kowalson86 Opublikowano 5 Listopada 2013 Opublikowano 5 Listopada 2013 Witam. Zdecydowałem się na zakup na przyszły sezon tych winetrwheels'ów 17" 7,5 szerokie planuje przemalować je na kolor powiedzmy "budyniowy" jak to widzicie z lakierem LZ9U na a4b5? Może jakieś sugestie ktoś podrzuci?
carrera369 Opublikowano 5 Listopada 2013 Opublikowano 5 Listopada 2013 Takie felgi dobrze wyglądają wypolerowane w Polo z oponami np. 205/40 albo 185/35. W A4 będą wyglądać słabo - szczególnie pomalowane. Do wiosny masz jeszcze czas na wybranie czegoś lepszego.
kowalson86 Opublikowano 6 Listopada 2013 Autor Opublikowano 6 Listopada 2013 Takie felgi dobrze wyglądają wypolerowane w Polo z oponami np. 205/40 albo 185/35.W A4 będą wyglądać słabo - szczególnie pomalowane. Do wiosny masz jeszcze czas na wybranie czegoś lepszego. Nie uważam żeby ta cela źle wyglądała na a4 szczególnie przy dobrej opinię i gwincie...
carrera369 Opublikowano 6 Listopada 2013 Opublikowano 6 Listopada 2013 Jeżeli nie założysz standardowych opon 225/45 i mocno obniżysz zawieszenie to faktycznie takie wypolerowane felgi mogą dość dobrze wyglądać, chociaż do A4 bardziej pasują moim zdaniem 18"
Dev Opublikowano 6 Listopada 2013 Opublikowano 6 Listopada 2013 Na 17 moze troche ...ujowo wygladac bez gleby Na 18 to juz niezle
kowalson86 Opublikowano 6 Listopada 2013 Autor Opublikowano 6 Listopada 2013 Na 17 moze troche ...ujowo wygladac bez glebyNa 18 to juz niezle smigałem juz na 18" sline z a8 w pełnej polerce... fajna sprawa przyciaga oko ale ciężkie w utrzymaniu:decayed: poza tym ostra gleba i 18" odpada ze wzgledu na drogi jakimi musze sie poruszać dlatego wybór padł na winterwheels'y w 17" tylko szukam dobrej podpowiedzi jaki kolor spasuje pod lakier LZ9U
carrera369 Opublikowano 6 Listopada 2013 Opublikowano 6 Listopada 2013 Jeżeli drogi po których jeździsz są kiepskie i 18" i ostra gleba odpadają, a polerki nie chcesz to wracam do postu #2
kowalson86 Opublikowano 6 Listopada 2013 Autor Opublikowano 6 Listopada 2013 Jeżeli drogi po których jeździsz są kiepskie i 18" i ostra gleba odpadają, a polerki nie chcesz to wracam do postu #2 niestety takie nasze realia
carrera369 Opublikowano 6 Listopada 2013 Opublikowano 6 Listopada 2013 Może pomyśl nad klasycznymi oryginalnymi felgami S-line - 17" do B5 na pewno lepiej będą pasować AUDI S LINE 17'' 5X112 A4 A6 A3 A8 S-LINE (3631540798) - Allegro.pl - Więcej niż aukcje.
Kowi87 Opublikowano 6 Listopada 2013 Opublikowano 6 Listopada 2013 Na 17 moze troche ...ujowo wygladac bez glebyNa 18 to juz niezle smigałem juz na 18" sline z a8 w pełnej polerce... fajna sprawa przyciaga oko ale ciężkie w utrzymaniu:decayed: poza tym ostra gleba i 18" odpada ze wzgledu na drogi jakimi musze sie poruszać dlatego wybór padł na winterwheels'y w 17" tylko szukam dobrej podpowiedzi jaki kolor spasuje pod lakier LZ9U Takie felgi dobrze wyglądają wypolerowane w Polo z oponami np. 205/40 albo 185/35.W A4 będą wyglądać słabo - szczególnie pomalowane. Do wiosny masz jeszcze czas na wybranie czegoś lepszego. Nie uważam żeby ta cela źle wyglądała na a4 szczególnie przy dobrej opinię i gwincie... jedno z drugim sie nie zgadza i chyba nie jesteś tego świadomy Poniewaz kupując felge 17ke nie mysłałes chyba że jak ją zglebisz to będzie lepiej niz na 18tce jak założysz jak to ujałes dobre opony. Dobra opona dla tej felgi to profil 45, o naciagach jakichkolwiek mozesz zapomnieć to ledwo 7,5cala:facepalm: teraz tak założysz profil 40 pod rozmiar 17, auto będzie faktycznie stało nizej, ale co zatym idzie szpara miedzy oponą a błotnikiem powiększy sie, zeby to wygladało bedziesz musiał skręcić, a jak skręcisz to logiczne ze auto siadzie nizej niz na tej 18tce której tak sie boisz:whistling: efekt bedzie taki że bedzie Ci sie gorzej jeżdizć niz na tych 18kach co miałes bo teraz by wygladało będziesz tarł o wszystko. A jak dasz własciwy rozmiar opony czyli profil 45 felga straci urok będzie wygladać jak kołpak... w twoim przypadku malowany kołpak. Pamietaj im większa felga tym auto wyzej stoi mimo że zglebione meidzy błotnikiem a oponą, z tego wzgledu chłopaki uciekaja z 19ek na rzecz 18ki, bo zwyczajnie auto bez ingerencji w zawieszenie(obciecie zwoi) jest kozą mimo profilu 35:whistling: masz jeszcze czas według mnie te felgi na zime sobie ogarnij, a na lato kup cos z jajem i dopiero jajcarsko pomaluj:kox: ---------- Post dopisany at 16:45 ---------- Poprzedni post napisany at 16:11 ---------- [TABLE=class: info-table] Średnica 634.3mm 611.8mm Obwód 1992.7mm 1922mm Grzebać 55.3mm 55.3mm Wstawka 135.3mm 135.3mm straty 0% 3,68% przekłamanie 30 mph 30 mph 31,1 mph przekłamanie 60 mph 60 mph 62,21 mph Róznica wysokości 0mm -11.25mm Strata luka Arch 0mm -11.25mm [/TABLE] Porównanie dla 225/45/r17/7,5 z 225/40/r17/7,5 ---------- Post dopisany at 16:52 ---------- Poprzedni post napisany at 16:45 ---------- [TABLE=class: info-table] [/TD] 225/45/17 225/40/18 Średnica 634.3mm 637.2mm Obwód 1992.7mm 2001.8mm Grzebać 55.3mm 55.3mm Wstawka 135.3mm 135.3mm Error Speedo 0% -0,46% Czytanie na 30 mph 30 mph 29,86 mph Czytanie na 60 mph 60 mph 59,73 mph Jeździć przyrost wysokości 0mm 1.45mm Strata luka Arch 0mm 1.45mm [/TABLE] [TABLE=class: info-table] [TD]225/40/17 225/40/18 Średnica 611.8mm 637.2mm Obwód 1922mm 2001.8mm Grzebać 55.3mm 55.3mm Wstawka 135.3mm 135.3mm Error Speedo 0% -3,99% Czytanie na 30 mph 30 mph 28,8 mph Czytanie na 60 mph 60 mph 57,61 mph Jeździć przyrost wysokości 0mm 12.7mm Strata luka Arch 0mm 12.7mm [/TABLE]
kowalson86 Opublikowano 6 Listopada 2013 Autor Opublikowano 6 Listopada 2013 Na 17 moze troche ...ujowo wygladac bez glebyNa 18 to juz niezle smigałem juz na 18" sline z a8 w pełnej polerce... fajna sprawa przyciaga oko ale ciężkie w utrzymaniu:decayed: poza tym ostra gleba i 18" odpada ze wzgledu na drogi jakimi musze sie poruszać dlatego wybór padł na winterwheels'y w 17" tylko szukam dobrej podpowiedzi jaki kolor spasuje pod lakier LZ9U Takie felgi dobrze wyglądają wypolerowane w Polo z oponami np. 205/40 albo 185/35.W A4 będą wyglądać słabo - szczególnie pomalowane. Do wiosny masz jeszcze czas na wybranie czegoś lepszego. Nie uważam żeby ta cela źle wyglądała na a4 szczególnie przy dobrej opinię i gwincie... jedno z drugim sie nie zgadza i chyba nie jesteś tego świadomy Poniewaz kupując felge 17ke nie mysłałes chyba że jak ją zglebisz to będzie lepiej niz na 18tce jak założysz jak to ujałes dobre opony. Dobra opona dla tej felgi to profil 45, o naciagach jakichkolwiek mozesz zapomnieć to ledwo 7,5cala:facepalm: teraz tak założysz profil 40 pod rozmiar 17, auto będzie faktycznie stało nizej, ale co zatym idzie szpara miedzy oponą a błotnikiem powiększy sie, zeby to wygladało bedziesz musiał skręcić, a jak skręcisz to logiczne ze auto siadzie nizej niz na tej 18tce której tak sie boisz:whistling: efekt bedzie taki że bedzie Ci sie gorzej jeżdizć niz na tych 18kach co miałes bo teraz by wygladało będziesz tarł o wszystko. A jak dasz własciwy rozmiar opony czyli profil 45 felga straci urok będzie wygladać jak kołpak... w twoim przypadku malowany kołpak. Pamietaj im większa felga tym auto wyzej stoi mimo że zglebione meidzy błotnikiem a oponą, z tego wzgledu chłopaki uciekaja z 19ek na rzecz 18ki, bo zwyczajnie auto bez ingerencji w zawieszenie(obciecie zwoi) jest kozą mimo profilu 35:whistling: masz jeszcze czas według mnie te felgi na zime sobie ogarnij, a na lato kup cos z jajem i dopiero jajcarsko pomaluj:kox: ---------- Post dopisany at 16:45 ---------- Poprzedni post napisany at 16:11 ---------- [TABLE=class: info-table] Średnica 634.3mm 611.8mm Obwód 1992.7mm 1922mm Grzebać 55.3mm 55.3mm Wstawka 135.3mm 135.3mm straty 0% 3,68% przekłamanie 30 mph 30 mph 31,1 mph przekłamanie 60 mph 60 mph 62,21 mph Róznica wysokości 0mm -11.25mm Strata luka Arch 0mm -11.25mm [/TABLE] Porównanie dla 225/45/r17/7,5 z 225/40/r17/7,5 ---------- Post dopisany at 16:52 ---------- Poprzedni post napisany at 16:45 ---------- [TABLE=class: info-table] [/TD] 225/45/17 225/40/18 Średnica 634.3mm 637.2mm Obwód 1992.7mm 2001.8mm Grzebać 55.3mm 55.3mm Wstawka 135.3mm 135.3mm Error Speedo 0% -0,46% Czytanie na 30 mph 30 mph 29,86 mph Czytanie na 60 mph 60 mph 59,73 mph Jeździć przyrost wysokości 0mm 1.45mm Strata luka Arch 0mm 1.45mm [/TABLE] [TABLE=class: info-table] [TD]225/40/17 225/40/18 Średnica 611.8mm 637.2mm Obwód 1922mm 2001.8mm Grzebać 55.3mm 55.3mm Wstawka 135.3mm 135.3mm Error Speedo 0% -3,99% Czytanie na 30 mph 30 mph 28,8 mph Czytanie na 60 mph 60 mph 57,61 mph Jeździć przyrost wysokości 0mm 12.7mm Strata luka Arch 0mm 12.7mm [/TABLE] Kowi to mi litanie jebnąłeś :decayed: na 18" 225/45 jak pisałem wcześniej już jeździłem i przy moim 1.6 to niestety nie zdaje egzaminu! pali jak smok a poza tym zero jechania....
Kowi87 Opublikowano 6 Listopada 2013 Opublikowano 6 Listopada 2013 no jak chcesz, na tą szerokosć mozesz połasić sie też na opony 205/40 jak koniecznie chcesz ugrywać wysokosć zawiechy felgą ale będziesz zacierał wszedzie tam gdzie na większej feldze przejedziesz bez obaw:wink:
kowalson86 Opublikowano 6 Listopada 2013 Autor Opublikowano 6 Listopada 2013 no jak chcesz, na tą szerokosć mozesz połasić sie też na opony 205/40 jak koniecznie chcesz ugrywać wysokosć zawiechy felgą ale będziesz zacierał wszedzie tam gdzie na większej feldze przejedziesz bez obaw:wink: Kowi to nie chodzi o to że chce regulować wysokość auta felgą tylko z doświadczenia wiem na 18" i szerokiej oponie 1.6 stoi w miejscu.... dlatego mysle poważnie nad ładnymi 17" i szukam dobrej porady
carrera369 Opublikowano 6 Listopada 2013 Opublikowano 6 Listopada 2013 mysle poważnie nad ładnymi 17" i szukam dobrej porady Patrz post #9 + opony 205/50 R17
kowalson86 Opublikowano 6 Listopada 2013 Autor Opublikowano 6 Listopada 2013 mysle poważnie cnymi 17" i szukam dobrej porady Patrz post #9 + opony 205/50 R17 Wychodzi na to że albo swap z 1.6 na 1.8t, albo jazda tylko na 15", carrera profil 50 to napewno odpada..
carrera369 Opublikowano 6 Listopada 2013 Opublikowano 6 Listopada 2013 Dlaczego profil 50 odpada ? Chcesz mieć 17" felgi które nie zamulą auta z 1.6 to 205/50 R17 jest najlepszym wyborem.
kowalson86 Opublikowano 6 Listopada 2013 Autor Opublikowano 6 Listopada 2013 Dlaczego profil 50 odpada ? Chcesz mieć 17" felgi które nie zamulą auta z 1.6 to 205/50 R17 jest najlepszym wyborem. Myślę że profil 50 zabije koło w 17calach, źle to będzie wyglądać, chyba ze w ostateczności jakieś lekkie 18" i opona 205/40 lub 215/40
Kowi87 Opublikowano 6 Listopada 2013 Opublikowano 6 Listopada 2013 205/45 tez nie zamuli a bedzie wygladac profil50 zrobi z tego wyglad jak 16ka ...
kowalson86 Opublikowano 7 Listopada 2013 Autor Opublikowano 7 Listopada 2013 205/45 tez nie zamuli a bedzie wygladac profil50 zrobi z tego wyglad jak 16ka... Ok, to przemyśle jeszcze sprawę i może zdecyduje się na ładne 18" + 205/45, przy okazji jakie ET do gwintu brać?
Kowi87 Opublikowano 7 Listopada 2013 Opublikowano 7 Listopada 2013 Ten rozmiar opony proponowalem pod 17ke ...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się