Skocz do zawartości
IGNOROWANY

Jakie sprzęgło do A4 B6 1.8t BEX na wirusie


Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Witam

Mam wgranego wirusa do Bex'a i niestety ale sprzęgło powiedziało papa co prawda nie było za mocne, ale zaczęło się ślizgać jak szalone. Nie strzelałem ze sprzęgła, nie przypalam go. Zaczęło ślizgać przy dynamicznym wciśnieciu gazu.

Dlatego zastanawiam się czy wkładać normalne sprzęgło czy warto założyć jakieś inne (oczywiście zależy mi żeby było plug and play).

Dodam, że samochód ma napęd na 4 koła.

Pozdrawiam i czekam na sugestie.

Opublikowano

A ile masz Nm?

Moim zdaniem wystarczy seria albo z AWX.

A mocniejsze to proszę :)

Sprzęgło jednomasowe do wzdłużnych 1.8T (A4, Passat, SuperB) tarcza podobnej konstrukcji j/w:

541462_10151027248244516_985630697_n.jpg

396601_10151027248079516_147110497_n.jpg

Trzyma do 450Nm

Nowy zestaw z jednomasowym kołem - 2900zł

Skopiowane z Jednomasowe koła 240mm do R32, VR6, 1.8T, TDI, TFSI sprzegła Sachs Performance SRE - Racingforum - Drag, Drift & Time Attack - Racing Forum

  • Pomoc techniczna 1
Opublikowano

Jeśli chodzi o moment to w granicach 350Nm. Nie ukrywam że zależy mi na czasie i na tym żeby koszta nie były zbyt wysokie. Tak jak pisałem wyżej nie mam zamiaru startować z strzału.

Możesz też napisać coś o opcji sprzęgła z AWX (jak to wygląda - co musze kupić zmienić?)

Opublikowano

ponoc lepsze jest od avf (choć to te same silniki )

Opublikowano
ponoc lepsze jest od avf (choć to te same silniki )

ale nie te same sprzęgła AWX 228mm, AVF 240mm.

Opublikowano
ponoc lepsze jest od avf (choć to te same silniki )

ale nie te same sprzęgła AWX 228mm, AVF 240mm.

Wszystko super tylko co potrzebuje jeśli chce sprzęgło z AWX? Wystarczy sama tarcza i docisk czy dwumas też jest inny?

Opublikowano

dwymas zostaje twój lub jedno mas od vr6 lub g60 ;)

Opublikowano

Czyli rozumiem ze dwumas zostaje stary z bexa i wystarczy jak kupię tarcze, docisk i łożysko oporowe z AWX? Proszę o potwierdzenie bo w sobote mam zamiar się tym zająć. Dodam że skrzynia jest 6 biegowa.

Opublikowano (edytowane)

Witam Panów.

Ponieważ, od napisania ostatniego posta w tym ty topiku upłynęło już 3 lata a problem w moim przypadku wygląda na identyczny jak opisany przez autora tematu zdecydowałem się nie dublować i zapytam tu.

Trochę poczytałem i o lie zrozumiałem dobrze (uprzejmie proszę o poprawienie) w mojej lekko wzmocnionej wersji BEX quattro (prócz oczywiście seryjnych DM) mogę alternatywnie zastosować jednomasę od AFN (od a4 b5 np - wzdłużnej) i ewentualnie kpl docisk z tarczą od np VR6. Moja ori dwumasa nie pokazuje żadnych efektów specjalnych (mam najechane ok 230 tkm w tej chwili)

Teraz pytanie jest takie, czy przy tym przebiegu jest sens zostawiać ori DM i zakładać tylko docisk i tarczę z łożyskiem, czy też wymieniać tę DM na inną lub alternatywną tzw "solid" jednomasową? jaką?

Byłbym b wdzięczny gdyby ktoś opisał po kolei co będzie pasowało "plug i play" do mojej B6 jak również za wszystkie inne sugestie

Edytowane przez Wylye
Opublikowano

Wylye na co sięw końcu zdecydowałęś i co sięu Ciebie sprawdziło?

 

Opublikowano

Auto podarowałem siostrzeńcowi - montując - w 2016  ori sprzęgło i tak auto dojechało do obecnych niemal 400 tyś na oryginalnym drugim sprzęgle i oryginalnej fabrycznej DM.

Obecnie pojawiły się wibracje przy przyśpieszaniu z gazem w podłodze w chwili "wstawania" turbiny, oraz przy hamowaniu silnikiem. Uważam, że odpowiada za to DM.

Siostrzeniec, zdecydował się montować kpl AWX do tego BEX`a 

 

Opublikowano

Czy jest jak piszecie AWX Do BEX QUATTRO  coś przerabiać trzeba czy zakładać i jechać jeśli tak to czy ma ktoś numery luka 

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...