Kerm 0 Opublikowano 3 Listopada 2013 Udostępnij Opublikowano 3 Listopada 2013 Wiem, że było już kilka wątków na ten temat ale nie spotkałem się stricte z problemem jaki mam ja, więc zakładam nowy wątek. Otóż codziennie jeżdżąc do pracy 12km w jedną stronę czy kręcąc się po mieście wszystko jest zazwyczaj ok z hamulcami (choć zdarza się twardy hamulec i strach w oczach przy hamowaniu:/) Jednak prawdziwym problemem okazuje się trasa (albo jak naprawdę długo jeżdżę po mieście, tak mi się wydaje) - okazuje się, że na trasie hamulec po kilkunastu kilometrach jazdy zawsze jest twardy i hamowanie staje się wyzwaniem ale też taka jazda jest śmiertelnie niebezpieczna. Hamowanie wygląda mniej więcej tak, że naciskając pedał hamulca jest on twardy, przyciskając mocniej samochód zwalnia (nie ma różnicy ze sprzęgłem czy bez) ale dopiero po powiedzmy 1-2s zwalnia bardziej (zwalnia, bo nie jest to hamowanie) Tylko co ma wspólnego trasa z takim zachowaniem hamulców? Co to może być i czy to nieszczęsne serwo czy macie inne pomysły? Na FISie żadnych błędów, płyn hamulcowy ok, brak wycieków. Klocki zmieniane 2 miechy temu, VAGa jeszcze nie podpinałem ale jakiś czas temu nie było jeszcze błędu (a problem już był). Jeszcze jedno, w drugą stronę problemu nie ma, pedał nie wpada w podłogę więc układ zapowietrzony nie jest. Pomóżcie prośba jeśli ktoś miał coś podobnego. A jakby któryś z kolegów kazał mi coś sprawdzić to od razu piszcie w którym miejscu się to znajduje bo nie jestem zbyt biegłym mechanikiem. Z góry dzięki! Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Dev 1443 Opublikowano 3 Listopada 2013 Udostępnij Opublikowano 3 Listopada 2013 - nieszczelnosc pomiędzy vacuum a servem - uwalone vacuum - uwalone servo Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
GTD_RFD 0 Opublikowano 3 Listopada 2013 Udostępnij Opublikowano 3 Listopada 2013 A jak na postoju kilka razy pod rząd wciśniesz pedał to też robi się twardy? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Kerm 0 Opublikowano 3 Listopada 2013 Autor Udostępnij Opublikowano 3 Listopada 2013 Nie, wydaje mi się, że naciskanie pedału wielokrotnie nie ma znaczenia w tym przypadku. Czasem nawet przy odpaleniu od razu jest twardy. O tym zapomniałem napisać. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
GTD_RFD 0 Opublikowano 4 Listopada 2013 Udostępnij Opublikowano 4 Listopada 2013 Najlepiej jakbyś podjechał gdzieś do warsztatu na pomiar podciśnienia w układzie, to by wyjaśniło jaki element wysiada. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Kshyhu87 2 Opublikowano 4 Listopada 2013 Udostępnij Opublikowano 4 Listopada 2013 A jak na postoju kilka razy pod rząd wciśniesz pedał to też robi się twardy? A jak powinno być? I czy mowa o aucie zgaszonym czy odpalonym? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Weekendowy 1 Opublikowano 4 Listopada 2013 Udostępnij Opublikowano 4 Listopada 2013 A jak na postoju kilka razy pod rząd wciśniesz pedał to też robi się twardy? A co to może znaczyć jeżeli tak się dzieje? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Dev 1443 Opublikowano 4 Listopada 2013 Udostępnij Opublikowano 4 Listopada 2013 Nic Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
GTD_RFD 0 Opublikowano 4 Listopada 2013 Udostępnij Opublikowano 4 Listopada 2013 oczywiście sprawdzamy podczas pracy silnika Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Magicbattle 11 Opublikowano 4 Listopada 2013 Udostępnij Opublikowano 4 Listopada 2013 zawsze bedzie robil sie twardy jak pare razy wcisniesz. zrob jak Dev napisal posprawdzaj wszystko wysiadlo ci wspomaganie hamowania Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Kerm 0 Opublikowano 4 Listopada 2013 Autor Udostępnij Opublikowano 4 Listopada 2013 Ok, podjadę do mechaniora i niech sprawdzi ale dlaczego problem nasila się na trasie?! Dzięki za podpowiedzi. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
jakubekk 0 Opublikowano 4 Listopada 2013 Udostępnij Opublikowano 4 Listopada 2013 sprawdź to: http://a4-klub.pl/audi-a4-b6-b7-132/all-b6-naprawa-przyczyny-zlego-dzialania-servo-wspomaganie-hamulcow-35183/ albo podpowiedz mechanikowi co ma sprawdzić, bo wielu mechaników o tym zapomina, kumpel miał taką przypadłość, 3h u mechanika stwierdził i w końcu się okazało, że wina leżała po stronie tego łącznika Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Kerm 0 Opublikowano 14 Listopada 2013 Autor Udostępnij Opublikowano 14 Listopada 2013 Super, dzięki za sugestię, bardzo bym chciał aby to ten łącznik był winien a nie od razu serwo czy pompa:wink: ---------- Post dopisany at 14:19 ---------- Poprzedni post napisany at 14:18 ---------- No i sprawdziłem u mechanika, pompa vacuum jest na zdechu. Cóż, trzeba wymienić i będzie śmigać jak ta lala. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
niestandardowy 0 Opublikowano 15 Listopada 2013 Udostępnij Opublikowano 15 Listopada 2013 Poluzowal sie kruciec w obudowie? i lapie pewnie lewe powietrze? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
akwarium 0 Opublikowano 19 Listopada 2013 Udostępnij Opublikowano 19 Listopada 2013 jak by co mam nowa pompe vakum pierburga 669976788 jacek Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Kerm 0 Opublikowano 20 Listopada 2013 Autor Udostępnij Opublikowano 20 Listopada 2013 Poluzowal sie kruciec w obudowie? i lapie pewnie lewe powietrze? Tak o to chodzi. Nie będę zakładał nowego tematu i zapytam tu - czy ktoś w jakiś sposób uszczelniał króciec w pompie podciśnienia LUK? Ktoś może się podzielić doświadczeniami? Poprzez zaklepanie/zaklejenie (np. Poxipol) tego króćca? Mam do wymiany vacum i myślałem czy by na razie nie spróbować takiego zabiegu. akwarium pisałem na pw. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Arturek7544 0 Opublikowano 20 Listopada 2013 Udostępnij Opublikowano 20 Listopada 2013 ja tez tak mialem przy chamowaniu pedal wpadal do samego konca wdedy musialem podpompowac zeby dalej dochamowac......podpiolem sobie komputer i ustawialem odpowietrzanie automatycznie tylko musialem kolejno odkrecac koreczki przy zaciskach tak jak kompter kazal dlugo sie troche zeszlo ale pomoglo teraz hamulec jest twardy Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
niestandardowy 0 Opublikowano 20 Listopada 2013 Udostępnij Opublikowano 20 Listopada 2013 Kerm, brat rok temu go zaklepal i okleil poxilina i trzyma. Nie ma tam az takich temperatur i to waz od podcisnienia wiec nie ma stycznosci z chemikaliami wiec probuj... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Kerm 0 Opublikowano 20 Listopada 2013 Autor Udostępnij Opublikowano 20 Listopada 2013 ja tez tak mialem przy chamowaniu pedal wpadal do samego konca wdedy musialem podpompowac zeby dalej dochamowac......podpiolem sobie komputer i ustawialem odpowietrzanie automatycznie tylko musialem kolejno odkrecac koreczki przy zaciskach tak jak kompter kazal dlugo sie troche zeszlo ale pomoglo teraz hamulec jest twardy Ale to nie w tą stronę, ja mam zbyt twardy hamulec i nie hamuje, układ nie jest zapowietrzony. Mam walniętą vacumpompę. Kerm, brat rok temu go zaklepal i okleil poxilina i trzyma. Nie ma tam az takich temperatur i to waz od podcisnienia wiec nie ma stycznosci z chemikaliami wiec probuj... I ja zrobię tak samo w takim wypadku. Poxipol czy Poxilina? Bo już wreszcie nie wiem. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
niestandardowy 0 Opublikowano 21 Listopada 2013 Udostępnij Opublikowano 21 Listopada 2013 to plynne sam nie wiem, dwa kleje wymieszac na 99.9% poxipol... poxilina jest taka ciastowata.... ---------- Post dopisany at 23:02 ---------- Poprzedni post napisany at 23:00 ---------- tylko zaopatrz sie w nowa uszczelke pod pompe, nie wiem co masz, metalowa uszczelke lub gumowa uformowana, sprawdz po vin w serwisie lub numerze pompy. gdyby co to metalowa ma numer : 038 145 215 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się