Skocz do zawartości
IGNOROWANY

Problemy z B6 1.8T.


VTG

Rekomendowane odpowiedzi

Mam następujące błędy:

Address 01: Engine Labels: Redir Fail!

Control Module Part Number: 8E0 909 518 AL HW: 8E0 909 018 A

Component and/or Version: 1.8L R4/5VT G 0003

Software Coding: 0011501

Work Shop Code: WSC 00355 211 78917

VCID: 7AF0F0B60A854FCC

7 Faults Found

17705 - Pressure Drop between Turbo and Throttle Valve (check D.V.!)

P1297 - 001 - Upper Limit Exceeded

17700 - Map Controlled Engine Cooling Thermostat (F265): Open Circuit

P1292 - 004 - No Signal/Communication - Intermittent

16891 - Idle Control System RPM: Higher than Expected.

P0507 - 001 - Upper Limit Exceeded

17544 - Fuel Trim: Bank 1 (Add): System too Lean

P1136 - 001 - Upper Limit Exceeded - MIL ON

16684 - Random/Multiple Cylinder Misfire Detected

P0300 - 008 - Implausible Signal - Intermittent

16685 - Cylinder 1: Misfire Detected

P0301 - 008 - Implausible Signal - Intermittent

16688 - Cylinder 4: Misfire Detected

P0304 - 008 - Implausible Signal - Intermittent

W silniku falują obroty, wymieniony zawór dv, problemy z temperaturą w trasie ale to termostat.

Wolne obroty falują. Wymieniono świece i 2 cewki teraz zostało wymienić pozostałe 2 cewki. Od czego zacząć.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

hmm nie wiem jak w tdi ale w mojej 1.8 t padło sterowanie silnika czyli padł mi bezpiecznik wyskoczyło mi z 10 błędów silnik chodził jak traktor drgał po wymianie bezpiecznika zero błędów wszystko wróciło do normy .

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

na pierwszy strzal wymienic cewki na 1-4cylindrze,

dwa sprawdzisz szczelnosc dolotu

trzy sprawdzic zawor DV pod kątem szczelnosci

cztery jesli jest lpg to do regulacji

pięć - wykonać adaptacje przepustnicy

sześć wykonać logi dynamiczne bloki 2+33, 3+20, 15+16, 115+118.

siedem - jesli jest lpg to nie logować na lpg tylko na pb i skasować błędy sprawdzic czy powracaja na pb.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Źle.

Zła kolejność.

Najpierw szczelność dolotu.

Bo potem się okaże, że cewki dobre.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

racja miałem podobnie zaraz po kupnie auta padł "odpowietrzenia skrzyni korbowej"

Wysłane z mojego GT-I9100 za pomocą Tapatalk 2

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Szczelność dolotu ok, odma wymieniona i ma taką malutką dziurkę ale raczej fabryczną. Przepustnica zaadoptowana, termostat F265 wymieniony kupiony w s-auto z wrocławia za 205zł BEHR. Wracają 2 błędy:

17705 - Pressure Drop between Turbo and Throttle Valve (check D.V.!)

P1297 - 001 - Upper Limit Exceeded

16891 - Idle Control System RPM: Higher than Expected.

P0507 - 001 - Upper Limit Exceeded

Po skasowaniu błędów i zrobieniu adaptacji chodzi idealnie równo na biegu jałowym. Przejechałem się jak był zimny wróciłem i było ok. Po 30 minutach zaczął falować. Skasowałem błędy adapractacja i było ok. Wyjęcie odmy i włożenie jakby poprawiało sytuację na chwilę. Wymieniałem łańcuch nastawnika zmiennych faz rozrządu i uszczelki ale na pewno zrobiłem to dobrze. Nie równa praca była wcześniej. Rury dolotowe całe dv szczelny. Może jednak przepustnica jest uszkodzona?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jaką malutką dziurkę??

To ma być szczelne żadnych dziur, chodzi o kolanko??

Rury dolotowe całe dv szczelny.

a cienki wężyk do DV cały? szczelny?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Adaptację wykonywałem sporo razy. Wczoraj podłączałem VCDS i znów

17705 - Pressure Drop between Turbo and Throttle Valve (check D.V.!)

P1297 - 001 - Upper Limit Exceeded

16891 - Idle Control System RPM: Higher than Expected.

P0507 - 001 - Upper Limit Exceeded

Wężyk do DV cały zdjałem go i sprawdziłem i zawór dv nowy. W tej chwili chodzi równo na biegu jałowym mimo tych błędów. Wczoraj jak je skasowałem podczas pracy silnika zaczął minimalnie falować, od razu pojawił się błąd o dv i trotle.

Zgasiłem zrobiłem adaptację skasowałem błędy i odpaliłem. Chodził minimalnie falując skasowałem błąd z dv podbiósł obroty do 1100 sam opadł i znów jest równo. Błąd istnieje jeden i drugi po 100km ostrej jazdy nie pojawiają się błędy wypadania zapłonu ani ubogiej mieszanki. Auto ma gaz BRC założony przez dobrego gazownika. To auto kolegi. Auto ma moc nie ma problemów z wastegatem ani z doładowaniem.

ROSS TECH podaje tak:

17705/P1297/004759 - Pressure Drop between Turbo and Throttle Valve (check D.V.!)

Possible Symptoms

Malfunction Indicator Light (MIL) ON

Power Loss

Possible Causes

Leaking Hoses and/or Pipes between Components

Boost Pressure Control Valve (N249) faulty

Diverter Valve faulty

Throttle Body dirty

Vacuum leak

Possible Solutions

Check Hoses and Pipes between Components

Check / Replace Boost Pressure Control Valve (N249)

Check / Replace Diverter Valve

Check / Clean Throttle Body

Perform Throttle Body Alignment (TBA)

Check for Vacuum leak(s) including PCV system

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Zawór numer 06A 129 101 D Genuine VW / Audi VALVE (06A-129-101-D / 06A129101D)

był wymieniany w ASO i ma dziurke mniejsza niż mm2 i nie jest idealnie szczelny. Dziurka wydaje się fabryczna. Jest regularna i wiem że zawór ten reguluje doładowanie choć nie wiem jak?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

To nie ten zawór, nr 6 na obrazku tam jest zaworek jednokierunkowy, sprawdz go ma nie przepuszczać w strone odmy. ten co dales na obrazku to zawór zawór regulujący ciśnienie tam jest dziurka ale to jest odpowietrzenie membrany.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

035103245G do BFB to jest śruba odpowietrzająca. Nie bardzo wiem gdzie może być nie widziałem takiego zaworu w bfb a ściągałem 2 wałki i pokrywę zaworów. On może być nie szczelny?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Na obrazku widać gdzie jest tak to śruba odpowietrzająca, sprawdz czy nie przepuszcza ciśnienia do odmy, w strone kolektora ma przepuszczać, zreszta jak wyjmiesz to bedziesz widział że pewnie się rozleciał w środku.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Zastanawiam się co ma DV do wolnych obrotów.

Przecież on ma połaczenie z rurą za turbiną i przed.

Jakby nie patrzeć to i tak powietrze idzie przez przepływomierz, on jest do upuszczania ciśnienia przy puszczaniu pedału gazu.

Dodam że u mnie też miałem uszkodzony i nic na wolnych obrotach się nie działo

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Tak poszła prawidłowo, za 800km wymienię tą śrubę odpowietrzającą koszt 32zł w ASO wtedy zbliża się olej leje 5w50. Póki co mimo tych błędów chodzi równo. DV też jest z literką N te są podobno bardziej wytrzymałe.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

06A 129 101 D nie reguluje doladowania................. jest odpowiedzialny za system przewietrzenia skrzyni korbowej - ODMA ... zapobiega nadmiernemu wyciaganiu oparow oleju przy booscie...

035103245G znajduje sie pod kolektorem ssacym tak jakby, ukryty po częsci w rurze w takim trojniku ktory wchodzi do odmy w bloku

sprawdzić szczelność dolotu jakąś sprężarka ...

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Pociśnięte przy wymianie oleju wymieniłem śrubę odpowietrzającą brak jakichkolwiek błędów i falowań. Za niecałe 32zł pozbyłem się wszystkich błędów.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...