drdala Opublikowano 2 Listopada 2013 Opublikowano 2 Listopada 2013 Witam mam problem ze swoim audi. Wymienilem swiece, filtr paliwa i nadal to samo. Jak postoi samochod okolo 12h przez noc to rano nie chce odpalic. Nawet jak na kablach odpalam od drugiego samochodu to dopiero po okolo 20 sek krecenia powoli zaczyna trybic i odpala po 5-10 kreceniach ---------- Post dopisany at 17:05 ---------- Poprzedni post napisany at 11:30 ---------- Pomoże ktoś? Żyje to forum?
POWER-KRIS Opublikowano 2 Listopada 2013 Opublikowano 2 Listopada 2013 Vag i logi bo może nie widzi że zimno. Może akumulator ale trzeba od kogoś na chwile przełożyć żeby sprawdzić a nie na kable. No i rozrusznik jak trup i nie może uzyskać 250 obr/min lub ma wielki pobór pradu to też taki objaw. Co jak co ale jeszcze nie miałem lepiej zapalajacego diesla od AWX. ;-) Sony Xperia Tapatalk 4.
piotrsob1 Opublikowano 2 Listopada 2013 Opublikowano 2 Listopada 2013 Napełnij zbiornik do poziomu min. 3/4 i zostaw samochód na noc z tylną osią min. 40 cm wyżej niż przednią. Napisz jutro czy odpalił bez problemu
POWER-KRIS Opublikowano 2 Listopada 2013 Opublikowano 2 Listopada 2013 Na pompę stawiasz? Sony Xperia Tapatalk 4.
piotrsob1 Opublikowano 2 Listopada 2013 Opublikowano 2 Listopada 2013 Stawiam na cofające się paliwo:whistling:
POWER-KRIS Opublikowano 2 Listopada 2013 Opublikowano 2 Listopada 2013 Tak w sumie to spróbuj z tym paliwem chyba że masz pełno a i tak nie pali? Sony Xperia Tapatalk 4.
drdala Opublikowano 2 Listopada 2013 Autor Opublikowano 2 Listopada 2013 też stawiam na coś takiego jak cofające się paliwo czyli pewnie nieszczelny układ.... co do kabli to mam naprawdę dobre kable... duuużo miedzi, dobre klemy i dobrze miedź połączona z klemami:) jak podłączę vaga co mam zrobić? przypuszczam że nie będzie żadnych błędów z tym związanych
POWER-KRIS Opublikowano 2 Listopada 2013 Opublikowano 2 Listopada 2013 Tak czy owak postaw go na noc z górki żeby przód był niżej i paliwo nie mogło cofnąć. Nie wiem jak ale nawet tylem na krawężnik najedź. Sony Xperia Tapatalk 4.
drdala Opublikowano 2 Listopada 2013 Autor Opublikowano 2 Listopada 2013 Auto AWX w profilu nic nie zmieniałem akurat stroi na odpowiedniej górce tylko na odwrót... idę przestawię i jutro dam znać... ---------- Post dopisany at 22:16 ---------- Poprzedni post napisany at 22:10 ---------- Postawiłem przodem do dołu około 30 stopni i w baku mam 2/5 zbiornika.
POWER-KRIS Opublikowano 2 Listopada 2013 Opublikowano 2 Listopada 2013 2/5 to nie 3/4 a to różnica duża. Sony Xperia Tapatalk 4.
drdala Opublikowano 2 Listopada 2013 Autor Opublikowano 2 Listopada 2013 Wypiłem trochę więc nie mogę jechać zatankować ---------- Post dopisany at 22:32 ---------- Poprzedni post napisany at 22:28 ---------- Może i dobra diagnoza będzie bo teraz jak patrzę z biegiem czasu to możliwe że było tak że czym mniej w baku tym trudniej było go rano odpalić
POWER-KRIS Opublikowano 3 Listopada 2013 Opublikowano 3 Listopada 2013 http://forum-mechanika.pl/threads/passat-b5-lift-1-9-tdi-130-km-ciezko-pali.8502/ Sony Xperia Tapatalk 4.
drdala Opublikowano 6 Listopada 2013 Autor Opublikowano 6 Listopada 2013 mechanik kazał mi wymienić zawór zwrotny czyli to co wchodzi w filtr od góry i są do niego podłączone 2 węże
POWER-KRIS Opublikowano 6 Listopada 2013 Opublikowano 6 Listopada 2013 A widziałem i można spróbować. Bardziej jest to podgrzewacz lub dopelniacz filtra. Nie wiadomo jak to poprawnie nazwać. Ciekawe czy masz na nim szczelny dobry oring? Sony Xperia Tapatalk 4 Pro.
billysnake Opublikowano 6 Listopada 2013 Opublikowano 6 Listopada 2013 Witam podłączę się do tematu, otóż moje auto bardzo cizko pali jak postoi na włączonej stacyjce dłużej niż minutę. Żaden Mechanik nie zna odpowiedzi, jakieś sugestie? Dodam że jak odpalam od razu po włożeniu kluczyka w stacyke pali ok -z góry dzięki
drdala Opublikowano 7 Listopada 2013 Autor Opublikowano 7 Listopada 2013 A widziałem i można spróbować. Bardziej jest to podgrzewacz lub dopelniacz filtra. Nie wiadomo jak to poprawnie nazwać. Ciekawe czy masz na nim szczelny dobry oring? Sony Xperia Tapatalk 4 Pro. Oringi wymieniałem bo razem z filtrem były. Już wymieniałem ten podgrzewacz czy jak to nazwać... mechanik mówił że zawór zwrotny. Postawiłem samochód tak że oś przednia jest około 30cm niżej niż tylna, mam 3/4 baku i postoje tak około 2-3 godzin i zobaczymy. ---------- Post dopisany 07-11-2013 at 21:30 ---------- Poprzedni post napisany 06-11-2013 at 20:15 ---------- Zapalił bez problemu. Ciekawe czy z mniejszą ilością paliwa w baku też zapaliłby dobrze.
KANAL Opublikowano 8 Listopada 2013 Opublikowano 8 Listopada 2013 Mam ten sam problem... podpytywalem jednego mechanika ktory ma obcykane te silniki i postawil dwie diagnozy: - podobno jest jakas pompa paliwa pod maska, gdzies przy silniku - podobno ta w zbiorniku daje tylko 0,5 bara i ona wg niego na pewno odpada. - pompowtryski - oringi na nich do wymiany. U mnie po dluzszym postoju tez kreci bardzo dlugo, nawet 10sek, dopiero po tym czasie zaczyna jakos zaskakiwac. Przeczytalem w sieci zeby postawic go z gorki (tyl wyzej) i zanim zakrece rozrusznikiem zeby kilka razy przekrecic stacyjke i cofnac... po tym zabiegu zawsze odpala od strzala. Ktos cos moze powiedziec odnosnie tej pompki przy silniku? Podobno jest prosty sposob zeby ja wyeliminowac ale mechanik nie chcial zdradzic sposobu (podobno trzeba zacisnac jakis wezyk z paliwem - np. jakimis obcazkami, szczypcami... jesli po tym po ok. 2 godzinach auto odpali / albo nie odpali - nie chcial powiedziec, to wiadomo ze to albo pompka albo cos przy PD. )
mycha1236 Opublikowano 8 Listopada 2013 Opublikowano 8 Listopada 2013 Hmm.. nie chodzi tu o Vacum pompe ?
KANAL Opublikowano 9 Listopada 2013 Opublikowano 9 Listopada 2013 No wlasnie zaczalem czytac w sieci o tym co mi mowil ten mechanik i wszystko wskazuje na to ze mowil o vacuum pompie. Tylko jak ja sprawdzic?
Biszczan Opublikowano 16 Listopada 2013 Opublikowano 16 Listopada 2013 No wlasnie zaczalem czytac w sieci o tym co mi mowil ten mechanik i wszystko wskazuje na to ze mowil o vacuum pompie. Tylko jak ja sprawdzic? Sprawdzasz ciśnienie paliwa: Warunki sprawdzania pompy podwójnej: [TABLE] [TD=class: spalte-text][TABLE=class: cc abstand-standard einzug-standard] [TD=class: einzug-liste] [/TD] Zbiornik paliwa napełniony co najmniej w 1/4. [/TABLE] [TABLE=class: cc abstand-liste einzug-standard] [TD=class: einzug-liste] [/TD] Sprawny filtr paliwa (nie jest zabrudzony) [/TABLE] [TABLE=class: cc abstand-liste einzug-standard] [TD=class: einzug-liste] [/TD] Sprawne przewody paliwa (nie są zapchane, ani ściśnięte) [/TABLE] [TABLE=class: cc abstand-liste einzug-standard] [TD=class: einzug-liste] [/TD] Temperatura płynu chłodzącego przynajmniej 85 °C. [/TABLE] [TABLE=class: cc abstand-liste einzug-standard] [TD=class: einzug-liste] [/TD] Sprawne pompowtryskiwacze [/TABLE] [TABLE=class: cc abstand-liste einzug-standard] [TD=class: einzug-liste] [/TD] Sprawna elektryczna pompa paliwa (pracuje) [/TABLE] [/TD] [TD=class: spalte-pfeil] [/TD] [TD=class: spalte-marg] [/TD] [/TABLE] [TABLE=class: cc einzug-standard abstand-standard] Podnieść obroty do 4000/min. [/TABLE] [TABLE=class: cc einzug-standard abstand-standard] [TD=class: einzug-liste]– [/TD] Odczytać ciśnienie na manometrze: [/TABLE] [TABLE=class: cc abstand-standard einzug-standard] [TD=class: einzug-liste] [/TD] Wartość wymagana: min. 7,5 bar. [/TABLE] [TABLE=class: cc einzug-standard abstand-standard] Jeżeli nie uzyskano wartości wymaganej: [/TABLE] [TABLE=class: cc einzug-standard abstand-standard] [TD=class: einzug-liste]– [/TD] Zacisnąć przewód powrotnego obiegu pomiędzy filtrem paliwa a pompą podwójną za pomocą klamry do przewodów. [/TABLE] [TABLE=class: cc einzug-standard abstand-standard] [TD=class: einzug-liste]– [/TD] Podnieść obroty do 4000/min. [/TABLE] [TABLE=class: cc einzug-standard abstand-standard] [TD=class: einzug-liste]– [/TD] Odczytać ciśnienie na manometrze: [/TABLE] [TABLE=class: cc abstand-standard einzug-standard] [TD=class: einzug-liste] [/TD] Wartość wymagana: min. 7,5 bar. [/TABLE] [TABLE=class: cc einzug-standard abstand-standard] Jeżeli wartość wymagana zostanie teraz osiągnięta: Ubytek ciśnienia przy pompowtryskiwaczach. [/TABLE] [TABLE=class: cc einzug-standard abstand-standard] [TD=class: einzug-liste]– [/TD] Wymienić pierścienie uszczelniające typu o-ring przy zespołach pompowtryskiwaczy. [/TABLE] [TABLE=class: cc einzug-standard abstand-standard] Jeżeli nie uzyskano wartości wymaganej: [/TABLE] [TABLE=class: cc einzug-standard abstand-standard] [TD=class: einzug-liste]– [/TD] wymienić pompę podwójną [/TABLE] Po wymontowaniu manometru dokręcić śrubę zamykającą momentem 25 Nm. Pierścień uszczelniający musi zostać wymieniony na nowy.
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się