kamilloo2 Opublikowano 30 Października 2013 Opublikowano 30 Października 2013 Chciałbym się Was poradzic w dosc nurtującej mnie ostatnio sprawie. Mianowicie, czy chodniczka płynu wspomagania umiejscowiona między chłodnicą wody a zderzakiem występowała w każdym modelu A4 B5? Pacjentem jest A4 2.8 V6 z 1999r quattro AQD. Ja tej chłodniczki nie posiadam (zauważyłem przy wymianie czujnika temp. zewnętrznej zamocowanego w tym samym miejscu. Wspomaganie działa spoko, nic się nie dzieje ale teraz sam nie wiem czy ktoś odstawił rzeźbę czy tak wyjechała z fabryki. Ściągając kratki w zderzaku i zaglądając pod maskę nie zauważyłem żadnych przewodów pod które ta chłodniczka miałaby byc podpięta. Z drugiej strony na allegro widziałem takie chodniczki do tego silnika. W miejscu, gdzie na rysunku z ETKI jest podpięty przewód od tej chłodniczki (przy zbiorniczku wyrównawczym) ja mam tylko dwa: jeden prawdopodobnie do pompy, drugi do magla. Bardzo byłbym zadowolony gdyby ktoś mądrzejszy mnie oświecił
sony_dark Opublikowano 31 Października 2013 Opublikowano 31 Października 2013 ja mam v6 niby 12v ale ten przewód chłodzący jest u mnie
ŁYSY44 Opublikowano 2 Listopada 2013 Opublikowano 2 Listopada 2013 pewności nie mam ale chyba w każdej B5 była ta chłodniczka
sony_dark Opublikowano 3 Listopada 2013 Opublikowano 3 Listopada 2013 nie no napewno musi być ale jak ktoś grzebał to i może jej nie być
bawół1 Opublikowano 3 Listopada 2013 Opublikowano 3 Listopada 2013 u mnie w 2,8 30 v ACK jest chłodniczka. w ETCE widziałem ze w 99 r. były te chłodniczki. Bez niej płyn sie przegrzewa i padają uszczelnienia w maglu. ---------- Post dopisany at 20:36 ---------- Poprzedni post napisany at 20:32 ---------- chłodniczka mocowana jest na wężu powrotnym z magla. maglownica -> chłodniczka-> zbiornik płynu jak ktośskrócił wąż od magla i podłączył odrazu do zbiorniczka to wszystko wygląda jak ORI .
kamilloo2 Opublikowano 3 Listopada 2013 Autor Opublikowano 3 Listopada 2013 bawół1 myślę właśnie że nikt tego przewodu nie skracał bo wydaje się na oko za długi. Dziękuje za pomoc, decyzja podjęta będę montował chłodniczkę sam, przy okazji wymienię płyn wspomagania
rafal9119 Opublikowano 4 Listopada 2013 Opublikowano 4 Listopada 2013 powinien jeden przewod ten cieńszy co idzie do zbiorniczka tez isc do chlodniczki
sony_dark Opublikowano 4 Listopada 2013 Opublikowano 4 Listopada 2013 dobra decyzja lepiej założyć dużo to nie bedzie kosztować a przynajmniej bedzie pewność i spokój że jest:P
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się