G.ARY Opublikowano 29 Grudnia 2006 Opublikowano 29 Grudnia 2006 witam, mam pytanie założyłem do mojego audi panel audi a3 1.8 20v, o czym sie dowiedziałem po zalożeniu Czy to nie przeszkadza w jego prawidłowym działaniu, bo jakoś to nawet chodziło tylko, że nie załaczało mi spreżarki klimy. Poza tym sama regulowała sie sila nawiewu i trzeba było ja ciągle poprawiac, na dodatek teraz padł mi wentylator i elektryk na oko stwierdził, że to czujnik temperatury w klimatroniku. Dlatego mi wiatrak nie działa, ale ja sie na tym bardzo nie znam może wy coś pomożecie :/ ja pierdziele ! przecież Twojego tekstu się nie dało czytać chłopie. Przepisałem Ci tekst, ale następnym razem pisz składniej (małe litery no i uzywaj interpunkcji). I przywitaj się proszę w dziale Newbie by pre_pl
Hugo Opublikowano 29 Grudnia 2006 Opublikowano 29 Grudnia 2006 Po pierwsze to proponuje zapoznać się z regulaminem Po drugie nie wydzieraj się i wyłącz caps lock !!!!!!!
pre_pl Opublikowano 29 Grudnia 2006 Opublikowano 29 Grudnia 2006 może być spręzarka padnięta.. A co z bezpiecznikami ? Siła nawiewu sama się powinna regulować w zależności od ustawienia temperatury, ale z tego co piszesz to coś mogło niewłaściwie działać. Tych czujników to trochę jest, jak i wiatraków. Wydaje mi się, że najpierw najrozsądniej jest podłączyć auto pod Vag-Coma, może różne ciekawe błędy wypluć
szogun0 Opublikowano 30 Grudnia 2006 Opublikowano 30 Grudnia 2006 Z powodu tego, że sterownik jest od innego samochodu i ma niepoprawne kodowanie, może się tak dziać, że albo nie załączy sprężarki, lub też w niektórych przypadkach może ona byc załączona cały czas. Zmień kodowanie sterownika na poprawne i wtedy zacznie działać. A ten elektryk to jest jakiś Kaszpirowski, skoro na oko stwierdza co jest uszkodzone, ja do tego używam VAG-a :mikolaj:
G.ARY Opublikowano 31 Grudnia 2006 Autor Opublikowano 31 Grudnia 2006 Z tego co piszecie to obaj macie racje bo mam zamiar przekodowac panel i dopiero wtedy podpiąć go pod VAG-a chociaż już podpinałem i wywaliło że to czujnik temp. wtunelu powietrza podłoga. Potem zaczałem sprawdzać na panelu jakie mi pokaze błędy i wywaliło mi 6.1 7.1 22.1 49.1 50.3 z tego co wyczytałem z tych kodów to gdzieś przy czujnikach temp. chłodzenia silnika (ECT) jest ciągłe zwarcie lub czasem przerwa. No i lipa bo nie wiem gdzie ten czujnik jest i co z tym fantem zrobić pewnie znowu będe musiał zajrzeć do jakiegoś magika. Pozdrawiam i życze szampańskiej zabawy oraz lepszego nowego 2007 roku. :564:
Rekomendowane odpowiedzi