bysiek_s_k Opublikowano 6 Sierpnia 2008 Opublikowano 6 Sierpnia 2008 Witam. Dużo mam do napisania, więc biorę się za pisanie. Najpierw mały opis. Mam Audi A4 B5 2000 r. 1.9 TDI 130 KM. Autko otwieram za pomocą pilota odpalam za pomocą kluczyka, jednak kluczyk nie otworzy drzwi, ale o tym później. Jak wspomniałem o pilocie było wszystko ok do dzisiejszego dnia. Przyjechałem autem do domu, wysiadłem, zamknąłem drzwi po czym chciałem zamknąć zamek pilotem ale już nie mogłem. Pomyślałem "bateria padła". Poszedłem do domu wymienić baterię, co też uczyniłem. Przyszedłem do auta aby je zamknąć ale zamek zostawał cały czas otwarty a kierunki nie migały, czyli zero jakichkolwiek odznak. Przyszedłem znowu do domu, odpaliłem forum i poczytałem o programowaniu zamka, tak też zrobiłem, ale nie miałem drugiego klucza, żeby go włożyć do drzwi. Programowanie oczywiście nie pomogło. Drzwi nadal zostawały otwarte, bo jak wspomniałem wcześniej kluczyk nie zamyka drzwi. Pomyślałem: "zamknę bagażnik to może coś ruszy". Jak pomyślałem tak też zrobiłem no i efekt był tego taki, że drzwi się pozamykały, ale nie mogłem ich otworzyć - kluczyk nie otwiera a pilot nie działa. Aby otworzyć drzwi udałem się do bagażnika, aby kluczyk obrócić w drugą stronę. Bagażnik się otwarł, alarm się włączył, kierunki zaczęły migać, a przednie drzwi dalej zamknięte. . . Nie wiedząc co zrobić czekałem aż alarm się wyłączy. Po pewnym czasie tak się stało ale kierunki nadal migały. Zacząłem nerwowo naciskać pilot i zauważyłem, że podczas wciskania guzika częstotliwość migania kierunków się zmienia (edit: po dłuższym wpatrzeniu się w te kierunki, mogło mi się jednak wydawać, że miganie się zmienia - nerwy), więc jakieś tam fale odbiera, po pewnym czasie kierunki przestały migać a ja mam auto dalej zamknięte. . . Ma ktoś jakąś sugestię, pomysł lub cokolwiek innego aby otworzyć auto i zaprogramować kluczyk? Pozdrawiam i czekam na jak najszybsze informacje. Byłem jeszcze raz przy samochodzie i mam kolejne małe info. Jak otwieram bagażnik to nie słyszę centralnego, później włącza się alarm itd, ale jak zamykam bagażnik kluczykiem to słychać centralny jak by zamykał drzwi - czyli to co stało się za pierwszym razem. Dodam jeszcze, że kluczyk który mam pasuje tylko do stacyjki i bagażnika - drzwi odpadają.
grzanek85 Opublikowano 6 Sierpnia 2008 Opublikowano 6 Sierpnia 2008 Kodowanie kluczyka zrób tak: klucz w zamek i przekręcając klucz na otwieranie naciśnij otwieranie w pilocie lub na odwrót zamykając wciśnij zamykanie.Takie kodowanie powinno pomóc.
domjenick Opublikowano 6 Sierpnia 2008 Opublikowano 6 Sierpnia 2008 w b5 mozesz telikatnie odchylic drzwi,ale krok po kroku narzedzia: dlugi ,sztywny drut,z oczkiem na koncu,srubokret,drewniane kliny 2 podloz recznik pod srubokret odchyl rog drzwi i wloz klina,zeby zablokowac to,co odchyliles,klin od srubokreta w strone zawiasow,odchyl tak bardzo,jak bedziesz mogl wlozyc drut i dosiegnac klamki ,to wloz drugiego klina-pewnie bedzie lepiej z kims to robic,nie probuj otworzyc tym przyciskiem od centrala,bo jak alarm jest uzbrojony,to nie dziala,zlap za klamke i pociagnij dwa razy za nia i otwarte, uwaga ,na 100 procent alarm zawyje,wiec rob to w dzien,zeby nikt policji nie wezwal jesli nie bedziesz mogl siegnoc,to sprobuj z innej strony,albo tylne drzwi-o ile blokada dla dzieci jest wylaczona powodzenia i napisz jak poszlo [br]Dopisany: 06 Sierpień 2008, 22:35 _________________________________________________kodowanie-tak ,jak napisal grzanek,albo vag ,ale jak bedziesz kodowal,to zostaw otwarte okno na wszelki wypadek
grzanek85 Opublikowano 6 Sierpnia 2008 Opublikowano 6 Sierpnia 2008 NIe tak drastycznie , jeśli chcesz je otworzyć spróbuj wyjąc pompkę centralnego która jest w bagażniku i w czarnej kostce poszukaj brązowego przewodu z paskiem podaj na niego masę i otworzy CI auto.
bysiek_s_k Opublikowano 6 Sierpnia 2008 Autor Opublikowano 6 Sierpnia 2008 Co do kodowania to nie pomogło ;( - zaznaczam, że chciałem go zakodować przez zamek w bagażniku, bo do drzwi ten klucz nie pasuje. A co do odchylania drzwi to jeszcze się wstrzymam, może forum pomoże mi jakoś otworzyć auto bez takich czynności. Co do otwierania z kostki to jutro się rozejrzę jak to wygląda. Gdzie dokładnie ta pompka jest, bo wiem, że gdzieś od strony wlewu paliwa w bagażniku. Co do masy to jaki to będzie przewód?
domjenick Opublikowano 6 Sierpnia 2008 Opublikowano 6 Sierpnia 2008 jest w takiej gabce po prawej stronie w bagazniku,podnies wykladzine ,odchyl boczna wykladzine i zobaczysz [br]Dopisany: 06 Sierpień 2008, 22:49 _________________________________________________jest wielkosci ceglowki-wiec nie przeoczysz
grzanek85 Opublikowano 6 Sierpnia 2008 Opublikowano 6 Sierpnia 2008 Anie masz wkładki w zamku pasażera??
bysiek_s_k Opublikowano 6 Sierpnia 2008 Autor Opublikowano 6 Sierpnia 2008 Właśnie nie, dosyć to dziwne. Jedyne miejsca na kluczyk to stacyjka i bagażnik oraz drzwi kierowcy do których nie mam kluczyka.
domjenick Opublikowano 6 Sierpnia 2008 Opublikowano 6 Sierpnia 2008 pewnie byly wymieniane zamki,po probie otwarcia,czyms innym niz kluczyk,z tad niemoznosc otwarcia wszystkiego jednym kluczem,a swoja droga,to dziwne,ze nie zrobili tego lepiej,mogli dac jeden klucz do zamka,a jeden od stacyjki[br]Dopisany: 06 Sierpień 2008, 23:03 _________________________________________________a na forum mozesz znalezc to samo,poszukaj u mnie w profilu,uczestniczylem w takiej rozmowie kiedys [br]Dopisany: 06 Sierpień 2008, 23:05 _________________________________________________maly OT ,na rozluznienie nerwow http://pl.youtube.com/watch?v=bfman673sTw
bysiek_s_k Opublikowano 7 Sierpnia 2008 Autor Opublikowano 7 Sierpnia 2008 Widziałem ten odcinek "Usterki" ale poszukam innego rozwiązania Aktualnie jestem w pracy ale będę się męczył wieczore to dam znać jakie efekty.
krzyniek Opublikowano 7 Sierpnia 2008 Opublikowano 7 Sierpnia 2008 Anie masz wkładki w zamku pasażera?? po lifcie już nie było w zamku pasażera
bysiek_s_k Opublikowano 7 Sierpnia 2008 Autor Opublikowano 7 Sierpnia 2008 A Audik jest po lifcie, więc nie będzie wkładki u pasażera. Jak wróce do domu to będę się bawił z tym brązowym kabelkiem i masą - jaki kabel to masa?
grzanek85 Opublikowano 7 Sierpnia 2008 Opublikowano 7 Sierpnia 2008 Masę sobie weź z którego chcesz elementu karoserii byle dobrze stykała. Patrząc od przodu pompki będzie to lewa kostka
bysiek_s_k Opublikowano 7 Sierpnia 2008 Autor Opublikowano 7 Sierpnia 2008 Czyli w lewej kostce będzie ów brązowy kabelek. Jak wróce do domu to idę do bagażnika, trochę będzie auto wyło ale jakoś to przeżyje - użyje stoperów
dark79 Opublikowano 7 Sierpnia 2008 Opublikowano 7 Sierpnia 2008 jak masz pneumatyczny zamek to sciagnij weza z pompki i dmuchnij w niego albo zassssssaj silowniki powinny sie ruszyc przy drzwiach
domjenick Opublikowano 7 Sierpnia 2008 Opublikowano 7 Sierpnia 2008 nie musisz miec stoperow,po przeciwnej stronie jest syrenka-odlacz jeden kabel i po klopocie,tylko nie zapomnij wpiac go z powrotem
bysiek_s_k Opublikowano 7 Sierpnia 2008 Autor Opublikowano 7 Sierpnia 2008 Dzięki wielkie za zainteresowanie, ale teraz do domu wróciłem i już nie robiłem z Audikiem. Jutro po południu będę robił to dam znać jakie efekty.
domjenick Opublikowano 7 Sierpnia 2008 Opublikowano 7 Sierpnia 2008 nie wiem jak inni,ale ja czekam :gwizdanie:
bysiek_s_k Opublikowano 8 Sierpnia 2008 Autor Opublikowano 8 Sierpnia 2008 Jesteście wielcy :> Auto otworzone, czyli już się nim można poruszać z tym, że za każdym razem jak zamknę auto to muszę powtarzać czynności z rozpinaniem kostek w bagażniku. Jak teraz mogę zaprogramować pilot z jednym kluczykiem? Tylko VAG?
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się