audison88 Opublikowano 9 Listopada 2013 Opublikowano 9 Listopada 2013 Wie ktoś może jak i czym odczytać kod imobilajzera w tym autku?
banshee Opublikowano 9 Listopada 2013 Opublikowano 9 Listopada 2013 Podpiąć zegary programem VAG Tacho i odczytać PIN IMMO.
audison88 Opublikowano 9 Listopada 2013 Autor Opublikowano 9 Listopada 2013 program juz wiem ale w jaki spsob to w nim zrobic?
banshee Opublikowano 9 Listopada 2013 Opublikowano 9 Listopada 2013 Połącz się z licznikiem i wcisnij przycisk Czytaj PIN. Program nie działa z kablem do diagnostyki - może w tym masz problem.
audison88 Opublikowano 9 Listopada 2013 Autor Opublikowano 9 Listopada 2013 Aha dzięki i to wystarczy np do zmiany sterownika do którego musze wgrac moj pin?
Gość cwiara Opublikowano 9 Listopada 2013 Opublikowano 9 Listopada 2013 Pinu nie wgrywasz nigdzie tylko sie nim logujesz do ECU lub licznika.
audison88 Opublikowano 9 Listopada 2013 Autor Opublikowano 9 Listopada 2013 Rozumiem ale ten pi wystarczy zeby drugi ecu zadziałal?
Gość cwiara Opublikowano 9 Listopada 2013 Opublikowano 9 Listopada 2013 Co dokładnie chcesz zrobic? Zmienic ECU czy licznik?
Gość cwiara Opublikowano 9 Listopada 2013 Opublikowano 9 Listopada 2013 Więc potrzebujesz pin z nowego ecu który bedziesz montował i pin ze starego, który jest taki sam jak w liczniku. Później adaptacja w kanale 50. Jeśli to diesel EDC15 to prościej jest odczytać pin ze sterownika.
banshee Opublikowano 9 Listopada 2013 Opublikowano 9 Listopada 2013 to musisz znać PIN z nowego ecu, inaczej nie zaadaptujesz nowego ecu. PIN z nowego ecu nie zczytasz kablem VAG tacho. Najlepszym wyjściem jest wyłączyć immo w ecu na stole. Sam tak robiłem, kolega zczytał zawartość immo z ecu, ja zrobiłem immo off i później wgrał do pamięci nowy wsad.
audison88 Opublikowano 9 Listopada 2013 Autor Opublikowano 9 Listopada 2013 To tak to wszystko wygląda. A skoro juz przy tym temacie to przy okazji zapytam czy jest możliwość zwiększenia czułości pedału gazu w 1.8T za pomocą Vaga, czy wogóle istnieje taka opcja?
banshee Opublikowano 9 Listopada 2013 Opublikowano 9 Listopada 2013 Raczej tylko w mapie sterownika można tak zrobić, bynajmniej w dieslu można zmienić charakterystykę pedału gazu. U siebie zrobiłem bardziej liniowy niż w serii od samego początku, ale można bardziej agresywnie, jak kto woli.
audison88 Opublikowano 9 Listopada 2013 Autor Opublikowano 9 Listopada 2013 Właśnie o dieslu słyszałem że jest możliwość i ciekawiło mnie czy w benzynie też da się cos takie zrobić.
banshee Opublikowano 9 Listopada 2013 Opublikowano 9 Listopada 2013 głowy nie dam, ale dać się musi. Jedna oś odpowiada za położenie pedały gazu, druga obroty, a wartości w mapie to dawka (życzenie kierowcy). Wystarczy przesunąć położenie pedału gazu wcześniej, aby przy tym samym położeniu pedału mieć większą dawkę. Wydaje mi się, że w PB jest tak samo.
audison88 Opublikowano 9 Listopada 2013 Autor Opublikowano 9 Listopada 2013 ale takiego zabiegu samemu sie chyba nie zrobi?
Łukasz13 Opublikowano 9 Listopada 2013 Opublikowano 9 Listopada 2013 Tylko zmiana w mapie ecu wchodzi w gre.
banshee Opublikowano 9 Listopada 2013 Opublikowano 9 Listopada 2013 Zakup kolejnego kabelka + program EDCSuite i zrobisz, albo zepsujesz ;-) Jak chcesz to 1 kabel MPPS mam na zbycie ;-)
audison88 Opublikowano 9 Listopada 2013 Autor Opublikowano 9 Listopada 2013 Tak właśnie myślałem no nic.
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się