Skocz do zawartości
IGNOROWANY

Automatyczne ZDALNE otwieranie/zamykanie klapy bagażnika (avant)


Krzysztof102

Rekomendowane odpowiedzi

jaka przedłużka? sęk w całości to jest odpowiednia sprężyna

Przeciez dorobienie czegoś co spełniło by to samo zadanie nie było by problemem.

Ten plastik do zakładania jest wkręcany poprostu na tłoczysko?

Trzeba by sprawdzić jaka tam jest średnica tego gwintu. Jesli M6 to wystarczy kupić takie coś PRZEDŁUŻKA DO SUFITU G-K SKLEP MICHNO SYSTEM innowacyjne systemy montażu płyt g-k, osb, mfp, fermacell i dociąć na odpowiednią długość jaka nam tylko pasuje. :decayed:

---------- Post dopisany at 17:03 ---------- Poprzedni post napisany at 17:01 ----------

Kwestia tylko odpowiednio mocnego siłownika.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

A co miało by na celu założenie czegos takiego co pokazał michas2511 w stosunku do tego ori czarnego elementu mocującego? Oczywiście przedłużenie tłoczyska żeby sprężyna się tam zmieściła.

Przedłuzka taka do jakiej wkleiłem link. Kwestia ucięcia na odpowiednią długość tego długiego gwintu.

Mam nadzieję że juz się rozumiemy.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Gość harry19-19

Montaż automatycznego otwierania bagażnika na pilota audi a4 b6 avant

pomysł kolegi Turzol-a dziękuję :hi:

no to zaczynamy

- najpierw trzeba sprawdzić czy działa nam pilot z otwieraniem bagażnika , przytrzymajmy guzik na 2 lub 3 sekudny i powinno usłyszeć dźwięk że zamek w naszych autkach został odblokowany a resztę powinniśmy ręcznie pociągnąć do góry .

-jeżeli nie odblokuje się nam zamek to oznacza że trzeba najpierw go zakodować.

a teraz co nam potrzeba

-Oringi 10mm (4x)

IMG_0564.jpg

-podkładka 10mm (2x)

IMG_0566.jpg

-siłowniki z a6 c6 awant 635N mogą być też 650N (2x)

IMG_0565.jpg

-sprężyny Steinel Normalien SZ 8010.20 x 032 32

IMG_8484.jpg

u mnie koszt tych wszystkich gratów to 250zł

a teraz idziemy do naszych autek otwieramy bagażnik i zaczynamy od stary siłowników .

wyciągamy je w bok w ten sposób i uwaga niech druga osoba trzyma klapę bo spadnie na nasze główki

IMG_0568.jpg

po wyciągnięciu stary siłowników i montaż nowych siłowników najpierw odkręcamy górny czupek tak jak śrubki i wtedy zakładamy:

-oring 1x

-podkładkę 1x

-sprężynę

-podkładkę 1x (tej podkładki akurat nie potrzebujemy ) ja mam założone

-oring 1x

po założeniu zakręcamy czupek mocno i do samochodu

zakładamy najpierw od dołu później górne i zabezpieczamy siłowniki przed opadaniem tak jak wyciągaliśmy stare tylko że teraz w stronę siłowników

no i końcowy efekt taki :decayed: , no i mam nadzieję że pomogłem

https://www.facebook.com/photo.php?v=255476331267901

pozdrawiam

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

no i w koncu komus sie udalo super :) na zime jak znalazl bo ta klapa ciagle jest usyfiona...

gdzie dokladnie kupileś te sprezynki?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

troszkę dziwnie klapa się zachowuje jak jest już na samej górze, ciekaw jestem jak to na dłuższą metę będzie się sprawować :wink:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

jeszcze tylko w środku przycisk od zamknięcia klapy i jest pełen full :kox: :kox: :kox:

:good:Zapewne nie jednej osobie się temacik przyda i dłubnie to u siebie :decayed:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Noooo. Konkretny temat. Już zaczynam szukać gratów. :decayed:

Fakt faktem mogło by to tak aż mocno nie cisnąć na samej górze ale może słabsze sprężynki by dały rade podnieść klapę i nie biły by aż tak.

A jeśli komuś się nie otwiera to masz info w sprawie kodowania? Gdzie co wpisać?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Harry ile Nm sily maja Twoje silowniki? Wydaje mi sie ze masz ciut za mocne

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Gość harry19-19

Turzol też mi się tak wydaje że mam ciut za mocne :facepalm: , popatrzyłem i mam 650 N

---------- Post dopisany at 19:38 ---------- Poprzedni post napisany at 19:36 ----------

Noooo. Konkretny temat. Już zaczynam szukać gratów. :decayed:

Fakt faktem mogło by to tak aż mocno nie cisnąć na samej górze ale może słabsze sprężynki by dały rade podnieść klapę i nie biły by aż tak.

A jeśli komuś się nie otwiera to masz info w sprawie kodowania? Gdzie co wpisać?

jeżeli chodzi o kodowanie to potrzeba vag-a:wink:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Na 635N jest optymalnie, do takich wniosków doszli forumowicze z a4-freunde.com skąd czerpałem wiedzę.

Ja właśnie takowe zakupiłem w IC do tego moda, bo graty leżą i czekają na montaż, ale z wolnym czasem u mnie krucho.

Przy 650 i więcej ludziom potrafił nawet pękać lakier, a dokładniej to masa wzmacniająca w górnej części wewnątrz klapy.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Mam vaga tylko napisz coś więcej o kodowaniu. Ja jutro sprawdzę czy się otwiera u mnie. :wink:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...