Art_A4 Opublikowano 3 Listopada 2013 Opublikowano 3 Listopada 2013 Witam. Od około tygodnia moje turbo w AHU zaczęło głośniej gwizdać. Zauważyłem pęknięcie na zgrzewie plastikowej rury od kolektora ssącego. Wymieniłem. Gwizdanie niestety nie ustało. Pojechałem na jazdę próbną. Przegoniłem niuńkę dość pożądnie. Było OK. Podczas jazdy nastapił nagły spadek mocy, a w lusterku wstecznym zobaczyłem chmurę białego dymu. Zgasiłem auto i po odpaleniu słychać stukot z okolic turbiny, strasznie dymi na biało. Wirnik posiada dość duży luz. Po odkręceniu korka wlewu oleju wydobywa się para wodna (chyba). Czy mogło coś jeszcze paść oprócz turba ??? ---------- Post dopisany 03-11-2013 at 10:36 ---------- Poprzedni post napisany 02-11-2013 at 23:54 ---------- Vag nie widzi błędów. Czyżby to nie turbo padło ???
Jarek882 Opublikowano 3 Listopada 2013 Opublikowano 3 Listopada 2013 Skoro wirnik posiada duży luz to turbo powiedziało papa. Regeneracja albo nówka. A stuk słychać z okolicy turbiny bo wirnik się rozpadł ja bym nawet tego auta nie odpalał na Twoim miejscu bo urwie się coś od wirnika i pójdzie CI w dolot.
jacek70 Opublikowano 3 Listopada 2013 Opublikowano 3 Listopada 2013 Rozoglądaj się za nową turbiną.A nawiasem mówiąc poprzez twoje przegonienie właśnie ją wykończyłeś.Minęły te czasy kiedy to przegazowanie rozwiązywało problem.
Art_A4 Opublikowano 5 Listopada 2013 Autor Opublikowano 5 Listopada 2013 Przegonienie nie przegazowanie ;-) jak już. Po prostu jazda dość dynamiczna :-P Wysłane z mojego LT22i za pomocą Tapatalk 4 ---------- Post dopisany at 09:58 ---------- Poprzedni post napisany at 09:52 ---------- Jak to jest z gwarancją na turbo??? Reklamują bez problemów czy czepiam się ??? Różne opinie słyszałem. Reklamował ktoś ??? Po ilu km padła i gdzie była robiona regeneracja ??? :-P Wysłane z mojego LT22i za pomocą Tapatalk 4 ---------- Post dopisany at 10:01 ---------- Poprzedni post napisany at 09:58 ---------- I czy naprawili bez problemu??? Wysłane z mojego LT22i za pomocą Tapatalk 4
wampir1988 Opublikowano 5 Listopada 2013 Opublikowano 5 Listopada 2013 Z reklamacją jest bardzo różnie raz uznają i dadzą 2 turbo a innym razem już nie bo sprawdza kto inny. Jako tako turbo pada raczej rzadko z winy użytkownika chyba że katujemy je starym olejem. Najczęściej umiera ze zmęczenia życiem :-D warto rozważyć zakup nowej chińskiej turbiny bo śmigaja dłużej niż regenerowane a kosztują tyle co regeneracja. Wysłane z mojego GT-I9300
Art_A4 Opublikowano 5 Listopada 2013 Autor Opublikowano 5 Listopada 2013 Podaj link lub namiar na jakiegoś chinola, 1000 zł za nową turbine??? :-P Brzmi kusząco. U mnie wytrzymała 70 tys. km. Nie wiem jak traktował ją poprzedni właściciel. Turbo raczej ori. Nalot ok. 400 tys. km. Także dość długo wytrzymała Wysłane z mojego LT22i za pomocą Tapatalk 4
wampir1988 Opublikowano 5 Listopada 2013 Opublikowano 5 Listopada 2013 Wiem że kupują to na ebay-u i używają np w wyścigach na 1/4 ale po opiniach krążących w internecie raczej ciężko się do tego sprzętu przekonać. Osobiście chyba bym kupił używkę wyczyścił i śmigał dalej Wysłane z mojego GT-I9300
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się