Dajmon Opublikowano 8 Listopada 2013 Autor Opublikowano 8 Listopada 2013 u kolego to ja zmierzyłem Ci jak ze zdjęcia to "CAN-L" tylko ten przewód mam, wg rozpiski powinien być jeszcze "CD-GND" którego przewodu ja tam nie mam
Tom A4 Opublikowano 8 Listopada 2013 Opublikowano 8 Listopada 2013 tu sprawdź czy jest tam przejście do masy ?
Dajmon Opublikowano 8 Listopada 2013 Autor Opublikowano 8 Listopada 2013 erreata pokazuje jak u mnie, czyżby problem z brakującym przewodem ???? "CD-GND"
Tom A4 Opublikowano 8 Listopada 2013 Opublikowano 8 Listopada 2013 jeśli tam jest przejśćie do masy to wydaje mi się że tam powinien być wpięty ten kabel od zmieniarki ten z oczkiem tam gdzie jest cd gnd
Dajmon Opublikowano 8 Listopada 2013 Autor Opublikowano 8 Listopada 2013 czy ja mam się zapiąć w to miejsce przewodem masy od zmieniarki ?? tym przewodem zakończonym oczkiem miedzianum ---------- Post dopisany at 23:08 ---------- Poprzedni post napisany at 23:07 ---------- pod swój nr na priva do mnie oddzwonię lub drynknij 509-304-420 pogadam z tobą w samochodzie
Tom A4 Opublikowano 8 Listopada 2013 Opublikowano 8 Listopada 2013 zobacz tu niby są dwie masy ale jak na moje to po podpięciu przewodu z oczkiem do masy zmieniara musi ruszyć jesli nie to coś z nią nie tak ale to tylko moje zdanie
Dajmon Opublikowano 8 Listopada 2013 Autor Opublikowano 8 Listopada 2013 sprawdziłem tą masę na tym pinie, jest tam masa, wsadziłem oszlifowaną agrafkę i podpiąłem do niej masę zmieniarki tą z oczkiem miedzianym dalej jest to samo, zmieniarki radio nie widzi
Tom A4 Opublikowano 8 Listopada 2013 Opublikowano 8 Listopada 2013 posprawdzaj prześcia na przewodach bo kodowanie jest ok jeśli wszystko będzie ok to zmieniara albo radio uszkodzone
Dajmon Opublikowano 8 Listopada 2013 Autor Opublikowano 8 Listopada 2013 więc najlepiej by było podłączyć samą zmieniarkę tą moją u kogoś kto ma zmieniarkę sprawną w samochodzie, wówczas wiadomo będzie czy to zmieniarka jak nie to jutro do bielska jade do siemana
Tom A4 Opublikowano 8 Listopada 2013 Opublikowano 8 Listopada 2013 najlepsze rozwiązanie popięcie u kogos i sprawdzenie jeśli efekt będzie ten sam to reszta już wiadoma. Posprawdaj jeszcze przejscie na przewodach może któryś jest naderwany i nieprzewodzi ---------- Post dopisany at 23:39 ---------- Poprzedni post napisany at 23:33 ---------- sprawdx jeszcze kodowanie na 2 nie na 3 ---------- Post dopisany at 23:40 ---------- Poprzedni post napisany at 23:39 ---------- powinien zniknąć ten błąd 1305 i może zmieniara ruszy ale podepnij mase do radia
Dajmon Opublikowano 8 Listopada 2013 Autor Opublikowano 8 Listopada 2013 przekodowałem przed momentem nawet na 00002 i nic to nie dało, dziś już nic nie robie, jest fkurfiony.......
Tom A4 Opublikowano 8 Listopada 2013 Opublikowano 8 Listopada 2013 możliwe 3 przyczyny uszkodzona zmieniarka, kabel lub radio tyle można wywnioskować na odłegłość
Dajmon Opublikowano 10 Listopada 2013 Autor Opublikowano 10 Listopada 2013 zgadzam sie ---------- Post dopisany 10-11-2013 at 15:09 ---------- Poprzedni post napisany 09-11-2013 at 00:19 ---------- Jako, że jestem poza domem, nie robię nic ze zmieniarką ale oczywiście wożę ze sobą lapka no i go podłączam od czasu do czasu po trasie. Podłączyłem i gdy miałem ustawienia 00003, to Vag odczytał takie dane: VAG-COM Version: Release 311.2-N Control Module Part Number: 8E0 035 186 Component and/or Version: concert II GRO 0006 Software Coding: 00003 Work Shop Code: WSC 63351 1 Fault Found: 01305 - Databus for Infotainment 80-00 - Single-Wire Operation gdy przekodowałem na 00001, to: Software Coding: 00001 Work Shop Code: WSC 63351 5 Faults Found: 01300 - Control Module for Navigation with CD-Rom (J401) 49-00 - No Communications 01317 - Control Module in Instrument Cluster (J285) 49-10 - No Communications - Intermittent 00857 - CD Changer Unit (R41) 49-00 - No Communications 00858 - Connection: Radio ZF Output to Antenna Amplifier 36-00 - Open Circuit 01305 - Databus for Infotainment 80-00 - Single-Wire Operation ------------------ Ten błąd akurat rozumiem: 00858 - Connection: Radio ZF Output to Antenna Amplifier 36-00 - Open Circuit Poczytałem i jest to jak się nie mylę błąd dodatkowej anteny, która jest wsparciem dla anteny podstawowej naparowanej na tylnych szybach u mnie w Avancie. Doczytałem również, że antena ta dodatkowa kończy się wtykiem żeńskim (jest on u mnie) i gniazdem męskim koloru żółtego/sraczkowatego wychodzącym z Concerta (również do mam w radiu). Sprawdziłem wtyk z kabla antenowego i gniazdo w Concercie i w gnieździe mam ułamany pin środkowy - sygnałowy. Dlatego wywala zapewne błąd. Można dokupić w sklepie w TME taki zestaw do naprawy. W każdym razie pojawiła się informacja o: 00857 - CD Changer Unit (R41) 49-00 - No Communications Dziś późnym wieczorem jak wrócę z wypadu sprawdzę to jeszcze raz, jak nie dziś to jutro or rana będę to dłubał. 1
Tom A4 Opublikowano 10 Listopada 2013 Opublikowano 10 Listopada 2013 wygląda na to iż radio widzi zmieniarke bo jest podłączona ,a źle zakodowana i informuje o tym ten błąd 00857 przy kodowaniu na 00001 wyłączyłeś mu w ten sposób komunikacje i temu wywalił tyle błędów.
Dajmon Opublikowano 10 Listopada 2013 Autor Opublikowano 10 Listopada 2013 Źle zakodowana zmieniarka ? ---------- Post dopisany at 23:00 ---------- Poprzedni post napisany at 22:53 ---------- Czy źle zakodowane radio ?
Tom A4 Opublikowano 10 Listopada 2013 Opublikowano 10 Listopada 2013 chodziło mi o źle zakodowanie w momencie gdy zmieniłeś je na 00001 ja wracasz na 00003 to jest ok czyli po zmianie kodowania na 00001 wiadomo że radio widzi zmeniarke bo wywaliło błędy, kodowanie ok
Dajmon Opublikowano 11 Listopada 2013 Autor Opublikowano 11 Listopada 2013 Sprawdziłem zmieniarkę i kabel dzięki uprzejmości jednemu z kolegów forum. Na początku po podłączeniu VCDS'a, okazało się, że błąd: 01305 - Databus for Infotainment 80-00 - Single-Wire Operation wynikał z braku podłączenia linii: "CAN-H" w moim radiu (wtyczce), jak widać poniżej na zdjęciu Po oprawieniu nowego przewodu z nowym pinem i wprowadzeniu go do wtyczki, błąd zniknął i się już nie pojawia. Moja zmieniarka i kabel najpierw podłączyliśmy do mojego radia i nic. Próba przekodowania radia nie pomogła. Przenieśliśmy się więc do samochodu kolegi, który ma RNS'a i zmieniarkę. Podłączyliśmy moją zmieniarkę pod jego zmieniarkę (podstawiliśmy) i moja zmieniarka działała. Hm. Więc sprawdziliśmy mój kabel, czy z nim również będzie zmieniarka działać. Kolega miał przejściówki i różne tam inne gniazdo wtyczki. Podłączyliśmy więc moją zmieniarkę z moim przewodem przez jego przejściówki do jego radia RNS. Zmieniarka działała. Kabel więc również w porządku. Skoro mój sprzęt z okablowaniem działał u Niego, to jedyne co przychodziło do głowy, to to, że ja mam uszkodzone radio. Jako, że koleżka miał również radyjko starszej generacji w garażu u siebie - z kasetami, to podłączyliśmy je u mnie pod instalację do mojej zmieniarki. Radyjko to również nie wykryło zmieniarki. Przeszliśmy do Jego samochodu. Tam podłączyliśmy tego kaseciaka do jego instalacji i również moja i Jego zmieniarka nie zostały wykryte. Kolega sam nie miał pewności czy jego stary kaseciak jest sprawny ale wyprowadzenie na CD zmieniarkę ma, więc powinien hulać. Jeśli nie hula zmieniarka, to może jest ona modelem z zbyt wysokiego rocznika. Wyszło z porównania naszych zmieniarek, mojej i Jego, że mamy z tym samym oznaczeniem 8E0035111 z końcową literą "D" (8E0035111D). Nic więcej nie wskóraliśmy. Na chwilę obecną, po rozmowie ze sprzedawcą zmieniarki, Mówił, że postara się znaleźć inną może bez oznaczenia literowego i wysłać, na podmianę. Hm.
Tom A4 Opublikowano 11 Listopada 2013 Opublikowano 11 Listopada 2013 rocznik zmieniarki nie ma tu nic do znaczenia czy jest z 98 czy 2005 zero znaczenia skoro kabel i wtyczka pasuje to reszta musi śmigać. Moim zdaniem masz coś spartolone w instalacji ( grzebane ) skoro twoje radio nie śmiga i inne też to zostaje tylko to. Proponuje podłączyć radio na stole czyli tylko zasilanie radia i zmieniarka pod wtyczke do radia i masa to jedyny sposób sprawdzenia jeśli ruszy to coś z instalacją w aucie jest nie tak. Sam ma rns-e i podpinam tam wszystko co popadnie i śmiga więc u ciebie też musi.
Dajmon Opublikowano 12 Listopada 2013 Autor Opublikowano 12 Listopada 2013 Jeśli moje radio Concert II wyciągnę z samochodu, postawię na stole i podłączę samo zasilanie +12V i masę, to radio uruchomi się ale da komunikat "SAFE" zabezpieczone. Przynajmniej tak wyświetlał mi Concert II, gdy miałem włożoną do niego samą kostkę od zasilania radia w samochodzie, a pozostałe wypięte. Wówczas, samo radio podłączenie na stole do zasilania nie umożliwi dalszej jego analizy działania. Czy tak ?
pastaldo Opublikowano 12 Listopada 2013 Opublikowano 12 Listopada 2013 Ale SAFE to oznacza że musisz mu wprowadzić kod zabezpieczający/pin i powinien ruszyć.
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się