Skocz do zawartości
IGNOROWANY

Zmieniarką CD kłopot Concert II


Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

musi ruszyć :decayed: to normalne że na stole pyta o kod

Opublikowano

Yhm, rozumiem. Po wprowadzeniu kodu pin, który chyba gdzieś tam w książce powinienem mieć, to radio powinno się obudzić/uruchomić. Wówczas jak będę miał wpiętą wtyczkę od zmieniarki oraz podłączoną od niej masę na moim radiu, to będzie wówczas można stwierdzić co jest. Czy zmieniarka gada czy nie gada. Czy radio będzie widziało zmieniarkę czy nie. Dobrze. Zrobię tak jak piszecie dziś popołudniu.

Opublikowano

Dokładnie tak jak napisałeś jeśli zmieniarka nie ruszy mimo właściwego kodowania to wiadomo że z radiem jest coś nie tak bo skoro w innym aucie śmiga to wiadomo że nie jest to kabel ani zmienarka jeśli natomiast ruszy to wina jest w instalacji auta nic innego nie przychodzi mi do glowy

Opublikowano

No może być wersja samej zmieniarki. Otrzymałem trochę informacji od kolegi, z którym robiłem sprawdzanie oraz od sprzedawcy od którego kupiłem zmieniarkę z kablem, że były takie przypadki nie działania danej zmieniarki z danym typem Concerta. Może jest tak, że ja mam właśnie ten typ. Należałoby wówczas podstawić na próbę inną zmieniarkę, starszy model.

Zobaczymy w najbliższym czasie jak się sprawa rozstrzygnie.

---------- Post dopisany 13-11-2013 at 19:14 ---------- Poprzedni post napisany 12-11-2013 at 10:49 ----------

Więc tak. Wysunąłem radio z uchwytu w samochodzie. Wyciągnąłem następnie wszystkie kostki z radia. Następnie wpiąłem kostkę od zasilania czyli +12V,- masa, K-BUS. Podłączyłem wtyczkę ze zmieniarki oraz jej masę na obudowę radia (do blachy pod zapadkę metalową). Włączyłem radio. Wrzuciłem kod radia przez naciśnięcie przycisków SCN+RDS (przed pinem i po jego wprowadzeniu). Radio uruchomiło się. Uruchomiła się również zmieniarka czyli podświetlenie przycisków. Dwa razy też jękła mechaniką. Po naciśnięciu przycisku CD radio przełączyło się na odtwarzanie płyty z wewnątrz radia. Po ponownym naciśnięciu (podwójnie) przycisku CD (nawet kilka razy), nic to nie spowodowało. Zmieniarki mój Concert II nie widzi.

Wyłączyłem więc radio przyciskiem i wyciągnąłem bezpiecznik zasilający w radiu. Próbowałem następnie uruchomić radio. Nie udało się z uwagi na wyciągnięty bezpiecznik. Procedura włączenia radia na wyciągniętym bezpieczniku miała za zadanie rozładowanie wszystkich pojemności na zasilaniu w radiu, które do tej pory były naładowane, podtrzymując zasilanie pamięci radia. Włożyłem bezpiecznik do radia. Włączyłem radio przyciskiem. Radio zaśpiewało kod. Kod wprowadziłem. Radio uruchomiło się. Próbowałem naciskać przycisk CD. Nie przyniosło to efektu. Mój Concert II nie widzi zmieniarki.

---------- Post dopisany at 19:47 ---------- Poprzedni post napisany at 19:14 ----------

Teraz jeszcze co mi pozostaje, to sprawdzenie dokładnie wyprowadzeń z radia z wyprowadzeniami ze zmieniarki. Może któryś przewód od transmisji: Data IN, Data OUT, Clock, jest źle podłączony, czyli dane wejściowe, dane wyjściowe oraz sygnał zegarowy, podczas którego to Clock(lub inaczej CLK) na szynach Data zapychają ramki z informacjami między jednym a drugim urządzeniem (między radiem a zmieniarką). Spoglądnę jeszcze na pozostałe wyprowadzenia.

opis_wyprowdze_concerta_pod_zmieniarke.jpg ----------- nie mam tylko rozpiski wyprowadzeń zmieniarki

znalazłem coś takiego jedynie opis_wyprowdze_zmieniarki_seat.jpg

Może podrzucilibyście info na temat wyprowadzeń w zmieniarce panasonic 8E0035111D ??

---------- Post dopisany at 20:12 ---------- Poprzedni post napisany at 19:47 ----------

Na razie ściągnąłem Sevice Manual i studiuję

---------- Post dopisany at 20:17 ---------- Poprzedni post napisany at 20:12 ----------

Znalazłem wyprowadzenia CX-CA1492GC, oto, one:

---------- Post dopisany at 20:18 ---------- Poprzedni post napisany at 20:17 ----------

CX_CA1492_GC_wyprowadzenia_page_1.jpg

---------- Post dopisany at 20:52 ---------- Poprzedni post napisany at 20:18 ----------

Wg mnie jest źle zrobiony kabel, ale jeszcze analizuję połączenia na kablu i połączenia jakie powinny być na kablu a nie są, wg opisów gniazd w Concercie i w zmieniarce panasonic.

Postaram się zaraz przedstawić połączenia jakie powinny być moim zdaniem miedzy Concertem a zmieniarką.

---------- Post dopisany at 21:59 ---------- Poprzedni post napisany at 20:52 ----------

Zrobiłem kabel wg mojego rysunku. Idę do samochodu sprawdzić czy będzie działał.

po_czenie_Concert_zmieniarka.jpg

---------- Post dopisany at 22:17 ---------- Poprzedni post napisany at 21:59 ----------

Podłączyłem kabel zrobiony jak powyżej. Uruchomiłem radio i zmieniarka gada.

--------Cieszę się, że działa--------

Na radiu wyskoczyły CD+CD-, czyli możliwość wybrania płyty ze zmieniarki.

Odtwarzać płyty, zmieniarka odtwarza. Nuta gra.

--------Teraz się nie cieszę, że człowiek od przewodu dał nie powiem czego......kurfa, ciała------

Opublikowano

Navi-service... :facepalm:

Opublikowano

Myśl, że temat mógłbym zamknąć.

Opublikowano
Navi-service... :facepalm:

Co masz na myśli swą tajemniczą wypowiedzią? Rozwiń ją.

Opublikowano

sieman mi z tamtąd zamówił ten paściarski kabel, przez który miałem kłopoty

Opublikowano

Aha to wszystko jasne:wink:

Opublikowano

dokładnie. jako że sprawa była pilna a na miejscu nie miałem kabla to kabel szedł bezpośrednio z navi-servisu... nie popisali się chłopcy

Opublikowano

Przydałaby mi się teraz schowek pasażera z wyprofilowanym półką pod zmieniarkę. Ja ma schowek z lodówką, ale bez wyprofilowanej półki pod zmieniarkę. Moja półka jest o wiele szersza od zmieniarki. Albo pozostaje mi dokupić zwykły pojemnik na zmieniarkę jak na radio za przysłowiowe dwie dychy (20zł) i przykręcić go do tej mojej półki (zrobić w tej półce oczywiście z tyłu dziurę, żeby weszła zmieniarka na głębokość, bo aktualnie nie wchodzi i schowek się nie zamyka) albo kupić cały schowek pasażera z wyprofilowaną półką na zmieniarkę (oczywiście z lodówką jak mam aktualnie) albo wymienić się z kimś, opcjonalnie dopłacić do wymiany.

Hm.

---------- Post dopisany 16-11-2013 at 19:54 ---------- Poprzedni post napisany 14-11-2013 at 15:52 ----------

Schowek zalatwilem sobie od kolegi z forum na wymiane i za doplata. Teraz zmontowalem komplet bez dziargania. Samo ori. Jeszcze dokupic pozostaje jakies etui na plyty cd do wolnej polki obok zmieniarki.

Moge powiedziec/napisac, ze mod zaliczylem i moge przejsc do kolejnego.

Opublikowano
Przydałaby mi się teraz schowek pasażera z wyprofilowanym półką pod zmieniarkę. Ja ma schowek z lodówką, ale bez wyprofilowanej półki pod zmieniarkę. Moja półka jest o wiele szersza od zmieniarki. Albo pozostaje mi dokupić zwykły pojemnik na zmieniarkę jak na radio za przysłowiowe dwie dychy (20zł) i przykręcić go do tej mojej półki (zrobić w tej półce oczywiście z tyłu dziurę, żeby weszła zmieniarka na głębokość, bo aktualnie nie wchodzi i schowek się nie zamyka) albo kupić cały schowek pasażera z wyprofilowaną półką na zmieniarkę (oczywiście z lodówką jak mam aktualnie) albo wymienić się z kimś, opcjonalnie dopłacić do wymiany.

Hm.

---------- Post dopisany 16-11-2013 at 19:54 ---------- Poprzedni post napisany 14-11-2013 at 15:52 ----------

Schowek zalatwilem sobie od kolegi z forum na wymiane i za doplata. Teraz zmontowalem komplet bez dziargania. Samo ori. Jeszcze dokupic pozostaje jakies etui na plyty cd do wolnej polki obok zmieniarki.

Moge powiedziec/napisac, ze mod zaliczylem i moge przejsc do kolejnego.

Też przymierzam się do zmieniarki, mam nadzieję że uda mi się podpiąć wszystko bez komplikacji; ale jakby co to wiem z kim się kontaktować :wink: Fajnie, że wreszcie doszedłeś końca :brawo:

Opublikowano

Teraz to już luzik. Wiem o co chodzi. Jakby ktoś chciał porad w tym kontekście zmieniarka/kabel/concertII to walcie śmiało do mnie. Pomogę.

Opublikowano

Witam mam problem posiadam a4 b6 2001r. Mam radio Chorus (kaseciak)chciałem wrzucić sobie zmieniareczke bo do tej pory słuchałem przez transmiter i jakość do bani.

Posiadam zmieniarkę alpine CHM-S620 i niewiem czy będzie działać z tym radiem.ktoś mozę pomóc?

Opublikowano

niestety Alpina nie śmiga szukaj Albo ori albo Panasonic modele DP601, DP610, DP801 oraz DP810 DP600EN te śmigały ze starszymi wersjami nie wiem czy z tą wersją będą działać

Opublikowano

Dzięki.Zastanawiałem się nad kupnem orginalnej zmieniarki w schowek.Wprawdzie nie mam schowka z miejscem na zmieniarkę ale jakoś sobie bym z tym poradził.W bagażniku mam dziurę niby na zmieniarkę ale niema tam przewodów.Mam pytanie czy jak zdejmę schowek to w będzie gdzieś tam kostka do podpięcia zmieniarki w schowek czy trzeba dokupować przewód?

Wszystkie zmieniarki na allegro nie mają przewodów.

Opublikowano

przewodu raczej tam nie będzie. Przewód powinien być ze zmieniarką, ajeśli nie będzie to trzeba dokupić

Opublikowano

ile może kosztować przewód?

'

Opublikowano

trudno powiedzieć ale myśle że max 50zł

Opublikowano

dzięki śliczne za pomoc.

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...