, ze cewki, swiece, cisnienie wszystko jest ok...

Opublikowano

sprawdz wezyk podcisnienia od prawej strony kolo kolektora dolotowego , wezych wychodzi z kolektora dolotowego zaraz kolo przepustnicy, zagnij go na moment i spr czy masz dalej drgania

Opublikowano

Okk..dzieki...jutro wracam do kraju i jak tylko bede mogl to sprawdze to...a orientuje sie ktos moze o cenach termostatu do b7, 1.8T, 08E, kod silnika BFB..??

Opublikowano

Też mam taki problem z moim 1.8T 150KM w B6. Na jałowych obrotach drży silnik, obroty nie falują. Jak się dobrze rozgrzeje to jest lekko lepiej, mniej czuć te wibracje. Błędów żadnych, auto świetnie jeździ. Najgorzej jest czuć jak na zimnym silniku schodzi z ssania na jałowe obroty. Minusem jest to że tak kupiłem auto z Niemiec (sam przyprowadzałem). Po rozrządzie nic się nie zmieniło, ani na gorsze ani na lepsze. Świece mam nowe, przeczyszczoną i zaadaptowaną przepustnicę i też ani lepiej ani gorzej. Poduszki wyglądają ok. Jedynie co mam do wymiany to plecionkę na wydechu. Jest cała poszarpana i w sumie trzyma się na tej rurze harmonijkowej która znajduje się wewnątrz plecionki. Co mam jeszcze chyba źle to to że od kolektora dolotowego wychodzi taka gumowa rurka... jak kupowałem auto to była pęknięta więc ja wymieniłem ale ona jest zassana do środka... tzn nie ma pełnego przekroju. Jak się doda gazu to ma przekrój a jak silnik pracuje na wolnych obrotach to się zasysa. Wydaje mi się nie powinno tak być. U jednego mechanika dowiedziałem się że te wibracje powoduje rozciągnięty łańcuszek i że trzeba go wymienić. Co jeszcze zauważyłem to to że jak zalałem Vervy z Orlenu to jakby spokojniej pracował silnik... ale może mi się tylko wydaje.

Opublikowano

rozciągnięty łańcuch w 1,8 turbo raczej niesluchaj takiego mechanika , zmien olej na rzadszy i sprawdz :facepalm:

Opublikowano

No widzisz, wiec masz podobne objawy...wlasnie najgorzej jest jak zchodzi z sania...ja mialem problem z termostatem...bo mimo, ze sie zagrzal to i tak delikatne wibracje bylo czuc przy przyspieszaniu...zmienilem termostat i jest ok...pozostalo jedynie kiedy jest zimny...teraz zaczal mi gasnac...auto ma instalacje gazowa...przelacza sie kiedy temperatura wzrosnie...i kiedy jest ten moment silnik gasnie i ciezko jest go odpalic..musze dlugo krecic zeby zapalil..jak juz zapali to trzymam go chwile na obrotach, i kiedy temperatra juz troszke wiecej wzrosnie jest ok...nie zgasnie ale wibruje...zagrzeje sie do 90 stopni i jest git...zadnego bledu nie wyrzuca...kompletnie...i teraz jest wlasnie problem bo nie wiadomo w ktora strone isc i gdzie lezy tego przyczyna, ze wibruje karoseria, gasnie, i ciezko jest zapalic jak wzrosnie deliktanie temperatura.

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...