Pretor Opublikowano 3 Listopada 2013 Opublikowano 3 Listopada 2013 Przymierzam się do wymiany wybieraka biegów ponieważ mój ma już spore luzy. Mam dwa pytania: - czy można go wymienić bez rozbierania tunelu środkowego? - czy można go wymienić bez wyciągania skrzyni biegów? Jeśli ktoś to robił, to mile widziane jakieś wskazówki jakie problemy można podczas wymiany napotkać.
major Opublikowano 3 Listopada 2013 Opublikowano 3 Listopada 2013 witam, podlacze sie do tematu, w mojej b6 opadła dzwignia a co z tym sie wiaze niema blokady na wsteczny bieg, czy ktos regenerował taki temat?co kupic? ile rozbierania i czy da sie cokolwiek zrobic od gory?podlacze filmik Biegi 2 - YouTube pzdr
greg2505 Opublikowano 4 Listopada 2013 Opublikowano 4 Listopada 2013 musisz wyjąć wyciszenie które widać na filmiku (pociągnij do góry i wyjdzie)następnie odkręcasz widoczne śrubki wyjmujesz osłonę i masz wybieraki na wierzchu co tam ci się urwało ciężko powiedzieć najwyżej wymień całą kasetę z lewarkiem
Pretor Opublikowano 4 Listopada 2013 Autor Opublikowano 4 Listopada 2013 Mi właśnie chodzi w wymianę całej kasety wybieraka z lewarkiem i cięgnami. U mnie nie ma aż tak dużego luzu, ale jest spory, ponadto jest luz na przegubie kulowym cięgna który jest z przodu skrzyni. Czyli żeby to zrobić nie trzeba rozbierać tunelu środkowego? 1
greg2505 Opublikowano 4 Listopada 2013 Opublikowano 4 Listopada 2013 nie wiem tylko czy kaseta ci wyjdzie do góry ,napewno jeśli chcesz wymienić przegub kulowy przy skrzyni ,musisz ją opuścić ,czyli odkręcić podporę skrzyni i trochę osłon
Pretor Opublikowano 4 Listopada 2013 Autor Opublikowano 4 Listopada 2013 W sobotę akurat wymieniałem poduszkę pod skrzynią (masakra) i po zdjęciu osłony aluminiowej pod kasetą wybieraka nie widać żadnych śrub więc wygląda to tak, jakby trzeba było odkręcić cztery śruby od środka auta (w tunelu) i kasetę wyjąć dołem razem z cięgnami. Przegub kulowy cięgna smarowałem i dlatego wyczułem także tam spory luz. Pytałem o demontaż bo żeby odkręcić te dwa cięgna przy skrzyni to chyba trzeba to robić na czuja bo ciężko tam dojść. Jeśli chodzi o kasetę z drążkiem to obawiam się czy jest wystarczająco miejsca żeby to odkręcić bez rozbierania tunelu.
greg2505 Opublikowano 4 Listopada 2013 Opublikowano 4 Listopada 2013 wybieraki od strony kasety odkręcisz bez wyjmowania tunelu(wyjmujesz popielniczkę klimatronik i radio jak 2din) ,ale wyjąć je trzeba od dołu,od strony skrzyni jak opuścisz ją dasz radę bez problemu wykręcić wybierak ,jedna śruba przy przegubie kulowym ,druga po przeciwnej stronie ,jest ciasno ale da radę
major Opublikowano 29 Grudnia 2013 Opublikowano 29 Grudnia 2013 ok zrobione, 3eba wymienic plastikowa tuleje w srodku wybieraka w ktorej jest osadzone plastikowe jablko,podam nr czesci jezeli ktos bedzie zainteresowany, a i po wymianie niezapominamy o zaladowaniu nowego smaru, po uwczesnym wyczyszczeniu wszystkiego, ja dalem grafit 1
Pretor Opublikowano 29 Grudnia 2013 Autor Opublikowano 29 Grudnia 2013 Jaki koszt lub podaj nr katalogowy części. Sony Xperia
rav85 Opublikowano 31 Grudnia 2013 Opublikowano 31 Grudnia 2013 ja tez proszę o info numeru części, u mnie 2 i 3 się lekko zakleszcza a jak pociągnę drążek trochę do góry to jak by miał trochę u luzu góra dół
Pretor Opublikowano 3 Stycznia 2014 Autor Opublikowano 3 Stycznia 2014 major u mnie wadliwy byl ten element Ma ktoś nr. katalogowy tego elementu? Oprócz tego elementu bardzo zużywa się jeszcze przegub kulowy na końcu drążka który wybiera biegi. Właśnie patrzyłem w etce i nr. katalogowy tego gniazda na końcu cięgna to: 8E0798151 a cena to ok. 60 zł za taki zestaw naprawczy bez kulki.
ryszard1977 Opublikowano 7 Stycznia 2014 Opublikowano 7 Stycznia 2014 A nie lepiej kupić całą skrzynię?
Pretor Opublikowano 7 Stycznia 2014 Autor Opublikowano 7 Stycznia 2014 Skrzynia nie ma z tym nic wspólnego. Problem jest w kawałku plastiku a nie skrzyni. Sony Xperia
turzol Opublikowano 9 Stycznia 2014 Opublikowano 9 Stycznia 2014 Major- masz numer tej tulei? Ta tulejka jest w zestawie naprawczym 8E0798151B
Pretor Opublikowano 9 Stycznia 2014 Autor Opublikowano 9 Stycznia 2014 Arturze to jest ten zestaw naprawczy cięgna który też podałem i też należy go kupić bo też się mocno wyrabia, ale jaki jest nr naprawczy tej tulei w której jest kulka drążka zmiany biegów? Można to dostać osobno w ASO? Sony Xperia 1
melman_zyrafa Opublikowano 10 Stycznia 2014 Opublikowano 10 Stycznia 2014 Arturze to jest ten zestaw naprawczy cięgna który też podałem i też należy go kupić bo też się mocno wyrabia, ale jaki jest nr naprawczy tej tulei w której jest kulka drążka zmiany jibiegów? Można to dostać osobno w ASO?Sony Xperia To chyba będzie to: 8D0 711 279 Wygląda, że to z a6 bo w a4 nie ma w ETCE rozpisanych poszczególnych elementów. Dzisiaj zamówiłem , jutro ma być. Zobaczymy czy będzie pasowało.
Pretor Opublikowano 10 Stycznia 2014 Autor Opublikowano 10 Stycznia 2014 Wielkie dzięki . Sądząc po nazwie powinna to być właśnie ta tuleja w której jest kulka drążka zmiany biegów.
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się